• [ و فی ذٰلك فليتنافس المتنافسون ]
دیرشد اما روایت دل اینگونهست که؛
عمامههای تابوتنشین، روی دستان مردم رنجکشیده تا پای خاک درختان زیتون میروند؛
بر دستان خشمناکِ مردمانی دلسوخته، که جای جای جگرشان اثری از داغ دارد.
آن ملتی که درحالی که اشکهای درآمیخته با عطر عود و اسپند را با چفیههایشان از چهره میگیرند، با «السّابقون»ِ این منافسه تجدید عهد میکنند.
در این خیال بودم که برای عمامهی سیاه دیگری، برای سیدهاشمِ حزبالله چه بنویسم؛ که عمامهسفید حوالیِ دیارمان، شیخِ سنگر نمازجمعه هم خونینبال شد. . .
#قلمِدل
#فور.
گفته بودم نور ؟
جز نورِ حُب علی اولادش
دیگر سیاهیِ ما را چه چیز جبران خواهد کرد ؟!
اما این نسل ِجوونای دهههشتادیِ انقلابی قويتر از
این حرفاست که با دوتا
فحش و بیحجابی از
اعتقادش دست بکشه !
هرچیزی توی زمان درست خودش اتفاق میافته .
آهسته و پیوسته پیش ببر و به زمانبندی خدا اعتقاد داشته باش!. معجزه از آن کسیه که جاریه،
پس دیر یا زود به خواست دلت میرسی حتی اگر دلیل منطقی برای رسیدن بهش نداشته باشی .
فقط یادت باشه هیچموقع دست از تلاش، استمرار و جاری بودن نکشی حتی اگر باور داری خیلی دیره .
و در آخر
تیری بر پیکرمان
و پرچم ایران
بر روی تابوتمان
مرهم همه
دردهایمان خواهد شد . . .
ضحـیٰ²¹³
_
آقای امامزمان ؛
این روزها آنچنان دوریات دشوار و نبودت موجب ِتاریکی ِجهان شدهاست ،
که شنبهها به انتظار جمعه مینشینم تا شاید بیایی ..
ولی موضوع این است که مشکل شنبه و جمعه نیست ؛
ما باید خود را اصلاح کنیم !
و به راستی که..
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ،
آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ..
الحمدلله که سران کشور، در موضع اقتدار و مقاومت، یکدست و خبردار ایستادهان.. همیشه هم نباید غُر زد! خداروشکر که توی این بلبشو لازم نیست از خودیها هم بنالیم..
#آننیمهیلیوان