الحمدالله که ؛
پیرو مکتبی هستیم که فرماندهان و رهبرانش جلوتر از سربازانشون با ظلم میجنگن و شهید میشن .
و روزی خواهد آمد که تمام ِزندگیت از جلوی چشمانت میگذرد ، لذا کاری کنید که ارزش دیدن داشته باشد ..
ضحـیٰ²¹³
_
بعد ِتو دنیا بیبرادر شد
و اهل ِانسانیت رگ ِگردن
نشان داد و برایت
به پا خاست ؛
چرا که تو برای آرمانت ،
آرمان ِدرونت را قربانی کردی . .
به طوری که بدنت از کبودی دیگر
ردی از بدن نشان نمیداد .
صورتت شد مشحون
به خون و خوناب، و با این
حال، تو همچنان سر ِنصب العین
ماندی . .
نسلها باید به پای منبر ِ
شهدا درس بگیرند و درس هایشان
را زندگی کنند :) .
~سالگردِشهید
این خواب آروم چندشب پیشمون ممباب قضیه حمله ..
این صبح قناریخون امروزمون ،
این امنیتی که مدیون خون و غیرت شیر مردای کشورمونیم رو از ته دل برای همهی مردم دنیا میخوام .
به خصوص غزه و لبنان و یمن .
-الهی آمین .
• [ و فی ذٰلك فليتنافس المتنافسون ]
دیرشد اما روایت دل اینگونهست که؛
عمامههای تابوتنشین، روی دستان مردم رنجکشیده تا پای خاک درختان زیتون میروند؛
بر دستان خشمناکِ مردمانی دلسوخته، که جای جای جگرشان اثری از داغ دارد.
آن ملتی که درحالی که اشکهای درآمیخته با عطر عود و اسپند را با چفیههایشان از چهره میگیرند، با «السّابقون»ِ این منافسه تجدید عهد میکنند.
در این خیال بودم که برای عمامهی سیاه دیگری، برای سیدهاشمِ حزبالله چه بنویسم؛ که عمامهسفید حوالیِ دیارمان، شیخِ سنگر نمازجمعه هم خونینبال شد. . .
#قلمِدل
#فور.
گفته بودم نور ؟
جز نورِ حُب علی اولادش
دیگر سیاهیِ ما را چه چیز جبران خواهد کرد ؟!