پای «سلمٌ لمَن سالمکم» ها عاقلانه بایستن، و عاشقانه پای «حربٌ لمَن حاربکم» ها شاهرگ گرو بزارن .
نگرانی برای حرم رو انکار نمیکنم ؛
ولی ناامیدی و زانوی غم بغل گرفتن هرگز!
-|این عَلَم صاحب داره .
آقای شهید بهشتی ِکبیر
میفرماد که؛
-نسلهای جوان
و انقلابی ملتهای مسلمان،
باید عرصه را بر امپریالیسم ِ
جهانخوار تنگ کنند- .
خب حالا حرف ِمن با شما ؛
کسی که اهل ِانقلاب باشه
و نسل مسلمان، میدونه که
یکی از مسائلی که باعث ِ
بروز ِخم شدن کمر دشمن
میشه همین درس خوندن هاست !
ضحـیٰ²¹³
آقای شهید بهشتی ِکبیر میفرماد که؛ -نسلهای جوان و انقلابی ملتهای مسلمان، باید عرصه را بر امپریالیس
با درس خوندن فقط
به خودت کمک نمیکنی . .
بلکه داری یک تنه به ملتی
کمک میرسونی ؛ این اوج ِ
قدرته برای یک مسلمان و اوج ِ
ذلت برای دشمنان ِمسلمانانه .
خلاصه فرمایشات امروزِ حضرت رهبر:
ما در سوریه برای اسد نجنگیدیم
« برای دختر اسدالله جنگیدیم! »