دلیل دلگیری عصرهای جمعه
🔮 از آیت الله بهاءالدینی (رحمة الله علیه) پرسیدند: علت این که عصرهای جمعه دل انسان میگیرد و غمگین میشود چیست؟ فرمودند: چون در آن لحظه قلب مقدّس امام عصر (ارواحنا فداه) به سبب عرضهی اعمال انسانها، ناراحت و گرفته است، عالم و آدم متأثر میشوند. حضرت، قلب و مدارِ وجود است :)
@a_khond