آخوند
حوصله داری یه دقیقه برات از امام رضا بگم؟؟
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حوصله داری چند دقیقه برات از امام حسین بگم؟
سلام
هیچ نوه ای هیچ حق و سهمیه ای نداره
و کمکی هم ک به خانوادشون میکنن برای تقدیر از کسی ک جونش یعنی همه چیزش رو برا ما داده
بحث حق نیست
بحث قدر دانی
این تو همه کشورها هم هست
چ بسا تو برخی کشورها خیلی بیشتر از این امکانات و....میدن
نمیشه ک در پرداخت خدمات ارزیابی کنن ک کدوم بچه شهید خوب و سر براه براش خدمات بدیم و کدوم مشکل داره بهش چیزی ندیم .