سلام
خوندن قرآن از روی موبايل به حالت خوابيده، اگر کسی قصد بی احترامی نداشته باشد، اشکال نداره.
اما کسی که توفيق خوندن قرآن و ادعيه نصيبش شده، سزاواره که آداب خوندن قرآن و ادعيه رو مراعات کنه تا بهره بيشتری نصيبش بشه. بسياری از بزرگان و اوليای الهی تو اتاقی که قرآن بود، پای خودشون رو دراز نمیکردن.
@a_khond
سلام
همه به نوعی دچار خطا و اشتباه هستیم
اگه یک گناه شخصی بهتره با یک روش مناسب مستقیم یا غیر مستقیم آگاهش کنیم و به افرادی که غیبت میکنند هم بگوییم بهتره به جای گفتن این عیب به دیگران به خودش بگید تا این مشکل را اصلاح کند
و شرکت در آن مراسم ایرادی ندارد
ولی اگر گناه، جنبه اجتماعی و فکری و عقیده ای است و رفتن ما تایید بر این عقیده و رفتار باطل میشود، بهتره شرکت نکنیم.
@a_khond
آخوند
سلام لطفا مرجعتون رو ذکر کنید. تشخیص پزشک و اطرافیان چیست؟ اگر بیماری شما با روزه شدت پیدا می کند و
ان شاءالله سلامت باشید.
چرا پس ؟
ولی اگر از نظر خودتون شدنیه حتی یک روز در میون توانش رو دارید بگیرید