دیدید بعضی از ما یکی از اهلبیت رو
بیشتر دوست داریم؟!
دلیلش رو داشتم میخوندم؛ خیلی به دلم نشست>
ازش بی نصیب نمونید؛ که در عالمِ قبل از دنیا، یعنی عالم ذَر،
ما با اون حضرت بیشتر زندگی کردیم و بیشتر باهاشون اُنس داشتیم :)
حضرتِمادر
صحبتای امروز حضرتِآقا شنیدنیه
گفته هاشون یکی درمیون تکبیر داشت ..
وظیفه خودم دونستم گوش کنم پس پیشنهاد میکنم حتماً بشنوید؛
حفظهالله
بخشی از نقل روضهخون امشب؛
گویی آقاسید روضهخون جدّشون بودن،
روضه آقاسیدشهید شباهت عجیبی به مادرشون داره، این خاندان سادات عادت دارن به پژمرده شدن میون آتش.
به آقاسیدشهید خیلی ارادت دارم چون روضهشون شباهت عجیبی به مادرشون داره، و هرشخصی که محب مادر باشه و من رو به یاد مادرم بندازه قدردانش هستم،
آقاسیدشهید محضر مادرتون دعامون کن و به یاد منم باش(:
محرم نزدیکه ، ولی غدیر نزدیکتر !
فراموش نکنیم این عید بزرگ رو .
اونروز صلاح نیست کسی خونه بمونه دست رفقاتون رو بگیرید ؛
ببرید بیرون ،
شیرینی امامت ِمولا رو بدید ، برای چنین روز عزیزی کمی خرج کنید ..
اونروز لباس خوباتون رو بپوشید به هر نحوی بزارید همه بدونن چه خیر کثیری رخ داده : )!
کپینشه .
اگر ازمون در مورد شانس پرسیدن ، بگیم : از چهار هزار دینِ دنیا
من مسلمونِ شیعهی عاشقِ امیرالمؤمنین به دنیا اومدم♥