هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
دوستان انس یه بار دیگه به نقطه کف خودش در یکماه پیش 26 آوریل حمله کرد و در جریان باشید که این نقطه رو چندین بار طی ماه گذشته مورد حمله قرار داده ولی موفق به شکستنش نشده
نقطه 1973 و 1072 بسیار منطقه مهمی هست و اوردر های زیادی توش وجود داره
پس حسابی. دقت کنید که تو تله نیفتید
👌👌💪
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
تا اینجا 10 خط سود نوش جونتون
10523🟢
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
توجه داشته باشید
امروز از صبح بازار خوبی نداشتیم و تنها تو سه ساعت تونستیم 30 خط برابر سیگنالها کسب دارند کنیم
و به هیچ عنوان نشد که یه روند قوی داشته باشیم
کماکان فقط نوسانات کم حجم داریم که اونم تو یکی دو کندل اول کارش تمام میشه و بعد فقط اذیت داره
دوستان تو چنین بازارهای نباید معامله کرد ریسک بالای داره و برای 10 تا20 خط اصلا ارزش ورود نداره
امیدوارم تا بعدظهر حداقل اوضاع بهتر بشه
خوب بازار همینه و قرار نیست هر روز به بسم الله شروع کنیم تند تند اهدافمون فعال بشه
امیدوارم بهترین عملکرد رو داشته باشید و اصلا هیجانی وارد معامله نشوید
دوستان بیشتر به آموزش بپردازید و سعی کنید از این فرصتها کمال بهره رو ببرید
سلامت و سربلند باشید
👌👌👌💪
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
ما طی هفته خیلی خوب تونستیم از بازار درآمد عالی بدست بیاریم پس یاد بگیریم که هر روز در این حوزه نبایستی دنبال معامله کردن باشید و کسی درآمد
اصل اینه که طی یک هفته برایند مثبت داشته باشید و بهترین کارها رو انتخاب کنید
شما قدرتمندترین هستید و در نظر داشته باشید که از شنبه تا الان چه کردید
عملکرد هفته ما حدود 700 خط تا الان بوده که این خیلی رقم خاص و عالی هست
تو یک هفته بیش از 15 میلیون تومان سود
شما لایق بهترینها هستید
🔥🔥👌💪💪🙏
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
دوستان توجه داشته باشید.
هرچند بازار خوبی نیست و معامله جایز نیست
اما برای اطلاع
ساختار کلی نزولی هست هم در مظنه و هم در انس جهانی
پس حواستون باشه اگه بازم دوست داشتید معامله ای انجام بدید
روی این موضوع حواستون باشه
تا نقطه 10472 از دست نره عملا خیالمون راحت نخواهد شد ولی کماکان در سیر نزولی هستیم ولی ماهیت بازار میل به صعود داشته
پس مدیریت کنید
👌👌👌💪💪
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
خوب دوستان امروز حسابی بازار بدرد نخور بود اصلا روز خوب و پر حجمی نبود
و نتونستید پایان هفته خوبی رو رقم بزنید
برای همین خواستم که انرژی هاتون کم نشه و یه کلاس آموزشی رایگان بذارم تا حداقل امروزمون بی فایده نباشه و یه کاری کرده باشیم
از طرفی خودمم وقتی اینجوری هست بازار دوست دارم از طریق دیگه ای کاری انجام دهم تا مفید واقع بشم
برای همین یه کلاس آموزشی واسه ساعت 17 خواهم گذاشت تا شما بتونید امروز رو هم یه درصد رشد کنید و به هدفمون که موفقیت تک تک شماهاست زودتر برسیم
پس ساعت 17 رو از دست ندید
فقط 20 نفر اول میتونند وارد جلسه آنلاین بشن
👌👌👌👌💪💪💪
هدایت شده از 〽️طلا آبشده 〽️
بالاخره ساعت 16 نقطه ورود سیگنال فروش تایید داد و فعال شد
و الان خداروشکر هدف ششم خودش رو تاچ کرد
و 63 خط سود بالاخره آزاد کرد
نوش جونتون
10472🟢💪
۱ دقیقه پیش
کاربران گرامی
فردا جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت وبسایت از ساعت ۱۲ الی ۱۹ عصر فعال میباشد.
اطلاعیه سایت صدرگلد👆🏻