با چه کسی آرامش یابم ای دختر محمد .. ؟
من به وسیله تو تسکین مییافتم ؛
بعد از تو با چه کسی آرامش یابم :) ..
ضحـیٰ²¹³
شبانه، بیسروصدا، آرام بغض مولا شکست
مردی سیساله را تصور کنید .
پرابهت ، رشید .
اوج جوانیاش است دیگر .
این مرد جوان با صورت برزمین خورد ،
وقتی گفتند همسرت چشم از دنیا فروبست .
تمام شد !
حالا ابوتراب نگارش را به دستانِ سرد خاک سپرد، او مانده و چادر ِخاکی محبوب که بوی دود میدهد💔
ضحـیٰ²¹³
اول اینکه بگم؛ حادثه #فاطمیه پررنگترین نقطهی سرخ تاریخ به شمار میره، چرا؟ چون تماماً ظلم هایی که
که هربار از دست گذاشتن روی اون واقعیت های ولایت غفلت کردیم و خیلیها خواستن روی واقعه پا بگذارن.
از همان صبح اولین روز دنیای بدون فاطمه[س]، که میخواستن با جاهلیت تمام -زبانم لال- با نبش قبرُ نماز بر پیکرش عادی سازی کنن و حادثه را دفن کنن؛!