شعیب صالح کسی هست که در لشکر خراسانی یا سپاه قدس خراسانی احتمالا مقام نظامی بالایی داره .و اصالت نژادیش به طایفه بنی تمیم میرسه این فرد بعد ظهور میشه سرلشکر سپاه امام زمان عج.. احتمالا یکی از سرداران رده بالاست قبلا فکر میکردم خود سردار سلمیانی باشه ولی فعلا کسی خاصی را حدس نمیزنیم
منازل هفت گانه تزکیه نفس:
منزل اول نفس اماره
عارفانِ عاشق ، برای نفس هفت منزل برشمرده اند که باید برای رسیدن به مقصود ، به درجه ی نهایی آن ، که حالت مرضیّه بودن است رسید .
مسئله نفس در مباحث عرفانی از مباحث محوری است ، چرا که در تمام مسائلی که عرفان مطرح می کند ، تزکیه و تصفیه نفس مورد توجّه قرار گرفته است . کسی که نفس سرکش را رام نکرده و غرایز و شهواتش را با برنامه های الهی مقیّد ننموده و از خود نگذشته و روی دل به سوی قبله
حقیقی نکرده باشد ، هرگز نمی تواند در جمع عارفان الهی قرار گیرد .
عارفانِ عاشق ، برای نفس هفت منزل برشمرده اند که باید برای رسیدن به مقصود ، به درجه ی نهایی آن ، که حالت مرضیّه بودن است رسید .
* نفس امّاره :
در این مرحله ـ چنانکه در سوره ی یوسف آیه ی ۵۳ به آن اشاره شده است ـ نفس حیوانی در زندگی انسان غلبه ی کامل و سلطه ی شدید دارد . با بودن حالت امّارهٔ بالسّوء ، نفس ناطقه به هیچ وجه نمی تواند رخسارهِ ملکوتی خود را تجلّی دهد . از نفس امّاره جز آثار حیوانیّت و بهمیّت سر نمی زند . همه ی کارها و حرکات و سکنات انسان در این مرتبه ، نشانی از طبیعت حیوانی است و نفس او همیشه به شرارت و بدی امر می کند .
انسان آلوده به گناه نباید فراموش کند که رغبت ، میل و اشتهای به گناه ، از نشانه های مهم اسارت نفس امّاره است ، و اجابتِ دعوت نفسی که همواره انسان را به نافرمانی فرا می خواند ، خسارتِ جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت .از نظر قرآن کریم و روایات معصومان (علیهم السلام) انسان در این حال ، فرق چندانی با حیوان ندارد و بلکه در پاره ای خصوصیّاتِ حیوانی از حیوان نیز بدتر است . این نفس امّاره ی خطرناک امروزه در میان بیشترِ مردم روی زمین و حتّی در میان ملل به اصطلاح متمدّنی که غرق هوسرانی و شهوت پرستی هستند ، نفوذ و غلبه دارد و آنان در حیوانیّت از بسیاری از حیوانات برترند .
انسان سالک در این مرحله ، با غلبه کردن بر قوّه های حیوانی و مادّیِ جسم که رابطه ی مستقیمی با نفس امّاره دارند سر و کار دارد و باید آنها را براساس فرامین و دستورهای شرعی رام نماید
منازل هفتگانه تزکیه نفس
منزل دوم :نفس لوامه
نفس لوّامه :
در این مرحله که آیه ی دوم سوره ی قیامت به آن اشاره دارد ، قوای عقلی کم کم شروع به نشو و نما می کند و انسان بیدار شده و میان کارهای نیک و بد تمیز می دهد .
در این حال یک حسّ درونی او را از ارتکاب بدی باز می دارد ، ولی این امر درونی هنوز ضعیف است و تأثیر چندانی ندارد ، پس از ارتکاب هرکار بدی انسان را دچار یک نوع پشیمانی می کند .
این توبیخ و ملامت از نفس حیوانی سر نمی زند ; و بطور قطع این ندا ، صدای نفس ناطقه و یا روح ملکوتی است که انسان را به کسب فضیلت دعوت می نماید .
اینکه بیشتر بزرگان دین و اولیای مبین و عرفای آگاه ، گوشه نشینی و اشتغال به مناجات و نماز و روزه و دوری از زندگی روزانه را برای چند ساعت توصیه نموده اند ، فقط برای این است که انسان لحظاتی به خود آید و از وسوسه های نفس حیوانی آزاد و فارغ شود و تحریک های خارجی را فراموش نماید و آتش حرص ها و شهوت های خود را مدّتی خاموش سازد ، تا بتواند ندای آسمانی روح را از درون خود بشنود .
سالک در این مرحله نیز باید به رام کردن ومطیع نمودن همان نیروهای مرموز نفس مشغول شود
ویژگی های نفس لوامه :
1- تنبه، بیداری و هشیاری: فرد آگاه و هشیار از نیک و بد می شود. این حالت رشد ابتدایی عقل است.
2- تبصر و بینش: آگاهی و بصیرت در انسان شروع به فعال شدن می نماید. فرد در این حالت به صورتی ابتدایی قادر است گاهی توجه خود را بر روی کارهای خوب و درست متمرکز نماید ولی خیلی زود کنترل و اختیار توجه و تمرکز خود را از دست داده و دوباره پیرو امیالخود شده برده نفس اماره می شود.
3- سرزنش: در این سطح انسان بواسطه آگاهی که برایش حاصل شده است شروع به سرزنش خود و یا دیگران می نماید تا خود و یا دیگران را اصلاح کند.
4- حسرت و تأسف: بواسطه آگاهی از نیک و بد به خاطر عملکرد بد گذشته، یا آنچه که می توانست باشد، حسرت می خورد و خود را ملامتمی نماید.
5- عدم رضایت، گله مندی و نپسندین: از چیزی راضی نیست.اعتراض دارد. از خود و یا دیگران، خشمگین، طلبکار و ناراضی است. این موضوع در گفتار و رفتارش متجلی است.
6- همه چیز را بد دیدن: همه چیز و همه کس را زیر ذره بین قرار می دهد و به جنبه های بد و منفی آنها توجه می کند و تصور می کند بسیار نکته سنج و هوشمند است. مدام در حال قضاوت دیگران است. مثلا بعد از شنیدن یک سخنرانی ممکن است گفته های سخنران را به یاد نداشته باشد اما حتما به یاد می آورد سخنران در کجا تپق زد یا اشتباه کرد و یا در مورد دیگران می اندیشد که فلانی چقدر چاق است. لباس آن دیگری بی ریخت است. دهنش چقدر گشاد است. گوش هایش چقدر بیرون زده کج کج راه می رود و... البته این قضاوت کردن را برای خودش هم به کار می برد.
7- نق زدن و غرولند: نه از خدا رضایت دارد نه از انسان ها و نه از شرایط. نه از جامعه خشنود است نه از زمانه و نه از خود. همیشه نق می زند و گله و شکایت دارد.
8- درد دل: به سبب عدم رضایت از زندگی بسیار تمایل به درد دل با دیگران دارد.
9- غیبت و بدگویی: میل به غیبت در او زیاد است با اینکار احساس آرامش می کند.
10-غم و اندوه، نرسیدن، نداشتن، نشدن: به خاطر محرومیت ها و ناکامی ها دچار حزن و اندوه است.
11-نا امیدی: دچار یاس و نا امیدی است.
12-ناسازگاری و تضاد: به علت دیدن بدی ها و مشکلات در خود و دیگران با همه چیز و همه کس سر ناسازگاری و تضاد دارد.
گوهر معرفت
منازل هفتگانه نفس :
منزل سوم نفس ناطقه یا متفکره
نفس ناطقه یا متفکّره :
در این مرحله قوّه ی تفکّر و تمیز در نفس انسانی به خوبی ظهور کرده و نشو و نمای محسوسی پیدا می کند . قدرت نفس در این مرحله ، نتیجه و محصول کوششی است که انسان نسبت به تربیت نفس و تهذیب و تزکیه آن داشته است : ( وَمَن جَاهَدَ فَإِنَّمَا یُجَاهِدُ لِنَفْسِهِ ) . « هرکس بکوشد ، بطورقطع به نفع خود کوشیده است » . سه مرحله ی فوق برای سالک ، دوره ی غلبه و تسلّط بر نفس است و وظیفه ی او مراقبت و هدایت و گاهی جنگ با نفس می باشد .
باید سینه را به سختی ها و زحمت ها و رنج های فراوان سپر ساخت ، و به این معنا یقین داشت که هیچ رنج وا دردی بی سود و بدون مزد نمی ماند .
در این رنج ها و کوشش ها مقصود کشتن نفس نیست ; بلکه رام کردن او و انداختن قوایش در مجراهای جدید صالح سودمند و علوی است ، بطوری که همه ی هوس ها و حس ها با الهام گرفتن از وحی ، خادم قلب پاک و اراده ی عقلی و الهی نفس ناطقه شوند .
منازل هفتگانه نفس :
منزل چهارم :نفس عاقله
نفس عاقله یا ملهمه :
در این مرحله قوّه ی تعقّل نشو و نمای کامل ، و با قوه ی اراده ی عقلی تجلّی و ظهور می کند . در این مرحله حاکم اصلی عقل است و به وسیله ی اراده ی عقلی ، احکام و اوامر عقل در همه ی شئون زندگی جاری خواهد گشت .
( وَنَفْس وَمَا سَوَّاهَا * فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ) . این دوره را بنابر آیات فوق از این رو مرحله ی نفس ملهمه می توان نامید که در نفس سالک ، نخستین بار پرتو الهام ربّانی افکنده می شود . مرحله ی چهارم از آنجا که در میان سه مرحله ی اول و سه مرحله ی بعد برزخی است ، از این رو به موجب قانون تکامل و برزخیّت ، دارای اشکال و صور و قوای هر دو طرف ( مراحل ذکر شده و آنچه ذکر خواهد شد ) می باشد .
در این مرحله قوای پست و حیوانی ، آخرین درجات قوّت و توان خود را به کار خواهند برد تا موقعیّت خود را نگاهداری کنند ، و از این حیث هم در دل سالک که مشغول تزکیه ی نفس است ، انقلاب ها و طوفان های بسیار قوی و بلکه خونین سر می زند ، ولی سرانجام قوای پست حیوانی و آمال و هوس های خود پرستانه ی نفسانی ، مغلوب انوار قاهره ی قوای برتر معنوی گشته ، ظلمت ، جهالت و غفلت مغلوب نور معرفت و فضیلت خواهد شد .
چون این حقیقت در دل عارف ظهور کرد ، سکوت و آرامش ، با نور الهام ، مشام جان او از فیض آسایش درونی و استراحت وجدانی که نتیجه ی پیروزی بر نفس حیوانی است ، برخوردار خواهد گشت و لذّت غلبه ی بر نفس را خواهد چشید .
سالک در این مرحله ی از تزکیه ی نفس ، کم کم شروع به چیدن میوه ی شیرین زحمت ها ، کوشش ها ، ناکامی ها ، ریاضت ها و مقاومت هایی که با متانت و توکّل و ایمان تحمّل نموده می کند .
( وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ) . « کسانی که در راه ما بکوشند آنان را به راههای خود راهنمائی می کنیم » . از این زمان است که سالک عملاً وارد مراحل بالاتر شده ، واقعیّت آن همه حقایق را که درباره ی مقام و حالات گوناگون تزکیه ی نفس ، مانند مکاشفات و الهام و جذبه و ذوق و اشتیاق شنیده بود ، حالا از روی یقین احساس می نماید ، و قوّت قلب و قوّه ی توکّل و ایمان و اعتمادش بر الطاف و فیوضات و هدایتِ پروردگار ، روز به روز قوی تر می گردد .
منازل هفتگانه تزکیه نفس :
منزل پنجم نفس مطمئنه
نفس مطمئنّه :
در مرحله ی چهارم که شرح آن گذشت ، با وجود تکامل یافتن قوّه ی تعقّل و اراده ی عقلی ، باز زندگی انسان خواه فردی یا اجتماعی ، به کلّی از خطا و گناه محفوظ نخواهد ماند ، چرا که قوای نفسانی و حیوانی به کلّی ریشه کن نشده و به عبارت درست تر تبدیل به قوای روحانی نگشته و هنوز خام و نرسیده اند .
از این رو در بیشتر اوقات ، همان قوای حیوانی بروز کرده و اظهار حیات و توان و قدرت خواهند نمود .
این حال در مسیر زندگیِ سالک بارها پیش می آید ، و گاهی او را گرفتار وحشت و حیرت و نومیدی می سازد . ولی عارفان بینادلی که این مراحل را پشت سر گذاشته اند ، از پیدایش این احوال ما را آگاهی و دلداری داده اند . پس در این حال و در این حال برگشتها و تنزّلهای ناگهانی ، نباید دل از دست داد ، و نومید و مضطرب گردید ; بلکه باید به مراقبت افزود و با جان و دل آن حوادث ناگوار و حالهای پر اضطرار را پذیرفت و به رفع آنها کوشید . چرا که شرط سلوک و مقتضیّات تزکیه ی نفس همین است . ولی در این مرحله ی پنجم که نفس عنوان صفت مطمئنّه به خود می گیرد ، طوری در مقام خویش استوار و برقرار خواهد بود که دیگر ترس لغزیدن ، سقوط ، مغلوب هوس ها ، فریب های نفس حیوانی و گرفتار وسوسه های شیطانی شدن باقی نخواهد ماند .
آیینه ی غیب نمای دل عارف و آسمان زندگی اش از ابرهای سیاهِ دریای هوی و هوس ها پاک شده و ماهِ دلربایِ روحِ ملکوتی و با شکوه خود را در آن آسمان پاک تجلّی خواهد داد و نمونه های جلوه های روح سبحانی خواهد شد .
در این مقام است که جنگ با نفس ، با پیروزی کامل عقل خاتمه می یابد ، و نفس حیوانی رام و فرمانبر سالک می شود و عارف از زنجیر هوس ها و تحریک ها و هیجان های شدید نفسانی آزاد می شود ، و حتی بدن هم پیرو اراده ی الهی او شده و یک راهوار باربرداری می گردد .
منازل هفتگانه نفس
منزل ششم :نفس راضیه
نفس راضیه:
این مرحله مقام عشق و وادی هیجان انگیز رضا و تسلیم است . در این مرحله نفس انسانی به محک امتحان سنجیده می شود ، و در بوته ی مصایب درونی و روحی ، در آتش شک و شبهه و تزلزل و بیم و امید که آنها را مغلوب کرده بود یک بار دیگر گداخته خواهد شد ;
تا به کلّی صافی و خلوص خود را به دست آورد و پایدار شود .
بنابراین ، این مرحله مقام فدای نفس و میدان جانبازی است ، نفس ناطقه ی انسانی باید شایستگی درک لطف ، محبّت ، عنایت ، فیض جبروتی و لاهوتی را به نمایش بگذارد .
و در راه عشق خدایی برای فدا کردن خود نیز حاضر و بلکه مشتاق 6 باشد .
این مقام عرصه ی عشق بازی مجازی نیست ; بلکه در این جا با جان باید به طور حقیقی بازی کرد ، و حتّی هزاران جان را فدای نام و عشق محبوب نمود ، و پای کوبان و رقصان به پای دار وصل شتافت .
در اینجاست که دیگر فرقی بین مشیّت آفریدگار و اراده ی بنده ی او نخواهد ماند ، و انسان از روی معرفت حقیقی اجرا کننده ی اراده ، بلکه یاری دهنده ی اجرای نقشه ی آفرینش و تکامل جهان خواهد گشت .
این مرحله از یک طرف مقام فدای نفس و تسلیم و رضای محض است ، و از طرف دیگر هنگام تجلّی انوار کشف ، و الهام ، و وصال است .
در این مقام دیگر سایه ی جدایی و پرده ی ناتوانی وجود ندارد ، زیرا نور عشق و معرفت سرتاسر زندگی باطنی و ظاهری عارف را فرامی گیرد و او خطی جز در رضای حق و تسلیم شدن به اوامر و اراده ی او نمی بیند و نمی شناسد .
در این مقام انتظار وصل با شعله ی آتش جانسوز عشق ، همه ی نیروهای مخالف و اضداد طبیعت گداخته و با هم درآمیخته می شود و به قوّه های حیات بخش بندگی می گردند
,*منازل هفتگانه نفس*
*منزل هفتم نفس مرضیّه*.
نفس مرضیه:
این مرحله بالاترین و آخرین مقام کمال نفس انسانی است ، این مقام ، مقامِ وصل و یگانگی نفس ناطقه با روح است .
در مرحله ی ششم ، رضا و خرسندی از طرف عاشق بود ، ولی عاشق از رضای معشوق به طور کامل مطمئن نبود و فقط آثاری از خرسندی محبوب را گاهی احساس می نمود ; ولی در مقام هفتم اطمینان قلبی برای نفس ناطقه حاصل می شود ، بدین جهت نفس در این مرتبه ، مرضیّه خوانده شده است ، به این معنی که خدای متعال نیز رضای خود را از نفس ناسوتی اظهار و عشق خود را به وی اثبات و اعلام می نماید .
در این مقام ، نفس ناطقه با یقین عینی و بلکه با حقّ الیقین می داند و می فهمد که عشق دو طرفی است ; یعنی محبوب نیز پا بسته ی مهر او بوده است ; بلکه او شوریده تر از این مجنون ناسوتی است، چنانکه در حدیث قدسی آمده است : ای فرزند آدم ! من دلباخته ی توأم و این برای تو پنهان است ، پس تو هم دلباخته ی من باش . آری ! در این مقام ، پرده از روی آن سرّ خفّی ، که آفریدگار شیفته ی آفریده ی خویش است ، از پیش چشم عارف برداشته می شود ، چنانکه از یکی از عارفان عاشق نقل شده که گفته بود : سی سال خدا را می طلبیدم ، سرانجام به این نتیجه رسیدم که او طالب بود و من مطلوب .
احساس و ادراک رسیدن نفس به مقام رضا ، هر روز و هر ساعت و بلکه هر دم که سالک در دل خود ذوق آن را خواهد چشید ، خود بزرگترین حظّ روحانی و فیض آسمانی و سرور جاودانی است .
در این مقام است که نفس ناسوتی نه تنها ندای «أنت الحبیب وأنت المحبوب» را می شنود ; بلکه در صفات محبوب شرکت می کند ، زیرا در این مقام اراده و آرزوی عاشق و معشوق ، یعنی نفس ناطقه و حق ، یکی شده است .
البتّه برای رسیدن به مرحله ی نهایی که مقام رضا است باید اراده و عمل را بعنوان سلاح برداشت . اراده و عمل به قواعدی که تنها از طریق انبیا و امامان به ما رسیده است . در این سیر و سفر پیروی کردن از دستورهای غیر خدا و مکتب های به اصطلاح عرفانیِ بشر ، عین گمراهی است و نه تنها آدمی را به جایی نمی رساند ; بلکه در وادی هلاکت انداخته و عمر او را ضایع می کند
سیر وسلوک
اولاً چه بخواهیم و چه نخواهیم در وادی سیروسلوک هستیم
ثانیاً سیرالی الله(سیروسلوک)هدف اصلی خلقت انسان هست
و بهترین و بزرگترین هدفی است که انسان میتواند لحظه لحظه عمرش را صرف آن بکند
غیر آن بازیچه ایی بیش نیست
اولین اصل از اصول دین چیست؟؟؟
توحید
توحید یعنی چه و چطور میشود بدان رسید؟؟؟
تنها راه رسیدن به اولین اصل اسلام (توحید)، تزکیه نفس بوسیله سیروسلوک است
بیشتر از این بحث نمیکنم
بروید تفسیر آیه ”وما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون“را مطالعه کنید تا ببینید مفسرین لیعبدون را چه چیزی تفسیر کرده اند
سیروسلوک و یکتا پرستی در طول هم قرار دارند نه در عرض هم
با تزکیه نفس به توحید(لاموثر فی الوجود الا الله)میرسیم و آنوقت هست که از انواع شرکها رهاشده و یکتا پرست میشویم
🔘 کلماتی چند از آیت الله یعقوبی قائنی رضوان الله تعالی علیه
۱۵۱) هدف خدای متعال
از خلقت انسان و سیر و سلوک،
این است که انسان فقر خود را بفهمد.
▫️مجاهده صحیح وقتی است
که انسان به عجز خودش برسد.
۱۵۲) سالک، سالک الی الله مقصود است،
▫️یعنی کسی که از خودش به سوی خدا رجوع میکند،
▫️ما سوی را پشت سر گذاشته است و اولین منزل که توبه از ما سوی الله است را طی کرده است.
▫️اختیاراً پشت کرده به ما سوی الله و رو کرده به سمت خدا
۱۵۳) سیر الی الله
یا اختیاری است یا اجباری،
▫️تمام افرادی که از این عالم می روند،
سیر الی الله دارند، اما به صورت اجباری
۱۵۴) اصل سیر و سلوک به معنای
راهی است که انسان بعدها در پیش دارد،
▫️اما بعضی خیال کرده اند که سیر و سلوک این است که کسی چند صباحی مشغول تزکیه نفس و... باشد،
▫️در حالی که مقصود سیر الی الله است
۱۵۵) برزخ و عوالمی که در پیش است،
تمام حقایقشان در نفس انسان منطوی است.
▫️اصل سیر و سلوک این است که
عوالمی که دیگران در آنجا در پیش دارند،
او این جا طی کند، در باطن خودش سیر کند،
▫️سلوک به این معناست که
بر طبق این سِیرش، سلوک کند،
عمل کند به آنچه که می فهمد.
🌳🌳🌳🌳🌳🌳
با سلام و احترام خدمت همه دوستان هم گروهی ...
یکی از هم گروههای خودمون بنام
محمود پرهیزگار بدلیل مشکلات جسمانی و دیسک کمر قادر به کار کردن بیرون از منزل نیستند وخانه نشین شدن و عیالوار هم هستند و گرفتار مشکلات زندگی ومعیشتی شدند میخواهیم یک رزمایش همدلی و مومنانه انجام بدیم و ماهانه یه کمکی به این خانواده کنیم .دوستان هرچقدر در توانتون هست کمک کنید تا بتونیم دست این بنده خدا را بگیریم.جلو خانوادهشون شرمنده نباشند..
دوستان مهدوی یک یا صاحب الزمان بگید دل اینخانواده را شاد کنیم تا مشکلشون کمتر بشه ...
شماره تماس محمود پرهیزگار 09338052461
شماره کارت 6037691568455521
بانک صادرات بنام محمود پرهیزکار اجرتون با حضرت مهدی .. ..
👆👆👆
مورد تایید است .
حیدر بادنور
مدیر گروه ظهوربسیار نزدیک است
🌳🌳🌳
«وَ يُطعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَى حُبِّهِ مِسكِينًا وَ يَتِيمًا وَ أَسِيرًا، إِنَّمَا نُطعِمُكُم لِوَجهِ اللَّهِ لَا نُرِيدُ مِنكُم جَزَاءً وَ لَا شُكُورًا.»
«و غذا را در عین دوست داشتنش، به مسکین و یتیم و اسیر ،انفاق میکنند، (و میگویند) ما شما را فقط برای خشنودی خدا اطعام میکنیم و انتظار هیچ پاداش و سپاسی از شما نداریم.»
📖 سوره مبارکه انسان، آیات ۸ و ۹
باسلام خدمت همه دوستان عزیز وهم گروهی...
خانواده ایی مقروض درهمسایگی بنده هستند وزندگی میکنند واز لحاظ معیشتی در مضیقه و سختی وتنگنا هستند.. همسر خانواده بدلیل تصادف قادر به تامین مخارج زندگی نمی باشد.داری چند عائله و محصل هستند.وبار خانواده بر دوش خانم ایشون هست که این خانم ناچاره در مزارع کشاورزی مردم کار کنه و خرج زندگی را تامین کنند..
لذا از همه دوستان که دست خیر دارند ومیتونند کمکی کنند در رزمایش و کمک مومنانه دراین راه دریغ نکنند تا بتوانیم دل این خانواده را شاد کنیم ...بخاطر حفظ ابرو این خانواده مستضعف که خواستند اسمشون برده نشه..👇
دوستان میتونند کمکهای نقدی رو به حساب ما واریز کنند تا ما بدست این خانواده برسونم..هرچقدر که درتوان دارید به نیت تعجیل درفرج اقا امام زمان ...
تحقیق شده مورد تاییداست.
5859831006562143
تجارت
بنام حیدر بادنور..
اجر همه دوستان با حضرت مهدی..
انشالله در زمره سربازان ان حضرت قرار بگیرید..
✅حیدر بادنور مدیر گروه ظهور بسیار نزدیک است✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_صوت_مهدوی
💽 «لشکر نامرئی امام زمان»
🎤 استاد #پناهیان
🔺 خیلی وقتها مذهبیها ساکت و خاموشن، اصلا معلوم نیست هستن!!!!
🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴
🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 چرا برخی نمازخوان ها اینهمه معصیت می کنند⁉️
❇️ پس اثر نماز کجاست⁉️⁉️⁉️
#استاد_رنجبر🎙
#بسیار_زیباوتاثیر_گذار✔️
🌴ظهور بسیار نزدیک است 🌴
💝الّلهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَـ الْفَرَج💝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬راه میانبر دوستے با #امام_زمان
از دو مسیر مے توان به صورت ویژه به امام زمان (عج) نزدیک شد...
🎤حجت الاسلام والمسلمین عالی
🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴
🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خبر فوق سری فاش شده:
✡☠ هشدار آمریکا به نابودی اسرائیل تا سال 2022 میلادی
🌴 ظهور بسیار نزدیک است🌴
🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴بشارت.. امام خامنهای:
بزودی در قدس شریف نماز جماعت برگزار خواهد شد
🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴
🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴بشارت..حاج حسین یکتا
شما جوانان خود را برای تمدن نوین اسلامی امادهکنید ان روز را خواهید دید
امام خامنه ای:ما به ظهور امام زمان این محبوب حقیقی دلها نزدیک شده ایم
ظهور بسیار نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج
🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴
1_1626622637.mp3
4.93M
🔘 نمازی برای دردهای نگفتنی...
#داستان_توسل یکی از بزرگان قم، به مولای مهربان عالم، از طریق نماز استغاثه امام عصر علیه السلام.
📚 بحارالانوار ج99 ص245.
#توسلات_مهدوی
▪️ قصههای مهدوی
🌺امام علی علیهالسلام فرمودند:
🔺عنْدَ تَنَاهِي الشِّدَّةِ، تَكُونُ الْفَرْجَةُ؛ وَ عِنْدَ تَضَايُقِ حَلَقِ الْبَلَاءِ، يَكُونُ الرَّخَاءُ.
🔻چون سختى به نهايت رسد، گشايش آيد و چون حلقه هاى بلا تنگ گردد، آسودگى فرا رسد.
📚نهج البلاغه، حکمت۳۵۱
https://eitaa.com/joinchat/2610430180Cae0eadb20c
لینک کانال ظهور بسیار نزدیک است
مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان
http://eitaa.com/joinchat/2747793437Ca91273315d
لینک گروه ظهور بسیار نزدیک است
جهت چت وتبادل اطلاعات ...
لطفا دوستان خود را دعوت کنید
🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
🔴 خدای رنگین کمان کیست؟
🔴 چرا نماد همجنسبازان رنگین کمان است؟
فارسی: رنگین کمان
عربی: قوس قزح
انگلیسی: Rainbow
یونانی: ایریس iris
⭕️ ایریس پیامرسان خدایان و الهه رنگین کمان در اساطیر یونان باستان است؛ پرچم رنگین کمان که از زمان یونان باستان به جا مانده، نماد خدای رنگین کمان و نماد همجنسبازی است!
🌕 ابن الكواء از امیرالمؤمنین علی علیه السلام پرسید: اى أمير المؤمنين! قوس قزح چيست؟ حضرت فرمودند: مادرت در عزايت باد! اى ابن كوّا! «لاَ تَقُلْ قَوْسُ قُزَحَ فَإنَّ قُزَحَ اِسْمُ شَيْطَانٍ وَ لَكِنْ قُلْ قَوْسُ اَللَّهِ»؛ مگو «قوس قزح»! زيرا قزح نام شيطان است؛ بلكه بگو «قوس اللّٰه» و آن هر گاه ظاهر گردد ارزانى و فراوانى بسيار آشكار گردد.
📗الاحتجاج،ج۱،ص۲۵۹
✅ قزح نام شیطان است و ایریس به معنای رنگینکمان است؛ در آخرالزمان یهود با هر ترفندی همجنسبازی را بین مردم رواج میدهد
اول با شعار
بعد با سند ننگین2030
بعد با آماده سازی افکار عمومی مثل شعار رنگین کمان و بعد حمل پرچم رنگین کمان توسط نیروهای یهود
پس به نام خداوند بخشنده و مهربان
و لعنت بر قزح خدای رنگین کمان و خدای همجنسبازان!
ظهور بسیار نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج
🔴 لاقیس دختر ابلیس، بنیانگذار همجنس بازی زنان
🌕 مردی از امام صادق علیه السلام، از زنی که با زنی مساحقه(همجنسبازی) کند، سوال کرد. آن حضرت در حالی که تکیه زده بود، بر نشست و فرمود: رو و زیر هر دو ملعونه ملعونهاند و حدیث را کشانده تا فرموده خدا بکشد لاقیس دختر ابلیس را که آن را باب کرد. آن مرد گفت: آن را مردم عراق آوردند؛ فرمود: نه به خدا که در عهد رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله بود پیش از آنکه عراقی باشد.
عَنْ يَعْقُوبَ بْنِ جَعْفَرٍ قَالَ سَألَ رَجُلٌ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلامُ أوْ أبَا إبْرَاهِيمَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ عَنِ اَلْمَرْأةِ تُسَاحِقُ اَلْمَرْأةَ وَ كَانَ مُتَّكِئاً فَجَلَسَ فَقَالَ مَلْعُونَةٌ مَلْعُونَةٌ اَلرَّاكِبَةُ وَ اَلْمَرْكُوبَةُ وَ سَاقَ اَلْحَدِيثَ إِلَى أنْ قَالَ قَاتَلَ اَللَّهُ لاَقِيسَ بِنْتَ إبْلِيسَ مَا ذَا جَاءَتْ بِهِ فَقَالَ اَلرَّجُلُ هَذَا مَا جَاءَ بِهِ أَهْلُ اَلعِرَاقِ فَقَالَ وَ اَللَّهِ لَقَدْ كَانَ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ قَبْلَ أَنْ يَكُونَ اَلعِرَاقُ اَلْخَبَرَ.
📗الکافي، ج ۵، ص ۵۵۲
🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴
🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺