.
سود هایی که همه ماها میکنیم
بر اثر تحلیل هایی هست که انجام
میدیم ‼️
بفرض : اگه ۱۰ نفر یک خونه رو
از بیرون ببینن قطعا تحلیل های
متفاوتی خواهند کرد 😉
مثلا یه نفر درباره زلزله اومدن
صحبت میکنه ، یه نفر درباره حیاط
، یه نفر درباره پله هاش و... ✨
.
.
پس وقتی بازار رو تحلیل میکنید
قطعا تحلیل های متفاوتی برای
آینده بازار دارید ⚠️
.
.
خیلیاتون احساسی و تحلیل
تکنیکال غیر اصولی پیش میرید
اما در نتیجه چی میده؟ ضرر 🥲
چرا؟ چون تحلیل بازار از عوامل
مختلفی بهره میبره 🌱
برای تحلیل بازار شما باید به خیلی
از مهارت ها مسلط باشید ☺️
.
.
اگه نتونی به چند روش مختلف
تحلیل بازار کنی ، مدل سازی نکنی
حرکت دسته جمعی افراد رو بهش
توجه نکنی و... منجر به هزینه های
سنگین میشه 😒
.
.
بعد از هزینه های سنگین
اگه بخوای بازم تلاش کنی ،
احتمال اینکه منجر به هزینه
های بیشتر بشه ، خیلی زیااااده ⛔️
.
.
یه لحظه به این فکر کن اگر چند ماه
پیش یه تحلیل حرفه ای انجام میدادی
چقد سود میکردی؟❤️
.
.
همه ما انسان ها برای انجام دادن
کارهامون دوری میکنیم 😬
از این میترسیم که کلی اتفاق
برای سرمایه امون بیفته ⚠️
.
.
چرا این اتفاق برامون میفته؟! 🤔
چون غلبه بر ترس هامون نداریم
اگه ما برای شروع کردن هدف
داشته باشیم ، ترس هامون
کمتر میشه ✌️🏻
.
.
چرا تعداد افرادی که ثروتمند بودن
بیشتر از #قشر_فقیر بودند؟ 🌟
یک علتش اینه که هدف واضحی برای
زندگیشون داشتن و برای رسیدن
به اون هدف تلاش زیاد میکردن ‼️
هیچ چیز یه شبِ بدست نمیاد ❌
.