ضحـیٰ²¹³
این زاویۀ دید منه، همینه فقط از پشت پردۀ اشك. این کتیبه همۀ زندگیمه. گریهی منه، لبخند منه، شادی و خ
شبِ تولدم اون شبی بود که عاشقت شدم : ) 💌
دروغ چرا ؟
من فقط با عشقِ وجود حضرتمادر و اولادشون تونستم آدم بهتری بشم ، همین . .
ضحـیٰ²¹³
آدم هایی هستن، که وجودشون از غمِ این دنیا کم میکنه .
[ رفیقِ خوب رزقُ ، نورِ ]
رفیقی که مانع گناه بشه ،
رفیقی که کمک کنه رشد کنی و باعث صعودت باشه موهبت الهیست . رفیقی که بوی خدا بده ، نعمتی که اگر هر روز شکر کنی بابت داشتنش
کافی نیست .
اگر چنین نعمتی دارید قدر بدونید و
شکر کنید خدا رو بابت داشتنش .
امسال این قضیه طلبیدن یا نطلبیدن اربعین کربلام ماجرایی شده ..
به مناسبت تولد با برنامهریزیِ دوستِعزیزی نقطهای متفاوت بودم با افرادی روبهرو شدم که از لحاظ ظاهر و اعتقادات شبیه به هم نبودیم
زمان آرزوُ فوت کردن شمع کیک که رسید قرآنم(: ، همراه همیشگیِ مهمترین لحظات زندگیم دستم بود بعد از یسری دعاها که به درگاه خدا و حضرتزهراۜ داشتم ..
امسال کربلا رو آرزو نه! طلب میکردم از خودت بدون هیچ واسطهای چون
شرح دوری ما ازت داره از "فراق نامه" به "مصیبت نامه" تبدیل میشه چون میدونم هیچ طلبکاریُ نا امید نکردی .. افراد اونجا متوجه شده بودن که تولد من بوده آرزوی عاقبت بخیری و خوشبختی داشتن
اما من زیر لب باخودم زمزمه میکردم ممنونم ولی امسال فقط، کربلا . . .
احوالات~
داشتم فکر میکردم ما مگه کلاً چقدر زندهایم که بیشترش به حسرت و دوری از نجف و کربلا بگذره ؟