ضحـیٰ²¹³
[مأمنعزیزم]
+ دلم بهانهی نقارهخانه میگیرد(:
کریمهای، چه بگویم، که خودت میدانی ..
امي يا فاطمة..
انا لاشيء من دونك ومن دون رضاك..
اماه؛ لاتحرميني من كتف عطفك وحنانك..
اسلام عليكِ يا فاطمة..
مادرم فاطمه..
من بدون تو و بدون رضایت تو هیچم..
مادر؛ مرا از مهربانی و شفقت محروم مکن..
سلام الله عليك فاطمة..
یچیزی بگم؟
دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه همچین کشوری وجود نداره[به رسمیت نمیشناسند]، فقط از کلمه رژیم غاصب و ظالم صهیونیست استفاده میکنن .
ضحـیٰ²¹³
یچیزی بگم؟ دقت کردین حضرت آقا هیچوقت داخل سخنرانی هاشون از کلمه اسرائیل استفاده نکردن؟! یعنی اینکه
پس جناب ایکس عزیز ؛
به دنبال اثبات ِبرادری و مذاکره، به قول خودتون کشور های همسایه که فقط ُفقط منظور شما دشمنان غربی این مرزبوم هست نباشید
ما خیلی وقته با اونها پدرکشتگی داریم .
ضحـیٰ²¹³
خوشبخت رو تو تصویر پیدا کنین ✨ .
بنظرم:
بهشت؛ اقلیمِ سبزِ محبّت شما است!
و خوشبخت؛ آنان که به این «مٱمن آسمانی» پناه آوَرَند...!
شاه رفت
خمینی برگشت.
و مردم ایران الله اکبر سر دادند
و به دنیا گفتند
خدای ما از تک تک
ظالمان و قدرتمندان جهان بزرگتر است!
ضحـیٰ²¹³
اینگونه که جارو هست، برف نیز بر سر همان کاشی نقش بسته، اما دیگر او نیست . . حاجاقا هارداسان؟(:
؛
عکسهایش را که میبینم، با سر و روی خاکی، وسط حلقههای فشردهی مردم.. با خودم میگویم: آقا شما 'رئیس' نبودی، رفیق بودی