[و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شيء]
و گمان میکنی که پایان است،
سپس خداوند همهچیز را درست میکند.
آیهبهآیه مناجات>🌚
دورد ! رفقا ؛
میدونم در جریانید که ایامِ امتحاناتِ و نگاه حضرت ولیعصر (عج) به ما هست تا جامعه رو براشون بسازیم (:
خواستم بگم که مارو تنها نزارید تا این ایام بگذره در خدمتِ تون به شخصِ بنده بیشتر باشم
-عآشقاینجملهازکتابِ«خانه ادریسیهآ»هستمکهمیگه:
درگریختنرستگارینیست...
بمان!وچیزیازخودتبسازکهنشکند!:)
آدماگرجنسشخوبباشد؛
اصلابهآنچهخدادوستندارد،
علاقههمندارد!
آیتاللهجاودان
من ابر شدم و باریدم،
تو اشک شدی و باریدی،
من دلتنگ شدم و رنجیدم،
تو دلسرد شدی و خوابیدی!
برترینمرتبهِ
ایمانآناستکه،
بدانیهرکجاباشی
خداباتوست!
+ازفرمایشاتنبیاکرم(ص)
خدایا ولایتِ حیدرُ اولادش
بهترین نعمتی بود که میتونستی بهم بدی
و خب..
دمتگرم خیلی مشتی هسی اوسکریم ؛
بلند بخوان ُدرشت بنویس!
آویزهی گوشت کن که :
تقوا آن نیست كِ با یک تَق
وا برود !👩🦯