فقیرترینآدمهاکسانیهستندکه
توپروندهعملشونگریهبرایامام
حسین(ع)نیست..!
-مگهنه؟
یهبندهخداییقشنگمیگفت :
توجبههمجازیجانبازوشهیدنمیشید!
فقطفقطاسیرمیشید؛
خیلیرآستمیگفت:)!
میگفت ؛ چه میدونم شاید رمز عملیات دیشب
دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی بوده((:
وعدههای ِفرزندان ِحیدر ،
فراتر از این حرفاس .
هنوز مونده تا انتقام ِخون ِاون مظلومهارو بگیریم .
منتظر باشین .
داشتم مفاتیح رو نگاه میکردم
برای خوندن اعمال ماه رجب
دیدم آخر صفحه نوشته :
زیارت اباعبدالله الحسین : )
تو یه آن لبریز شدم از حسرت ..
آقای امام حسین ،
آقای عاطفهها ،
یه کربلا به ما نرسید عزیز دلم ؟
گاهی اوقات با خدا خلوت کنید ،
نگویید که ما قابل نیستیم .
هر چه ناقابل تر باشیم خدا بیشتر اهمیت میدهد ؛
خدا کسی نیست که فقط خوب ها را انتخاب کند !
#حاجاسماعیلدولابی