آقای شهید بهشتی ِکبیر
میفرماد که؛
-نسلهای جوان
و انقلابی ملتهای مسلمان،
باید عرصه را بر امپریالیسم ِ
جهانخوار تنگ کنند- .
خب حالا حرف ِمن با شما ؛
کسی که اهل ِانقلاب باشه
و نسل مسلمان، میدونه که
یکی از مسائلی که باعث ِ
بروز ِخم شدن کمر دشمن
میشه همین درس خوندن هاست !
ضحـیٰ²¹³
آقای شهید بهشتی ِکبیر میفرماد که؛ -نسلهای جوان و انقلابی ملتهای مسلمان، باید عرصه را بر امپریالیس
با درس خوندن فقط
به خودت کمک نمیکنی . .
بلکه داری یک تنه به ملتی
کمک میرسونی ؛ این اوج ِ
قدرته برای یک مسلمان و اوج ِ
ذلت برای دشمنان ِمسلمانانه .
خلاصه فرمایشات امروزِ حضرت رهبر:
ما در سوریه برای اسد نجنگیدیم
« برای دختر اسدالله جنگیدیم! »
آقای رئیسجمهور سلام !
خواستم خداقوت عرض کنم برای وجودِ منور شما طی این150روز.. وَ التماس دعا
حقیقتاً لطف الهی بود که رقیب شما در انتخابات رأی نیاورد؛
فکرش را بکنید، اگر یک جنگطلب امروز جای شما نشسته بود، احتمالا همان روز اول تحلیفش، یکی از سران مهم مقاومت که مهمان ما بود را بیخ گوش کاخ ریاست جمهوری میزدند!
حتی ممکن بود اسرائیل برای اولین بار به صورت رسمی به خاک ما تعرض کند
یا فکرش را بکنید، اگر دولت دست جماعت کاسب تحریم و جنگطلب بود، امکان داشت در تله جنگ بیوفتیم،
آن وقت روزی را تجربه کنیم که سیدحسننصرالله را هم زبانم لال هدف بگیرند
بدتر از آن، احتمالا دامنه جنگ آنچنان وسیع میشد که جانشین و جانشین جانشین دبیرکل حزب الله هم ممکن بود از دست ما برود
بعد فکرش را بکنید، اگر آنها سرکار میآمدند با سوریه چه میکردیم ؟ چقدر محتمل بود با دولت آنها، سوریه را هم از دست بدهیم ؛ چون زبان دیپلماسی بلد نیستند، یکهو دیدید مینشینند و بشار را گول میزنند و پشت پرده هم سوریه را بههم میریزند.
ضحـیٰ²¹³
آقای رئیسجمهور سلام ! خواستم خداقوت عرض کنم برای وجودِ منور شما طی این150روز.. وَ التماس دعا حقیق
به هرحال، باز جای شکرش باقی است. شما آمدید ، لاتی راه میروید ، کاپشن میپوشید و در تله جنگ نمیوفتید ُادعای برادری با قاتلین جبهه مقاومت دارید ُآنقدر خوش بینید؛
خدا دکتر ظریف را برایراهبردهایتان حفظ کند ..
راستیکه نکتهای خدمت ِجناب رئیس محترم شورای عالی امنیت ملی؛
ظاهراً مشغولید ُاز خاطر شما رفت که چهلم شهدای حمله اخیر اسرائیل که گذشت!
ان شاءالله در سالگرد شهدا، از بیانات شما بهرهمند شویم.
-پشت در زهرا صدایت کرد،مهدیجان بیا. .
برگرد و روی غیرت ماهم حساب کن
تلافی سیلی و آنکوچه آرزوی ماست
ما اگه همین هیئتها و
این گلزار شهداها و این
امامزادههای محترم رو هم
نداشتیم، کلا از دار ِدنیا
دوری از حرم مال ِما بود!
و خب الحمدالله از این داراییها .