eitaa logo
کانال انتظار
1.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
13.2هزار ویدیو
77 فایل
کانال در ذیل قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری با هدف تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ومذهبی فعالیت مینماید کپی مطالب با ذکر صلواتی نذر ظهور آزاد میباشد @Zohoremahdi خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری شبکه خبر: اظهارات کارشناس رسانه ملی درباره حادثه انفجار پیجرها قابل تایید نیست و پیش‌تر هم حزب‌الله لبنان این اظهارات را رد کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پیجرهای حزب‌الله بواسطه یک شرکت ایرانی تهیه شد! 🎥مسعود اسداللهی، کارشناس منطقه در آنتن صداوسیما گفت: 🔷حزب الله پیجرها را بواسطه یک شرکت ایرانی از شرکت تایوانی خریداری کرد. 🔷پیجرها از نظر حفاظتی بررسی نشد و در اختیار حزب الله قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ژنرال وزلی کلارک: "قرار بود بعد از ۱۱ سپتامبر ما ۷ کشور را در ۵ سال نابود کنیم. با عراق شروع می‌شد و بعد سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و درنهایت با ایران به اتمام می‌رسید! پ ن: در جواب افرادی که میگن ایران چوب توی لونه زنبور کرده!( جزئی از برنامه رژیم صهیونیستی آمریکایی برای خاورمیانه جدید(از نیل تا فرات!) که البته شکست خورد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌ عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد سابق جمهوری اسلامی ایران بعد از حضور در لبنان: روزی که بن‌گوریون گفت مسأله فلسطین را بچه‌ها و نوجوانان فراموش می‌کنند، یحیی سنوار ۱۱ سال و محمد ضیف ۸ سال داشت؛ پس چه شد؟ مگر قرار نبود فراموش شود؟
🛑شبکه خبر اظهارات کارشناس خود بابت تهیه پیجرهای حزب الله لبنان توسط ایران را تکذیب کرد.
◀️صدرالحسینی: ایران هیچ نقشی در خرید پیجرهای حزب الله نداشته است. 🔹کارشناس مسائل غرب آسیا: پیجرها به هیچ عنوان نه در ایران تولید شده و نه توسط هیچ یک از شرکت‌های ایرانی خریداری شده. یعنی افراد ایرانی در خرید، حمل و توزیع و نشر آن نقش نداشته‌اند. 🔹پیجرها بیش از ۲ سال پیش خریداری شده و از گیت‌های ایکس‌ری ۳ کشور عبور کرده بود و درواقع می‌توانیم بگوییم که به‌دلیل پیچیدگی و استفاده از فناوری‌های بسیار سطح بالا و پیچیده امکان بررسی‌ دقیق این پیجرها برای آزمایشگاه‌ها و دستگاه‌های ایکس‌ری اکثر کشورها غیرممکن بوده است. ⛔️به‌تازگی کارشناسی در یکی از برنامه‌های صداوسیما با ارائه اطلاعات اشتباه گفته بود ایران واسط خرید پیجرهای حزب‌الله از یک شرکت تایوانی بوده است.
🔴 پویش ملی ایران همدل برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان 🔵 عزیزان برای اهدای کمک های نقدی خودشون را به حساب های زیر واریز کنند : 🔹 شماره کارت :
6037 9982 0000 0007
🔹 شماره شبا:
IR۳۲۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۱۶۰۰۰۰۵۲۶
🔹 کد دستوری : *۱۴# 🆔 https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=57784
📢 پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب‌الله پورمحمدی از مبارزین قدیمی نهضت اسلامی 🖼 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای حاج حبیب‌الله پورمحمدی از مبارزین قدیمی نهضت اسلامی و پدر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: ✏️ بسم اللّه الرّحمن الرّحیم درگذشت مرحوم آقای حاج حبیب الله پورمحمدی رحمة الله علیه را که پدر محترم دو شهید عزیز و خود و فرزندانش از مبارزان قدیمی نهضت اسلامی بودند به خاندان گرامی و منسوبان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت الهی و حشر با فرزندان شهیدش را برای ایشان مسالت مینمایم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۷/۲۰ ➕ حاج حبیب‌الله پورمحمدی ماهونکی از مبارزان دوران نهضت اسلامی و پدر دو شهید دوران دفاع مقدس شهیدان محمد و علیرضا است که در کارنامه پرافتخار دوران مبارزاتی وی، ضبط سخنرانی ماندگار و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ در مدرسه فیضیه قم به عنوان یک سند ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دیده می‌شود‌.
⭕️ واکنش فرزند شهید نیلفروشان به پیدا‌شدن پیکر پدرش 👤 علی نیلفروشان: 🔸 از اینکه پیکر پدرم پیدا شد خوشحال هستیم. اگر پیکر پیدا هم نمی‌شد راضی به رضای خدا بودیم. پدرم می‌گفت رژیم صهیونیستی مرا شهید می‌کند و آرزویش همین بود که در این مسیر به شهادت برسد. 🔸 وقتی در جنگ داعش بودند نگران ایشان بودیم ایشان می‌گفتند من در جنگ با داعش شهید نمی‌شوم. 🔸 مراسم تشییع پیکر پدرم احتمالا در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد. پیکر پدرم در گلستان شهدای اصفهان خاک‌سپاری خواهد شد. 🔸 خودشان خواسته بودند و از قدیم هم می‌گفتند کنار مزار شهید حاج احمد کاظمی دفن شوند. ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌╭━━⊰•🍃🌹‌⃟🕊🍃•⊱━━╮ 🍃@Zohoremahdijan🍃 ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌╰━━⊰•‌‌🍃🌹⃟🕊🍃‌•⊱━━╯ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌🕊‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌
🔸سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از مجروحین لبنانی جنایت پیجری رژیم صهیونیستی، بستری در بیمارستانهای کربلای معلی عیادت کرد
⭕️ حزب‌الله لبنان: گزارش رویترز خیال محض نویسندگان و مشاوران امنیتی آن است 👤 روابط رسانه‌ای حزب‌الله: 🔸 رویترز گزارشی را درباره آنچه «فرماندهی جدید نبرد زمینی در حزب‌الله» خوانده و جزئیات مربوط به ماهیت این جنگ، نقشه‌ها و تسلیحات آن منتشر کرد. 🔸 این گزارش صرفا تخیل نویسندگان، خبرنگاران و مشاوران امنیتی رویترز است، همین. 🔅 پیش از این رویترز به نقل از ۲ منبع آگاه از عملیات حزب‌الله مدعی شده بود که حزب‌الله برای یک جنگ فرسایشی طولانی‌ مدت در جنوب لبنان آماده می‌شود.
🔸نیکاراگوئه روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را قطع کرد 🔹دولت نیکاراگوئه با بیان اینکه رژیم اسرائیل «فاشیست» و «نسل‌کش» است روابط خود را با این رژیم قطع کرد. ‌ 🔴‌جهت پیوستن کلیک بفرمایید 🆔گروه سربازان سید علی خامنه ای حفظ الله لینک و فوروارد آزاد است 🆔کانال انتظار @Zohoremahdijan
🔶 بازی به جای قشنگش رسیده ... ‌ 🔴‌جهت پیوستن کلیک بفرمایید 🆔گروه سربازان سید علی خامنه ای حفظ الله لینک و فوروارد آزاد است 🆔کانال انتظار @Zohoremahdijan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آزموده را آزمودن خطاست! 🔹سامانه‌های پدافندی اسرائیل چطور در حمله وعده صادق۲ گمراه شدند؟ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌╭━━⊰•🍃🌹‌⃟🕊🍃•⊱━━╮ 🍃@Zohoremahdijan🍃 ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌╰━━⊰•‌‌🍃🌹⃟🕊🍃‌•⊱━━╯ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌🕊‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‍‌‌‌
📌یه آمریکایی زیر این تصویر نوشته: تقریباً ۱۸۰ خبرنگار به جرم بیان حقیقت کشته شدن😔
🔸حزب الله: نیروی پیاده نظام و بولدوزر اسرائیل هدف قرار گرفت 🔹حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک دستگاه بولدوزر رژيم صهیونیستی در اطراف مرکز نظامی رامیا خبر داد. 🔹در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و نیز در دفاع از لبنان و مردم آن، یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را که قصد خروج از اطراف مرکز نظامی رامیا به سمت البلده را داشت با یک فروند موشک هدایت شونده هدف قرار داد که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است. 🔹حزب الله لبنان همچنین از حمله توپخانه‌ای به نیروی پیاده نظامی رژيم صهیونیستی در مرکز خربة زرعيت خبر داد.
🔸حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی سوریه 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در ادامه عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل و در حمایت از مقاومت در غزه و لبنان، یک هدف حیاتی در جولان اشغالی سوریه را با پهپاد طی صبح امروز شنبه هدف قرار داده است.
🔴 حرمله های حرامزاده اسرائیلی پزشکان خارجی در غزه عکس رادیولوژی کودکانی را منتشر کردند که تک تیراندازان اسرائیلی عمداً با 5.56 گلوله توسط تروریست های اسرائیلی به سر و گردن شلیک کردند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رساندن پیام رهبری به لبنان زیر سایه تهدید صهیونیستها از کسی برمی آید که وسط معرکه قلاویزان زیر باران گلوله و موج انفجار وقتی همه کپ کردند بالای کانال فریاد میکشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥چرا خطرناک است؟ مجلس سنای خود آمریکایی‌ها جواب می‌دهد. اثرات مخرب اینستاگرام بر نوجوانان، بویژه دختران: 📛 افزایش ، پیشنهادهای ناخواسته جنسی، ، اضطراب، ، ‼️ اینها نظر یک سناتور آمریکایی است که خطاب به مالک اینستاگرام بیان کرده.. 🔹به گفته وی: تحقیق روی دختران ۱۳ تا ۱۵ ساله فقط طی ۷ روز گذشته نشان می دهد که اینستاگرام: 🔸از هر سه دختر نوجوان، زندگی یکی از آنها بدتر کرده 🔹۳۷ درصد دختران به طور ناخواسته با برهنگی مواجه شده اند 🔸۲۴ درصدشان پیشنهادهای جنسی را به طور ناخواسته تجربه کرده اند 🔹۱۷ درصدشان به صورت ناخواسته با محتوای خودآزاری مواجه شده اند 👈این سناتور آمریکایی، مالک اینستاگرام «» را به خاطر تأثیرات مخرب آن بر نوجوانان، بازخواست می‌کند.