کسایی که از ۶۴۵ تو خرید هستن تا ۸۹۶ سود کردن لطفا یا فیری کنید یا سیو سود کنید
من از فراز پرسیدم
و گفتن ک هر کی سود کرده نمیتونه سودشو برداشت کنه هر کی هم کال شده برگشت میخوره...
اطلاعیه مهم | دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۵✅
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
کاربران گرامی، به اطلاع میرساند در پی اختلال موقت در دریافت قیمت، تمامی معاملات ثبتشده در بازه زمانی ۱۲:۳۶ تا ۱۲:۵۱ امروز، در راستای حفظ دقت محاسبات و صیانت از حقوق کاربران، لغو خواهد شد. همچنین موجودی کیف پولها در سریعترین زمان ممکن بر اساس اطلاعات صحیح بهروزرسانی میشود و این موضوع با اولویت کامل در حال انجام است. از اختلال پیشآمده صمیمانه پوزش میخواهیم. اطمینان میدهیم جای نگرانی نیست و تمامی اصلاحات لازم با دقت و مسئولیتپذیری انجام خواهد شد. از صبوری، همراهی و اعتماد شما صمیمانه سپاسگزاریم.