.
1⃣چرا بازار وقتی ریزش میکنه یا
رفتار صعودی داره بدون علت نیست؟🔻
2⃣چرا به سطحی که کندلها
بهش برخورد دارند و بعدش
روند صعودی میشه ، حمایت
میگیم؟ 🤔
3⃣چرا به سطحی که کندلها بهش
برخورد میکنن و قیمت دوباره
برمیگرده و نزولی میشه مقاومت
میگیم؟ ⚔
.
.
1⃣ چون بازار با قانون عرضه و تقاضا
سروکار داره وقتی که بازار ریزش میکنه
یعنی تعداد عرضه بیشترشده و
و تقاضا اومده پایین و باعث میشه
قیمت اون محصول پایین بیاد 🌀
یا وقتی که بازار صعودی هست
یعنی تقاضا برای اون محصول
از عرضهاش بیشتره و این باعث
میشه که قیمت اون محصول
بالا بیاد 🔺
.
.
2⃣ چون قیمت رو حمایت
میکنه که بره بالاتر و وقتی به
اون نقطه تعداد بیشتری کندل
برخورد کنه و تغییر جهت بدن
به سمت بالا میره و اون نقطهی قویی
هست 😎
.
.
3⃣ وقتی که نزاره قیمت از این
بیشتر بشه و جلوی یه روند صعودی
رو بگیره بهش میگن مقاومت 🌟
💢اگه این مقاومت شکسته بشه
میتونه تبدیل به یک حمایت بشه 🥳
.
.
کسی سود میکنه که همه چیز
رو باهم بلد باشه اونم اصولی 😁
بیا ثبت نام کن توی سایت نوبت توعه 👇🏻
https://farazgold.com/user/register/?ref=tala_abshodeh
کد معرف :
tala_abshodehکد معرف رو بزن و از جوایز ما بهره مند شو 😍 .
.
تا حالا شده بعد یادگیری روش
های نوسان گیری طلای آبشده
بری توی بازار و نتونی کار کنی؟ 😉
.