ضحـیٰ²¹³
تمایلی ندارم اینجا بحث سیاسی راه بندازم اما از نظر من#مذاکره با آمریکا اینجوریه که، فکر کن قراره به
من هرچی هم بشه روزا بهشون لبخند میزنم که انگار نه انگار ، ولی باز شبا میام پیش تو شکایت همشون رو میکنم مادر. .
خسته نشی از ما خانومِآقایامیرالمؤمنین :))))
چند دقیقه با شیهد.mp3
زمان:
حجم:
5.6M
"مکالمهای پدرانه"
تو اون شب سرد و مهآلود ، اگه به یکباره و بدون خداحافظی رفتم ، منو ببخش . . .
چقدر اشک داره همین چند دقیقه
شخصی تعریف میکرد که این هفته نشست علمی داشتن با همسر و دختر شهید رئیسی در پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی تهران..
میگفت انقدر شکسته و درمانده بودند که درد از دست دادن پدرخانواده مشهود بود در وجناتشان...
میگفت دخترشهیدرئیسی آخرکار گفتن که اردیبهشت است و سردرد امانشان را بریده..
حالا به این فکر میکنم که فقط ۲۷ روز موندت تا اون شب پر اضطراب در ورزقان...
و چه کسی باورش میشود که شما اکنون میان ما نیستید رئیسجمهورمغتنم؟(:
مردم سراسر کشور رفتن خون دادن
برا خون دادن صف وایسادن !
اسنپ رفت و برگشت مردم بندرعباس به مرکز اهدای خون رو رایگان کرده
آتش نشان ها جون شونو گرفتن کف دستشون و به گفته مسئولین اگه این حجم از استقبال و پای کار اومدنای آتش نشانا نبود آتش خیلی گسترش پیدا می کرد و . .
دکتر ها مصدومین رو رایگان ویزیت می کنن
مکانیک ها ماشین هایی که صدمه دیدن رو رایگان تعمیر می کنن
یه عده برا اونایی که خون دادن غذای نذری میپزن و خیلی کارای خوبِ دیگه ؛
با دیدن این حجم از همدلی مردم کشورم اشک تو چشمام حلقه میزنه ( :
دخترهای ما باید بفهمن چی شد که وسط اون بَلوای جاهلیت صدر اسلام، خدا یهدونه «دختر» گذاشت توی بغل عزیزترینش. بعدم گفت دختر رحمته. پیامبرش میگفت خونهای که دختر داره محل رفت و اومد فرشتههاست.
دخترهای ما باید بفهمن پیامبر خدا جلوی عرب جاهلی دست دخترشو میبوسید و بهش احترام میذاشت. امام کاظم فاطمهی معصومهاش رو چقدر دوست داشت و میگفت «فِداها أبوها». چقدر امام رضا خواهرش رو دوست داشته. چقدر امام حسین خواهرش رو، دختراش رو..
دخترهای ما باید بدونن دختر در اسلام، اگر پستو نشین بود، حرم فاطمهی معصومه (س) قم نبود.
دخترهای ما اگر اینها رو بدونن، جای دیگه دنبال ارزش بخشیدن به خودشون نمیافتن.
دختر🌸، پرانتز باز، سر خط . .