-عآشقاینجملهازکتابِ«خانه ادریسیهآ»هستمکهمیگه:
درگریختنرستگارینیست...
بمان!وچیزیازخودتبسازکهنشکند!:)
آدماگرجنسشخوبباشد؛
اصلابهآنچهخدادوستندارد،
علاقههمندارد!
آیتاللهجاودان
من ابر شدم و باریدم،
تو اشک شدی و باریدی،
من دلتنگ شدم و رنجیدم،
تو دلسرد شدی و خوابیدی!
برترینمرتبهِ
ایمانآناستکه،
بدانیهرکجاباشی
خداباتوست!
+ازفرمایشاتنبیاکرم(ص)
خدایا ولایتِ حیدرُ اولادش
بهترین نعمتی بود که میتونستی بهم بدی
و خب..
دمتگرم خیلی مشتی هسی اوسکریم ؛
بلند بخوان ُدرشت بنویس!
آویزهی گوشت کن که :
تقوا آن نیست كِ با یک تَق
وا برود !👩🦯
چند کلامی روا بر دل ؛ که آری سردار رفت. . همان سردارِ معروف به دلها ! 💔
همان فردی که همه آرزو میکردند به گفته شان عاقبت همراه ِ،
سردارشان !
فرماندهشان !
راهیِ دیدار با اباعبدلله شوند ((:
همانقدر شبیه با داستان ِتکرار ِدوباره ترور
از یه سنی به بعد همین میشه که جنابِ سعدی میگه :
ببین و بگذر و خاطر به هیچکس مسپار.