ضحـیٰ²¹³
تمایلی ندارم اینجا بحث سیاسی راه بندازم اما از نظر من#مذاکره با آمریکا اینجوریه که، فکر کن قراره به
من هرچی هم بشه روزا بهشون لبخند میزنم که انگار نه انگار ، ولی باز شبا میام پیش تو شکایت همشون رو میکنم مادر. .
خسته نشی از ما خانومِآقایامیرالمؤمنین :))))
چند دقیقه با شیهد.mp3
زمان:
حجم:
5.6M
"مکالمهای پدرانه"
تو اون شب سرد و مهآلود ، اگه به یکباره و بدون خداحافظی رفتم ، منو ببخش . . .
چقدر اشک داره همین چند دقیقه
شخصی تعریف میکرد که این هفته نشست علمی داشتن با همسر و دختر شهید رئیسی در پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی تهران..
میگفت انقدر شکسته و درمانده بودند که درد از دست دادن پدرخانواده مشهود بود در وجناتشان...
میگفت دخترشهیدرئیسی آخرکار گفتن که اردیبهشت است و سردرد امانشان را بریده..
حالا به این فکر میکنم که فقط ۲۷ روز موندت تا اون شب پر اضطراب در ورزقان...
و چه کسی باورش میشود که شما اکنون میان ما نیستید رئیسجمهورمغتنم؟(: