eitaa logo
نشر آثار استاد امیری
22.1هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
157 فایل
استاد امیرعلی حیدرِ امیری: -مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای -افسر ارشد جنگ نرم ایران -رکورددار بیشترین سخنرانی در کشور سایت استاد امیری https://ostadamiri.ir/ پایگاه نشر آثار استادامیری @aasarostad ادمین کانال @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تحلیلگر محمد ندیمی
کانال محمد ندیمی در ایتا روبیکا تلگرام بله-7522897283781550333_23246405459724.mp3
زمان: حجم: 4.5M
جنگ بزرگ جنگ بقا نبرد آخـر برای طـــرفین آتـش بـسـی در کار نیست کانال محمد ندیمی در ایتا و دیگر.... 🆔 @tahlilgar_siasiMN
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نشر آثار استاد امیری
یه چیزی می خوام که تحلیل گرای شما دوست دارم جواب بدن اینکه، ما الان یک ماهه داریم پایگاه های امریکار
زمان: حجم: 2.2M
👆 پاسخ استاد امیری 👆 👇 سوال مخاطب👇 یه چیزی می خوام که تحلیل گرای شما دوست دارم جواب بدن اینکه، ما الان یک ماهه داریم پایگاه های امریکارو میزنیم، باز داریم میزنیم اما اینا باز ازش به ما حمله میکنن! هواپیماها و های کوپترهاشون کجا هستن؟ از کجا به ما حمله میشه؟ چرانمی تونیم سوخت رسان هارو درفرودگاه هاشون بزنیم تموم کنیم؟ چرا پهپاد های دوربین دار نمیفرستیم که از لحظات اصابت موشک و پهپاد فیلم مستند بگیرن؟ چرا ناو ابراهام لینکلن که تقریبا نزدیکه رو با ۲۰ تا موشک نمیزنیم که خیلی خیلی آسیب ببینه و ازش فیلم بگیریم و حالشو ببریم؟ چرا منتظریم اونا بیان هلی برن بزنن به خاک ما؟چرا پایگاه هایی که هلی کوپترهارو دارن نمیزنیم؟؟ خیلی چیزای دیگه در ذهن من و دوستان ضد نظامم هستن که جوابی ندارم لطفا با صوت جواب بدم درکانال یا خودتون یا اساتیدی که ازشون صوت میذارید ممنونم🙏🙏🙏 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Hadi
سلام بر استاد امیری برای بنده جای بسی تعجب و افسوس دارد که در این شرایط که ما کل دنیا را بدلیل حمله ظالمانه آمریکا و رژیم اسراییل،بازخواست میکنیم و تحریم کردیم،و دیوارهای تحریم رو با قدرت موشک های مان و راهبرد جنگ نامتقارن و کاربرد تنگه هرمز،شکستیم،نفت مان را با حداکثر قیمت میخرند،نازمان را هم،چطوریه که برخی سیاسیون ما در ارائه شروط آتش بس، باز عنوان می‌کنند که باید آمریکا تحریم ها را بردارد؟! تحریم ها خود بخود برداشته شده. آیا مسئولین سیاسی ما هنوز نفهمیدند که نظم جدید شکل گرفته و ما اون مظلوم تو سری خور نبستیم؟ آیا نفهمیدن که طی همین سه چهار هفته جنگ،خود آمریکا تحریم نفت را برداشته؟چرخه پترو دلار نابود شده؟نظم جدید شکل گرفته؟ چرا برخی هنوز نفهمیدن که آمریکا هیچ کاره ست و قدرت دست خداست؟ ما آمریکا را تحریم خواهیم کرد نیازی به درخواست از دشمن خدا نیست. شرط لازم برای آتش بس،پرداخت غرامت از سوی آمریکاست.تمام اون هم برای اعلام مقصر و متجاوز هست نه اینکه اونا بخوان پرداخت کنن یا ما نتونیم بهشون خسارت وارد کنیم. شرط ما،خروج آمریکا از منطقه است.و تمام. تسلط بر تنگه هرمز هم جزو حقوق ذاتی ماست که محقق شده و نیازی به درخواست اون از آمریکا نیست! ای عجب از سیاسیون ترسویی،که کنترل آبراهی که هم اسمش ایرانیه،هم مال ایرانه،هم در کنترل ماست رو از آمریکا درخواست می کنن؟! لطفا اطلاع رسانی کنید که تثبیت آنچه در عرصه نظامی بدست آمده،با درخواست التماس گونه نشدنی است و ترسوها بهتره سکوت کنن.. والسلام
هدایت شده از mirza mosavi
سلام خسته نباشی ببخشید یه سوال از استاد داشتم حالا که پدافند دشمن ته کشیده چرا هوافضا موشک های سنگین 4تنی رو نمیفرسته که حداقل کابینه دولت وجاهای حساس رواز بین ببره
هدایت شده از ایران
سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار آقای امیری امیدوارم نیروهای نظامی عزیز ایران حواسشان به آذربایجان باشد چون دشمن در آذربایجان تا دندان مسلح می‌باشد و نیروی زیادی ذخیره کرده چون بیشترین احتمال شبیخون ترامپ حرام...از سمت آذربایجان میرود نه جزایر ان شاءاللّه که تیرشان به سنگ بخورد و سرشان به تیر غیب نیروهای نظامی عزیز ایران اصابت کند و در دام و مکر خودشان زمین گیر و گرفتار و نابود شوند ان شاءاللّه 🤲🤲🤲 لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم لطفاً به مردم توصیه کنید زیارت عاشورا و علقمه بخوانند بسیار موثر می‌باشد ان شاءاللّه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سید علی(خادم)
سلام علیکم خدا قوت سوال دوستان مقاومت از استاد محترم جناب امیری آیا مطالبات مقاومت این ھستند؟؟ 1- دستگیری توسط ستاد بین الملل و محاکمه نتانیاھو، قاتل ھفتاد ھزار نفر شامل زن و بچه ھای بی‌گناہ غزہ، لبنان، سوریا، عراق و ایران 2- دستگیری توسط ستاد بین الملل و محاکمہ ترامپ، قاتل شھید امام خامنه‌ای (رح)، شھید حاج قاسم سلیمانی، شھید رئیسی، شھیدی اسماعیل ھنیه، شھید مھندس المھدی، فرماندهان ایران، دانش آموزان میناب و بیشتر از 3000 شھید. 3- از خاورمیانه انخلاء و جمع کردن کلیه پایگاہ های نظامی 4- لغو ھر نوع تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران و برگشت تمام اموال به ایران. 5- تحویل دولت فلسطین اشغالی (شامل تل‌آویو و حیفا و ...) به مالکان اصلی فلسطین و تخلیه صھیونیست‌ از فلسطین 6- پرداخت پول نفت به ایران به صورت ریالی 7- دستگیری منافقین داخلی و خارجی همراه خاندان پهلوی و تحویل آن‌ها به ایران 8-تعطیل کردن تمام شبکه ھای فارسی ضد جمھوری اسلامی ایران و تحویل دادن کارمندان فارسی زبان به ایران 9-پرداخت تمام خسارت جنگ به جمھوری اسلامی ایران 10- تعھد و تضمین کشور ھای منطقه که از جنگ مجدد پرهیز کنند 11- تمام گروہ ھای مقاومتی را به رسمیت بشناسند و هر نوع تحریم علیه آن‌ها لغو شود گروہ ھای مقاومت: حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حسینیون آذربایجان
هدایت شده از حیدری
سلام علیکم روزتون بخیر و خسته نباشید. حیدری هستم مدیر رسانه موج روشنگری و گروه اتحادیه کانالها و گروه های جبهه انقلاب در سروش ضمن تشکر از استاد امیری به دلیل پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی. امروز توییتی از یک خبرنگار کانادایی دیدم با این مضمون که گفتند 🖌اعلام میکنم ترامپ از بمب اتم در ایران استفاده خواهد کرد! این توییت را سیو کنید. خب این توییت موجب نگرانی همراهان و بسیاری از عزیزان شده. از استاد امیری خواهشمند می‌کنم یک توضیحی در این برای اعضای موج روشنگری و گروه اتحادیه بدهند ممنون از شما و جناب استاد امیری عزیز.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا