اگر ازمون در مورد شانس پرسیدن ، بگیم : از چهار هزار دینِ دنیا
من مسلمونِ شیعهی عاشقِ امیرالمؤمنین به دنیا اومدم♥
با چشمان بارانیام به گنبد حرم حضرت معصومه خیره شدم .
با صدایی نجوا وار گفتم : حرمت میدهد جان به تن خسته من
[مأمن]
امشب با یه فیلم کوتاه رفتم به راهیان نور پارسال، وَ جالبتر که از شلمچه بود. دقیقاً همون اونجای آشنا
یادمه چی به سرم اومده بود، کی بودم، کجا بودم
وَ
چی شدم، کی شدم.
همه رو یادمه مادر جان.
مادر جان ما طفلکیتر از این حرفائیم که با زمزمه حزندار و غمآلود " مولاتی یا فاطمه " هقهق میزنیم.
مامان جان قلبِ این آدمیزادای شاید محبِ شما و اهل بیتتون به درد اومده.
مادر جان، امّا هوای " قلوب المنکسره"
رو داشته باش.
#قلمِدل