eitaa logo
مرکز تخصصی امربه ‌معروف 💕
85هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
5.4هزار ویدیو
584 فایل
تحت اشراف علمی استاد علی تقوی ادمین: 😊 Eitaa.com/amr_nahy123 دوره های مجازی: 🎁 amrn.ir/c کانال نظرات فراگیران👇🏻 amrn.ir/nazar درخواست خرید کتب، سی‌دی و بازیها: 📚 ziadat.ir ♥️ aamerin.ir آپارات موسسه 💻 aparat.com/aamerin_ir تبلیغ و تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اون دنیا وقتی نکیر و منکر جان میگن امر به‌ معروف و نهی‌ از منکرت کو؟ چرا اینجا چیزی ننوشتن؟🤨 آموزش واجب فراموش شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نصب پوستـر، نهـی از روزه خـواری در اماڪن‌ عمومـی و اغذیـه فروشـی‌ها ... احسنت بر خواهـران شیـرازی👏🏻 💎مرکز تخصصی آموزش و احیای واجب فراموش شده ... 👈به کانال آمرین بپیوندید👉 .
💠 مصاحبه "خبرگزاری فارس" با پیرامون مباحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه. 📍استان تهران/خبرگزاری فارس 📅 ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ 💎مرکز تخصصی آموزش و احیای واجب فراموش شده... 👈به کانال آمرین بپیوندید👉 .
استفتائات امربه معروف.pdf
7.55M
🔥🔥🔥مهم🔥🔥🔥 یه خبر خووووب🤩 پایان انتظار😍 انتشار رساله تخصصی استفتائات نفر از مراجع تقلید ✅ کاش توانایی داشتم که این کتاب رو برای کل مردم ایران بفرستم!📲 🔹نشر این کتاب از واجباته💯 🖍 هیس! بعضی ها متوجه نشن👇 🔴 آموزش های و اظهار نظرهای بعضی از روحانیون بزودی دامان مردم ما را خواهد گرفت❌ 🔵 تالیف مرکزتخصصی‌آموزش‌امربه‌معروف‌ ♻️ مولف اجازه نشر درفضای مجازی را داده 🟡 بسیار روان و زیبا رو بیان کردن، اولین بار بود که اینطوری احکامش رو میخوندم و گره های ذهنیم باز میشد. 📣📣 همه جا منتشر کنید تا مومنین رو یاد بگیرن بیایید به کانال مرکز تخصّصی .
همراه گرامی فایل سنجاق شده، است که منتشر می شود و خود اصل کتاب استفتائات نیست که قبلا در کانال گذاشته شده بود، بلکه نسخه است که دقیقا پاسخ به و است بسیار و برای تهیه این نسخه جدید، استاد زحمت خییییلی زیادی کشیدند «یاعلی» بگید و با قدرت منتشر کنید💪
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صـــوت مــهــم اسـتـاد🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا