ضحـیٰ²¹³
فاصلهی اندکی تا نوایِ زهرأ ، أنا علی ، أنا علی ..
در میان شلوغی ها ،
بوی بی مادری به مشام میرسد .
یافاطمةالزهراۜ.
تا به حال در رنجِ مردم غزه عمیق شدهاید؟
یعنی خودتان را بگذارید به جای آن دختری که مادر و پدرش شهید شدهاند . او مانده و خواهر و برادر کوچکش . بی سر پناه . آواره . با یک دست لباس .
توی سرمایی که سوزش کمکم دارد همهجا میپیچد .
یا مثلا خودتان را بگذارید جای آن مادری که نوزادش را فقط چنددقیقه توانست ببیند . جان داد . یا جای آن پدری که تن بیجان زن و بچههایش را از زیر آوار بیرون کشید .
تا به حال در رنجِ مردم غزه عمیق شدهاید ؟
#قلمِدل
الحمدالله که ؛
پیرو مکتبی هستیم که فرماندهان و رهبرانش جلوتر از سربازانشون با ظلم میجنگن و شهید میشن .
و روزی خواهد آمد که تمام ِزندگیت از جلوی چشمانت میگذرد ، لذا کاری کنید که ارزش دیدن داشته باشد ..