eitaa logo
مرکز تخصصی امربه ‌معروف 💕
84.5هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
5.4هزار ویدیو
582 فایل
تحت اشراف علمی استاد علی تقوی ادمین: 😊 Eitaa.com/amr_nahy123 دوره های مجازی: 🎁 amrn.ir/c کانال نظرات فراگیران👇🏻 amrn.ir/nazar درخواست خرید کتب، سی‌دی و بازیها: 📚 ziadat.ir ♥️ aamerin.ir آپارات موسسه 💻 aparat.com/aamerin_ir تبلیغ و تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از جلسات 📣📣📣پاسخگویی به «معــروفـی نـــو» 1⃣ قسمت اول👇 www.aparat.com/v/2kCrJ 2⃣ قسمت دوم👇 http://aparat.com/v/NptF3 3⃣ قسمت سوم👇 http://aparat.com/v/8Dj4H 4⃣ قسمت چهارم👇 https://aparat.com/v/1RJr 5⃣ قسمت پنجم👇 http://aparat.com/v/K1vQf 6⃣ قسمت ششم👇 http://aparat.com/v/N7Gqa 7⃣ قسمت هفتم👇 http://aparat.com/v/su2cB 8⃣ قسمت هشتم👇 https://aparat.com/v/235Cp 9⃣ قسمت نهم👇 http://aparat.com/v/hbKtM 🔟 قسمت دهم👇 https://aparat.com/v/DWS07 🌷 به آمرین بپیوندید .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 ⚠️هشـدار مهـّم استـاد📣 عزیزان در دورهمـی‌ها، از گناهـان جامعـه، تعریـف نڪنیـد، عـادی سازی میشـه✖️ ضریب ندید به گناه، تعریف منڪر یعنی عـرف ساختن منڪر‼️ 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبت‌هـای مهـّم در مورد مشـارڪت مالی در امـور مؤسّسه 🌷لینک 👇 aamerin.ir/fa/entailment/ 🔰روش پرداخت👇 💠 IDpay.ir/aamerin 💠 zarinp.al/aamerin 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 👈 ای بااااباااا‼️‼️😤 آنقدر درگیر مسائل خانوادگی، اشتغال فرزندانمان و مسائل اقتصادی هستیم که دیگر فرصت امر به معروف ونهی از منکر نداریم ...🤦🏻‍♂ این روزها این حرفـو زیاد میشنویم، درسته🙃 : همیشه برای کار نکردن بهانه هست 😉 آدم وقتی بخواهد یک کاری را انجام ندهد الی ماشاءالله میتواند بهانه بتراشد... که الان این مانع هست😩 الان این مشکل هست😫 الان به این دلیل😣 وووو... ولی واقعیت این است که ما اگر برای یک کاری اهمیت قائل بشویم، آن را درک کنیم، علیرغم همه بهانه ها میشود کار را انجام داد. 🤗 در ، هست که امام باقر علیه السلام می‌فرمایند : که در آخرالزمان، یک عده افراد نمازخوانی می آیند، افراد روزه بگیری می آیند، که اینها امر به معروف و نهی از منکر را 😳 بعد یک تعبیر خیلی قشنگی دارند، حضرت می‌فرمایند که اینها👇👇👇 ❌یَطلُبونَ لِاَنفُسِهِمُ الرُّخَصَ و المَعاذیر اینها دائم دنبال هستند که یک جوری از زیر بارانجام امر به معروف شانه خالی کنند🤷🏻‍♂ از 💝 از 💞 خودمانی‌اش این میشود که همه اش دنبال به من چه و به تو چه هستند❌❌❌ و همین باعث میشود که بسیاری از مشکلات برای آنها ایجاد میشود، مثل مشکلات اقتصادی، مشکلات فرهنگی، مشکلات خانوادگی ... حالا هی بگید مشکلات مشکلات😩😩😩 به یکی از دوستان که همیشه از مشکلات اقتصادی گلایه میکرد گفتم که پدر و مادرت چطورند؟ بهشون سر میزنی؟ یا نه؟🧐 گفت: ای آقااااا آنقدر مشکلات اقتصادی دارم، آنقدر گرفتاریها دارم، که اصلا به پدر و مادرم نمیرسم؛ وقت نمیکنم🤧 گفتم شاید برعکس است سوال و جواب😏 بگو آنقدر به پدر و مادرم سر نمی‌زنم، اهمیت نمی‌دهم که مشکلات اقتصادی‌ام زیاد شده است، دعای خیر اونها پشت سرم نیست و ... حالا جریان ما و فریضه‌ی واجب امر به معروفم، دقیقا مثلِ همینه😢 اونقدر که امر به معروف و نهی از منکر نمی‌کنیم نمی‌کنیم🤫🤐 که مشکلاتمون زیاد میشه... برکات از زندگیامون میره... دعاهامون مستجاب نمیشه... به انواع و اقسام بلاها دچار میشیم... ✍برگرفته از سخنان دکترعلی تقوی در برنامه تلویزیونی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨بحث روز 👇 🔵 اثبات ضرورت 😱خـــطـــرِ بچــه مذهبی‌هایِ قائل به خیلی بیشتره، تــا خطـر ❗️ 📣 حتما گوش بدید و💡 کنید! 🔴 ۳ نــڪــته خــیــلی مــهــم مسئلـه اصلـی بر سـر نیست❌ 🎙 🔊 🔊 🔊 💥بـه آمــرین بپیوندیــد .
📣📣📣آغاز پخش 📺 از شبکه استانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
VajebeTamadonsaz.apk
18.14M
💥نرم افزار «واجب تمدّن ساز» 🤩 📲اپلیکیشن جامع و کاربردی در زمینه: آموزش 👈امر به معروف و نهی از منکر که 😍به صورت کاملا رایگان عرضه شده😍 📱لینک دانلود از مایکت: https://myket.ir/app/ir.vajebe.tamadonsaz 😊نشر این پیام صدقه جاریه است😊