.
" من سرمایه امو امروز توی بازار
از دست دادم "🥲
این جملهی بالا ناشی از چیه⁉️
.
این موقعیت ناشی از اینه که
حدضرر رو نه تنها توی معامله اش
مشخص نکرده بلکه توی ذهنش
هم مشخص نکرده 🙂
.
.
بعضیا ۱ تومن ضرر میکنن و بیشتر
فکر میکنن برمیگرده و این خیلی
ریسک داره ، ضررت بیشتر میشه 🚫
.
.♻️
یه #کاررررر_خفن کنیم برای
همهی کسایی که میخوان به
درآمد خوب توی بازار برسن 😎
میخوایم کسایی که توی این بازار
تجربه دارن از ذهنیت شون و
نحوه معامله کردنشون استفاده
کنیم و شاید این احساس و ذهنیت
بقیه رو ، تو یه زمانی با خودت داشتی 🤩
.
.
باهم ببینیم واقعا اون ذهنیت
و تجربهی فرد میتونه توی بازار
موفق بشه از نظر خودش؟ و
باهم تحلیلش کنیم 🙄
از بین کسایی که تجربه دارن
میخوایم اینکار رو به مدت
چند روز انجام بدیم 🔥
.
.
اگه تا حالا توی بازار کار کردی
عدد ۷ رو بفرست 😉👇🏻👇🏻👇🏻
👉🏻 @poshtibani_gold 👈🏻
.