گفته بودم نور ؟
جز نورِ حُب علی اولادش
دیگر سیاهیِ ما را چه چیز جبران خواهد کرد ؟!
اما این نسل ِجوونای دهههشتادیِ انقلابی قويتر از
این حرفاست که با دوتا
فحش و بیحجابی از
اعتقادش دست بکشه !
هرچیزی توی زمان درست خودش اتفاق میافته .
آهسته و پیوسته پیش ببر و به زمانبندی خدا اعتقاد داشته باش!. معجزه از آن کسیه که جاریه،
پس دیر یا زود به خواست دلت میرسی حتی اگر دلیل منطقی برای رسیدن بهش نداشته باشی .
فقط یادت باشه هیچموقع دست از تلاش، استمرار و جاری بودن نکشی حتی اگر باور داری خیلی دیره .
و در آخر
تیری بر پیکرمان
و پرچم ایران
بر روی تابوتمان
مرهم همه
دردهایمان خواهد شد . . .
ضحـیٰ²¹³
_
آقای امامزمان ؛
این روزها آنچنان دوریات دشوار و نبودت موجب ِتاریکی ِجهان شدهاست ،
که شنبهها به انتظار جمعه مینشینم تا شاید بیایی ..
ولی موضوع این است که مشکل شنبه و جمعه نیست ؛
ما باید خود را اصلاح کنیم !
و به راستی که..
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ،
آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ..
الحمدلله که سران کشور، در موضع اقتدار و مقاومت، یکدست و خبردار ایستادهان.. همیشه هم نباید غُر زد! خداروشکر که توی این بلبشو لازم نیست از خودیها هم بنالیم..
#آننیمهیلیوان