امروز متوجه شدم انقلاب و، انقلابی بودن چقدر سخته و حتی زندگی تو این جامعه در آینده برای امثال ما چقدر میتونه سخت باشه با یه عده آدم غرب زده..
اینقدر دلم میخواد
برم به دورانِ قبل انقلاب
که کلی سختی میکشیدن برای شنیدن صدایِ امام و نوشتن اعلامیه های یواشکی :))
ولی روزی که انقلاب پیروز میشه خوشحالی نکنم که تموم شد ، بدونم که بعد از این پیروزی قشنگ سختی داریم ، از همون موقع خودمو بسازم و کلی آموزش ببینم و منم پا به پای ِ اون مردم بجنگم برای حفظ کشور
برای حفظ شرافت
برای حفظ امنیت
ضحـیٰ²¹³
عمیقاً برای تسلا دادن روحم به نجف نیاز دارم.
خدایا فک نکن هوای نجف از سرم افتاده.
فقط خیلی وقته بروز نمیدم.
پناه میبرم به نخلای خرمای نجف.
؛
رفقا دعای عام خیلی خوبه اما اسمِ همدیگه رو ببرید و بگید آقا و خانم فلانی. اسم هم اگه یادتون نمیاد یا نمیدونید، مشخصاتشون رو بگید مثلاً بگید اونی که پروفایلش اونطوری بود..
برای همدیگه خیر و برکت و عافیت و آرامش و رزقِ پاک و قلبِ سلیم بخواید. اینها دعاهاییه که زود مستجاب میشه.
؛
هروقت به دوتا زوج نگاه میکنم قند تو دلم آب میشه
که دوتا آدم چجوری میتونن انقدر برای هم اهمیت داشته باشن و با جزئیات و ظرافت باهم رفتار کنن
درصورتی که[ مرد خیبر شکن ]
و [ زن خطبه خوان فدک ] بود
چقدر یک مرد با تمام اقتدارش میتونه به ظرافت ریحانه خونش پی ببره و حق مطلبش رو ادا کنه((:
و چطور یک زن با اون همه ظرافت میتونه مثل یه ابر کوه تکیه گاه کسی مثل امیر المومنین باشه((: 💌