eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
470 دنبال‌کننده
355 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] به برگه شجره نامه ام نوشته شده: حلال‌زاده‌‌غلامی، زِ دودمان نجف.. نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد ..
اما، چشـما وقتی در فراقِ نجف و کربلا اشک می‌ریزن، بعدش خوشگل‌‌تر می‌شن..
ولی من همیشه به جامعه با سربلندی وارد شدم ؛ به خاطر چادرم : )
دروغ چرا ؟ من فقط با عشقِ وجود حضرت‌مادر و اولادشون تونستم آدم بهتری بشم ، همین . .
آدم هایی هستن، که وجودشون از غمِ این دنیا کم میکنه .
ضحـیٰ²¹³
آدم هایی هستن، که وجودشون از غمِ این دنیا کم میکنه .
[ رفیقِ خوب رزقُ ، نورِ ] رفیقی که مانع گناه بشه ، رفیقی که کمک کنه رشد کنی و باعث صعودت باشه موهبت الهی‌ست . رفیقی که بوی خدا بده ، نعمتی‌ که اگر هر روز شکر کنی بابت داشتنش کافی نیست . اگر چنین نعمتی دارید قدر بدونید و شکر کنید خدا رو بابت داشتنش .
امسال این قضیه طلبیدن یا نطلبیدن اربعین کربلام ماجرایی شده .. به مناسبت تولد با برنامه‌ریزیِ دوستِ‌عزیزی نقطه‌ای متفاوت بودم با افرادی روبه‌رو شدم که از لحاظ ظاهر و اعتقادات شبیه‌ به هم نبودیم زمان آرزوُ فوت کردن شمع کیک که رسید قرآنم(: ، همراه همیشگیِ مهمترین لحظات زندگیم دستم بود بعد از یسری دعاها که به درگاه خدا و حضرت‌زهراۜ‌ داشتم .. امسال کربلا رو آرزو نه! طلب میکردم از خودت بدون هیچ واسطه‌ای چون شرح دوری ما ازت داره از "فراق نامه" به "مصیبت نامه" تبدیل میشه چون میدونم هیچ طلبکاریُ نا امید نکردی .. افراد اونجا متوجه شده بودن که تولد من بوده آرزوی عاقبت بخیری و خوشبختی داشتن اما من زیر لب باخودم زمزمه میکردم ممنونم ولی امسال فقط، کربلا . . . احوالات~
‌ داشتم فکر میکردم ما مگه کلاً چقدر زنده‌ایم که بیشترش به حسرت و دوری از نجف و کربلا بگذره ؟
ای ملائك که به سنجیدن ِما مشغولید،
بنویسید ك دوری ز ِحسین دشوار است.