eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
471 دنبال‌کننده
357 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] به برگه شجره نامه ام نوشته شده: حلال‌زاده‌‌غلامی، زِ دودمان نجف.. نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
این‌ چند روز، شادترین‌ مردم‌ کشور غمگین‌ ترینن!
مردم سراسر کشور رفتن خون دادن برا خون دادن صف وایسادن ! اسنپ رفت و برگشت مردم بندرعباس به مرکز اهدای خون رو رایگان کرده آتش نشان ها جون شونو گرفتن کف دستشون و به گفته مسئولین اگه این حجم از استقبال و پای کار اومدنای آتش نشانا نبود آتش خیلی گسترش پیدا می کرد و . . دکتر ها مصدومین رو رایگان ویزیت می کنن مکانیک ها ماشین هایی که صدمه دیدن رو رایگان تعمیر می کنن یه عده برا اونایی که خون دادن غذای نذری میپزن و خیلی کارای خوبِ دیگه ؛ با دیدن این حجم از همدلی مردم کشورم اشک تو چشمام حلقه میزنه ( :
دخترهای ما باید بفهمن چی شد که وسط اون بَلوای جاهلیت صدر اسلام، خدا یه‌دونه «دختر» گذاشت توی بغل عزیزترینش. بعدم گفت دختر رحمته. پیامبرش می‌گفت خونه‌ای که دختر داره محل رفت و اومد فرشته‌هاست. دخترهای ما باید بفهمن پیامبر خدا جلوی عرب جاهلی دست دخترشو می‌بوسید و بهش احترام می‌ذاشت. امام کاظم فاطمه‌ی معصومه‌اش رو چقدر دوست داشت و می‌گفت «فِداها أبوها». چقدر امام رضا خواهرش رو دوست داشته.‌ چقدر امام حسین خواهرش رو، دختراش رو.. دخترهای ما باید بدونن دختر در اسلام، اگر پستو نشین بود، حرم فاطمه‌ی معصومه (س) قم نبود. دخترهای ما اگر این‌ها رو بدونن، جای دیگه دنبال ارزش بخشیدن به خودشون نمی‌افتن. دختر🌸، پرانتز باز، سر خط . .
میلادتون مبارک [مأمن] ما
با گدایی حرم، فخر به دنیا داریم هرچه داریم از دختر موسیٰ داریم
توصیف رابطه‌م با حضرت معصومه فقط میتونم بگم که: او جان می‌دهد به تن (قلب) خسته‌ی من.
آرزو که بر دل ویرانه ما عیب نیست ؛ لطف حضرت زهرا که بر سر ما کم نیست (:
آقای امام رضا ما زندگی‌مان حول محور شمـا می‌گردد خنـده‌هامان اشک‌هامـان دعا هامـان و آرزو هامـان را همیشـه بـه درب‌خانه‌ی شما می‌آوریم ، لطف نموده مثل همیشه هوایمـان را داشته باشید!
امام رضا خوش‌قول‌ترین آدمیه که میشناسم.
🌱 امام رئوف از خوب روزگار زد و خورد ما با تو بیشتره. دنیا بازار سیاهه ولی تو با نورت ما رو خریدی و سیاهی ما قاطی سفیدی عشق تو اونقدری گم شد که تو بسط طوسی جا موندیم دیگه. ما که مخلص همه ی آل اللهیم، منتهی داستان ما و شما یه فرقی داره اونم اینه که ، ما هموطنیم. لهجه ی من به گوش شما خیلی آشناست، نامه ی نفرستاده ی من به دستت میرسه. دورت بگردم ، قربون رحمان و رحیم و کرم و کریمت، هوای ما رو داشتی دمت هم گرمه، پشتمون هم میمونی مردش هم هستی، ولی امسال اگه جا داشت یکم بیشتر بذار تو بغلت بمونیم. سخن رو کوتاه کنم. تولدت مبارک سلاله ی خاندان اول جار ثم الدار، هوای ما رو داشته باش.