سلام
ذکر و دعا و توسل که جای خودش
ولی خدا برای هر کاری به ما برنامه داده
اگه برنامه ها رو اجرا نکنیم ۲۴ ساعته هم ذکر بگیم فایده نداره
قبل از هر کاری فرموده فکر کنید
اول هر کار یه طرح و ایده به ذهن انسان میاد
زود نباید اون طرح رو اجرا کرد
بلکه اول خودمون حسابی فکر کنیم
بعد با چند نفر صاحب فن و فکر تو اون موضوع مشورت کنیم
۷۰ درصد به بالا تو این زمینه مشکلات حل میشه
صدقه هم فراموش نشه
سلام
خانواده از مهمترین ویژگی هاست
خانواده حکم ریشه رو داره
اگه درختی ریشه نداشته باشه یا ضعیف باشه با یه باد کوچولو هم میشکنه
ولی ریشه دار باشه طوفان هم نمیتونه تکونش بده
ویژگی دوم : ببینید چقدر خدا رو بنده است
کسی که میزان بندگیش زیاد باشه مطمئن باشید به خاطر دستور خدا هم که شده با زن و بچه اش خوب میشه
و الا اگه به حرف خدا گوش نده به خانواده هم اهمیتی نمیده
(اینم باید جامع نگاه کنید تا میزان دینداریش مشخص بشه نه فقط یکی دوتا عمل ظاهری )
با جربزه و کاری بودن هم از ویژگی های مرد خوب میتونه باشه
وغیره ک مفصل
از رفتارش با خانواده اش بپرسید
از دغدغه هاش بپرسید
از اینکه ملاک تصمیم گیریش حرف خودش یا حرف حق
از رفتارش موقع عصبانیت
از مواجهه شدن در موقع حق اگه خلاف نظرش باشه
از انتظاراتش از شریک زندگیش
و...
نه هیچ ایرادی نداره