eitaa logo
ابرفقه
685 دنبال‌کننده
415 عکس
346 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
📚همایش «نفوذ محاسباتی تیم فیروزآبادی در حوزه»؛ تئوریزه ترور شاخص‌ها و اولویت‌های کلیدی فضای مجازی/۲: تحریفات استاد حمید ملکی درباره فضای مجازی ◽️درآمد صهیونیزم در پناه دولت برجام، یک نفوذ گفتمانی و محاسباتی در بخشی از مسئولین و نهادهای ارزشی کرد و ۲۰۳۰ی مجازی را در کشور ریشه دواند؛ که رهبری آن را «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجونان» دانست. دولت رئیسی در باتلاق این نفوذ محاسباتی، بسیاری از بانیان این قتلگاه را در جای خود نگه‌داشت و اینان بجای پاسخگویی و محاکمه به سبب فروگذاری قوانین و فرمان «مکرّر و مؤکّد» رهبری، به گسترش نفوذ محاسباتی پرداختند و کسانی از حوزه علمیه را به کار «گفتمان‌کردن» نفوذ محاسباتی و «فقهی و فلسفی» نمایاندنِ «ترور شاخص‌ها و ترور اولویت‌های کلیدی» رهبری در فضای مجازی بستند! پیشتر، ریم‌گفتار استاد خسروپناه را شُستیم؛ اینک به سخنان «ملکی» می‌پردازیم تا روشن شود که آیا «پل غارتگری صهیونیزم بر مردم ایران و رهبری» شده است یا نه: «فقد صِرتَ جسراً لمن أراد الغارة مِن أعدائك علی أوليائک»! امیرالمؤمین(ع) در نامه ۶۱ نهج‌البلاغه به کمیل. 💠 بی‌گمان سخنان رهبری در فضای مجازی، تنها سخن دارای «محوریت» و «حُجیّت» شرعی است و سخنان ایشان دارای «اصل و فرع» است؛ و به سکوت بستن اصل مواضع رهبری و پر دادن به فرع آن، «تحریف مواضع رهبری» و نظام است. 💠 مواضع رهبری درباره فضای مجازی فضای مجازی «هم‌ارزش انقلاب» و «حیاتی» است، مسأله اصلی آن، «سلطه و اختیارداری دشمن» است. دشمن در آرایش جنگی، مردم را «بی پناه» گیرآورده و «بمب شیمیایی» بر سرشان می‌ریزد و این‌جا را «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان» کرده است و تکلیف ما «سلب سلطه دشمن» و سامان دادن به این فضای «ول‌شده در اختیار دشمن» است و در تیر ۹۹ نیز فرمودند که این کار «یک اولویت کلیدی» است که در «کوتاه‌مدت و میان‌مدت و همین زمان نزدیک»، باید بشود! ❌ سخنان ملکی در همایش کذایی به گزارش خبرگزاری حوزه آ. سلب محوریت رهبری ملکی: «محوریت» فعالیت جامعه درباره فضای مجازی باید حوزه باشد! 👈اگر مواضع حوزه همان مواضع رهبری باشد، در طول هم‌ند وگرنه یک «دوقطبی طاغوتی» در مواضع کلیدی رخ داده است! ب. تحریف اصل مسأله و پرت‌گویی در فرع! وی کوتاهی بانیان و ادامه دهندگان قتلگاه مجازی و اعتراضات عالمانه، آتشین، مکرر و مؤکد رهبری به ول‌شدگی اختیار فضای مجازی در دست صهیونیزم را یکسره رها کرده، تنها به مردم می‌گوید: منطق قرآن سفارش به درست‌گزینی است و «حتی اگر آسمان‌ها و زمین پر از فساد باشد اگر فردی خودساخته باشد آسیبی نمی‌بیند [و جامعه هم همین‌گونه است]» 👈 آقای ملکی این کژی‌ها چیست؟! حضرت یوسف (نه جوانان دچار هزاران وسوسه در بستر ۲۰۳۰) فرمود: خدایا! زندان برای من برتر از این فضای جنسی است و اگر تنّازی آن زنان را از من برنگردانی، من شیفته آنان و از جاهلان می‌شوم: «...و إِلّا تَصرِف عَنّي كيدَهُنَّ أَصبُ إلَیهِنَّ و أَكُن مِن الجاهِلين» یوسف/۳۳ 🔥 جناب! شما در کنار بانیان این قتلگاه، مواضع اصلی (و کمینه نیمی از نگاه) رهبری را به گیوتین سکوت سپردی و در فرعیات نیز در جایی که حضرت یوسف از آن فضا، به زندان می‌پناهد، شما نوجوانان و جوانان بی‌پناه را با این گَف‌ها، به ماندن در قتلگاه، درس اخلاق می‌دهی؟! اُف بر این کار! ☠️ پیامدهای مرگبار جناب قائم مقام حوزه! با سخن رهبری و بهجت، در برزخ کسانی بیندیش که با «کردار مغایر با رهبری»، پل غارتگری دشمنان بر دوستان شده‌اند: 👈 رهبری در ۱۳اسفند۹۷: «کسانی که در داخل حرف می‌زنند، کار می‌کنند، اظهاراتی می‌کنند که با گرایش انقلابی مغایر است، ولو متضاد هم نباشد، امّا همین قدر که مغایر با گرایش انقلابی است، دارند ضربه به امید امّت اسلامی می‌زنند، این ضربه به آن‌هاست و خیانت می‌کنند!» 👈 سخن آیت‌الله بهجت در امضای آخوند خراسانی پای مشروطه انگلیسی: «...البته محرمات تنها زنا و قمار و شرب خمر نیست. گاهی یک امضای بی‌جا -که مقدمات و زمینه آن را هم دیگران زحمت می‌کشند و به دست انسان می‌دهند- موجب از بین رفتن أعراض و نفوس می‌شود و به مراتب از آن بالاتر است» زمزم عرفان، سوم: ۱۹۲، ۱۹۳ و ۱۹۷. 🌻گزینش تلخ اگر ناگزیر باشم، از میان پرونده دروغ، قمار، شراب و زنای یک جوانِ (به دید ملکی، خودنساخته) در این قتلگاه ۲۰۳۰؛ یا صورت سخنان ملکیِ خودساخته، در این همایش کذایی، یکی را برگزینم، بنا بر سخنان رهبری و بهجت، بی‌درنگ از این سخنان ملکی و پیامدهای ویرانگر آن می‌رمم! 📚بنگرید: هندسه سخنان رهبری درباره فضای مجازی 🔥حججی‌ها! سلیمانی‌ها! کجایید؟ سپاه! پناهیان! رحیم‌پور! عباسی! رجا! حوزه! مؤسسه امام! نوری همدانی! مکارم! رهبر در «کانال کمیل» مجازی است! ✍ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل ، مجتهد فقه سیاسی و نویسنده این کتاب‌ها👇 👉 https://24on.ir/g/12/9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هاشمی، قاتل۷۰ خلبان مظلوم عراقی؟ 🔺امام صادق درودش باد، این آیه قرآن را خواند: «ذٰلِكَ بِأَنَّهُمْ كٰانُوا يَكْفُرُونَ بِآيٰاتِ اَللّٰهِ وَ بِغَيْرِ اَلْحَقِّ ذٰلِكَ بِمٰا عَصَوْا وَ كٰانُوا يَعْتَدُون»: آن یهودیان پیغمبران خدا را به ناروا می کشتند! آنگاه امام صادق درباره چگونگی قتل پیامبران از سوی یهودیان یادشده می‌فرماید: 🎤 و اللّهِ ما قَتَلوهُم بِأَيدِیهم و لا ضَرَبوهُم بِأَسيافِهم و لَكنَّهُم فَأُخِذوا عَلَيها فَقُتِلوا فَصارَ قَتلاً و اِعْتِداءً و مَعصِيَةً! کافی، ‏۴: ۱۱۳. 🗡 به خدا سوگند با دستشان پیغمبران را نمی‌کشتند و با شمشیرهای شان آنان را نمی‌زدند؛ بلکه سخنان شان را می‌شنفتند و آن را آشکار و پخش می‌کردند و از اینرو پیغمبران دستگیر و کشته می‌شدند. پس، این پخش کردن سخن پیغمبران، و تجاوز و گناه به شمار آمد. ◽️امام صادق (ع): «ما قَتَلَنا مَن أَذاعَ‏ حَديثَنا قَتلَ خَطَأٍو لكِن قَتَلَنا قَتلَ عَمدٍ». کافی، ۴: ۱۱۲ و ۱۱۵ و نیز محاسن، ۱: ۲۵۶. این قتل نیز قتل عمد است؛ نه قتل خطایی! ◻️ قاتلان انبیای بنی‌اسرائیل چه کسانی بودند؟ آنها که رازها و سخنان انبیاء را باز می‌گفتند! ✅ خدا، این بازگویی راز را نامیده و آنان را کرده است! 🚨راستی کسانی که اطلاعات مردم ایران را به دشمن می‌دهند و دشمن با آن به جنگ ترکیبی با مردم و نظام می‌آید و برای جوانان و نوجوانان به پا کرده، آیا قاتل و ملعون و هاشمی‌کردار و یهودی‌رفتار هستند؟ 🌍 هندسه فضای مجازی در فرمایش امام خامنه‌ای
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
◻️ شش درنگ درباره گفتار امید دانا درباره حجاب قانونی ا. امامی طلبه خبره در فقه سیاسی، دکترای روابط بین الملل، کاوشگر ابرفقه، مبلغ بین المللی و باشنده ایتالیا.
◼️ «ضعف» هر سه «قوه» انقلابی 1️⃣ تبیین ولیّ امر از فضای مجازی رهبر: «حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.» پایگاه دفتر حفظ و نشر؛ ۲۶ اسفند ۹۰. رهبر: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم» خبرگزاری مهر؛ ۴ فروردین ۴۰۰. آیا شبیه‌ترین کسان به رهبری را در آن جایگاه گذاشته‌اید؟! رهبر: «امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است» ۳ فروردین ۹۹. رهبر: «یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئله فضای مجازی است؛ ... [در بحث فضای مجازی] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه میکنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود! بحث این است!» رهبری در ۱۹ بهمن ۴۰۰ این مدیریت را در «زیر کلید مستکبران»، «ول شده» می‌داند! و در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ می‌فرماید که دشمن در فضای مجازی «آرایش جنگی» دارد. در ۱۲ مهر ۹۷ فرمودند که دشمن شبکه‌های مجازی را مانند «بمب شیمیایی» بر سر مردم بی‌پناه می‌ریزد. رهبری نتیجه را هم اینگونه گزارش کرده‌اند: «فضای مجازی، حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است!» 2️⃣ تجویز رهبر درباره قتلگاه فضای مجازی 🔺واجب کلیدی اولویت‌دار و عینی برای مجلس انقلابی که ترک شده! رهبر در ۲۲ تیر ۹۹: «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئله کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال اینها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» 🔺واجب عینی فوری و بسیارمؤکد برای دولت و ... که ترک شده رهبر در ۲ شهریور ۹۹: «سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و این‌جانب است». 🔺واجب خیلی‌فوری برای شخص آقای رئیسی که هنوز انجام نشده! رهبر در ۱۹ اسفند ۴۰۰: «فضای مجازی مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستانشان همّت کنند و این مشکلات برطرف بشود». 🔺واجب قطعی برای قوه قضائیه که هنوز انجام نشده 👈 رهبر در دیدار قوه قضا در تیر ۴۰۱: «پیشگیری از جرم که یکی از وظایف قوّه قضائیّه است و در قانون اساسی هم آمده، باید جدّی گرفته بشود و هیچ اهمالی روا داشته نشود! ... یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهن‌ها پخش نشود. ... حالا فضای مجازی هم اضافه شده. ... یکی از وظایف قوّه قضائیّه برخورد با این مسئله است. البتّه اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم! اوّلاً می‌شود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ [ثانیاً] اگر قانون هم ندارید، سریع قانون تهیّه کنید!» 3️⃣ و رهبرمان، که به سخن سردار سلیمانی «سخت تنهاست»! آقایان قالیباف، اژه‌ای و رئیسی و نهادهای حوزوی و دانشگاهی و انقلابی! امیرالمؤمنین فرمود «همانا ثواب به قدر عقل است» و عقل یعنی از ولیّ امر؛ بویژه در مسائل حیاتی! بنگریم که عقل ما در مسأله حیاتیِ فضای مجازی چه اندازه مختل شده! آیا به «حرّ» می‌رسیم یا به «توابین» گره می‌خوریم! 4️⃣ هرزرفت اقتصاد پرسود فضای مجازی اقتصاد و سرمایه‌گذاری دهها میلیارد دلاری در فضای مجازی است! چون امنیت پایدار برای سرمایه‌گذاری ندارد و آنچه هست هم «پیوست فرهنگی» ندارد. اختیار کار هم زیر است! ای نهادهای انقلابی! ای قوای سه‌گانه انقلابی! ای شوراهای عالی سه‌گانه! در اطاعت از رهبری درباره فضای مجازی کجای کار هستید؟! 🌼 خروش آیةالله علم الهدی بر دولت و مجلس انقلابی ✅👈 و گاه در رگ یک حرف، خیمه باید زد!
هدایت شده از ابرفقه
📚 فقه سیاسی مطیع بودن حضرت عباس؛ و قدرت و ادب و وفای ایشان شیعه عقلی (نه شیعه اعتقادی) هم‌گِل و هم‌دل با اهل بیت (ع) است و با اندوه آنان می‌اندوهد و دست و چشم و قلب عباس، پاره‌ای از آنان نیز هست: «السلام علیک ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله» ◾️عبد، بالاترین مقام در عالم است که خدا این وصف حضرت محمد را بر مقام رسالت وی مقدم می دارد؛ «اشهد ان محمداً عبده و رسوله»؛ ◾️«صالح» یعنی در اینجا منظور از عبد، همان «عبد» حقیقی است نه صرفاً کسی که آفریده خدا است؛ و خدا واجب کرد که هر روز پنج بار روضه ابوالفضل در معراج مؤمن (نماز) خوانده شود؛ بر همه واجب است: «السلام علینا و علی عباد الله الصالحین» مصداق برجسته «عبد صالح» حضرت عباس است؛ ◾️«مطیع» یعنی از دل، فرمان پذیر است؛ ◾️در اینجا باید مطیع دو دسته بود؛ یکی مطیع «خدا» و دیگری مطیع «پیامبر خدا» و این دو، هیچکدام جای دیگری را نمی‌گیرد. مطیع خدا بودن لازم است، اما باید مطیع رسول خدا هم بود. احکام خدا از طریق پیامبر به ما می‌رسد؛ مانند نماز. اما این احکام، احکام خدا است؛ نه حکم رسول خدا. حکم رسول خدا و اولی الامر، غیر از حکم خدا است. حکمی است که «امام» برای اداره جامعه بیان می‌کند: «یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکمْ» نساء، ۵۹. در روز قیامت، مردم عادی نیز میان اطاعت از خدا و اطاعت از پیامبر خدا را جدا می کردند: یا لَیتَنا أَطَعْنَا اللَّهَ وَ أَطَعْنَا الرَّسُولَا» احزاب، ۶۶ ✅ نتیجه؛ نفی حسبنا کتاب الله و حسبنا مرجع التقلید پس معلوم می‌شود که احکام الهی و احکام ولایی، دو چیز اند. نخستین اثر فهم درست این دو چیز، رسوا کردن شیطان است که اطاعت از خدا را شش هزار سال پذیرفت ولی حاضر با اطاعت از رسول خدا (حضرت آدم) نشد. چنان که در پایان سلسله انبیاء نیز برخی با گفتن «حسبنا کتاب الله» حاضر به اطاعت از پیامبر و امیرالمؤمنین (علیهما السلام) نشدند و فاجعه کربلا به سبب نفی همین نکته بود. امروزه نیز برخی با گفتن «حسبنا مرجع التقلید» در پی نپذیرفتن امتداد «اولی الامر» در ولیّ فقیه هستند. ◾️خب نگاه کنیم الان اطاعت از ولی فقیه آیا آسان است؟ چیز ساده‌ای نیست؛ وگرنه عباس را با آن توصیف نمی‌کردند. مگر می‌شود حضرت عباس را در زیارت نامه‌اش به یک فضیلت ساده و دست یافتنی توصیف کرد؟ ◾️سخن امام صادق (ع) درباره کسانی که به زبان می‌گویند «امام»ی هستند و به نام امام آویزان می‌شوند: «یقُولُون إِمامٌ، أَما و اللَّهِ ما أَنا بِإِمامٍ إِلّا لِمَن‏ أَطاعَنی‏، فَأَمّا مَن عَصانی فَلَستُ له بِإمامٍ، لِمَ‏ یتَعَلَّقون بِاسمی؟» کافی، ۱۵: ۸۲۰. ✅ گرانیگاه زیارت حضرت عباس: مطیع بودن؛ یعنی توان خدایی کردن ❌ برخی می‌گویند که حضرت عباس افراد زیادی را کشته است یا می‌توانست بکشد. اما قدرت ایشان، چقدر است؟ آیا راست است که حریف همه بود، پس چرا نتوانستند آب بیاورند؟ ◾️خدا می‌فرماید: «أنا مطیعٌ لمن‏ أَطَاعَنی‏». هر کس مطیع خدا باشد، خدا مطیع وی است؛ یعنی او مانند خدا، خدایی می‌کند. آیا کسی حریف خدا هست؟ آیا خدا می‌توانست برای طفلان امام حسین (ع) آب بیاورد؟ برای حضرت عباس، آب آوردن، مثل آبِ خوردن، بود؛ مثل «آب» نوشیدن. ◾️اگر کسی بپندارد که حضرت عباس نمی‌توانست آب بیاورد، اما حتما می‌گوید که می‌توانست آب بنوشد. پس چرا ننوشید؟ به همین سبب که نتوانست آب بنوشد، نتوانست آب بیاورد. ✅👈اما او چنین نکرد، چون نسبت تدبیر خدا ادب و وفا داشت و هم آب خوردن و هم آب بردن، چون هر دو، ترک اولی بود، ترک وفا بود، ترک ادب بود و باید برخی قوانین ظاهری عالم را در هم می شکست: «إلهی أَقِمْنِی بِتَدْبِیرِک‏ لِی عَنْ‏ تَدْبِیرِی‏ وَ [بـ]اخْتِیارِک لِی عَنِ اخْتِیارِی‏» ابن طاووس، علی، إقبال الأعمال، ۱: ۳۴۹. ◾️آری عباس زیباچشم بود، اما «نافذ البصیرة» بود؛ وگرنه رد امان شمر برای تراز ابوالفضل (ع)، بصیرت بیشینه نیست؛ این بدترین دشنام به ابوالفضل (ع) بود؛ او را کشت که شمر بی‌حیا در وی طمع کرده بود؛ او را کشت. ✍نوشته کامل در ابرنگار
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 نقد عالمانۀ بخشی از سخنان حجت‌الاسلام علیرضا ، توسط حجت‌الاسلام ابوالفضل ؛ متخصص و دکترای فقه سیاسی و روابط بین‌الملل و نویسنده این کتب فقهی👇 👉 https://24on.ir/g/12 ⚠️ ترور شاخص‌ها از ترور اشخاص و حتی ترور شخصیت، بیم‌وارتر است. پی‌نوشت: ⬅️ نقد فقهی و انتقاد خیرخواهانه، نشان از دل‌سوزی‌ست و نهی از منکر هم بر مؤمنین نسبت به مؤمنین واجب است؛ لذا این نقد عالمانه میان دلسوزان جبهۀ انقلاب، قطعاً برای همۀ دلبستگان به جبهۀ حق، یک الگو محسوب می‌شود که کاملاً با الگوی لیبرال و صحبت‌های با منشأ کینه‌توزانه کاملاً متفاوت است. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
🌹مقایسه زینب کبری و همسر_فرعون برگرفته از سخن رهبرمان در ۱۹ بهمن ۸۸: ● در قرآن کریم، زن فرعون نمونه ایمان شناخته شده است، برای مردان و زنان تا پایان جهان. ایشان در برابر شکنجه فرعون گفت: پروردگارم! مرا از فرعون و کردارش نجات بده! ● در روز عاشورا زینب کبری این همه عزیزان را در مقابل چشم خود دید که به قربانگاه رفته‌اند و شهید شده اند. بعد از شهادت، آن همه محنتها را دید: تهاجم دشمن را، هتک احترام را، مسئولیت حفظ کودکان را، زنان را. عظمت این مصیبتها را مگر میشود مقایسه کرد با مصائب جسمانی حضرت آسیه! ■ اما در مقابل همه این مصائب، زینب به پروردگار عالم عرض نکرد: «»؛ نگفت پروردگارا! من را نجات بده. ■ در روز عاشورا عرض کرد: پروردگارا! از ما بپذیر! 🌹وقتی هم از او سؤال میشود که چگونه دیدی؟ میفرماید: این همه مصیبت در چشم زینب کبری زیباست؛ چون از سوی خداست، چون برای اوست، چون در راه اوست، در راه اعلای کلمه اوست. ببینید این مقام، مقام چنین صبری، چنین دلدادگی نسبت به حق و حقیقت، چقدر متفاوت است با آن مقامی که قرآن کریم از جناب آسیه نقل میکند. اینها، شکوه مقام زینب را نشان میدهد.
📚 فقه رویارویی با ۱. ما از دوره حزب‌الله سیاسی و حزب‌الله اجرایی گذر کرده‌ایم و اینک تنها چیزی که حجت است، حزب‌الله فقهی است و حزب‌اللهی امروزی باید سخن و سکوتش را با فقه هماهنگ کند. ۲. فقه بر دو گونه است؛ فقه الهی (فتوا) و فقه ولایی (حکم ولیّ امر) ۳. در فقه الهی چیستی ارتداد و حکم آن بررسی می‌شود و در فقه ولایی، ولیّ امر شخصی را مرتد اعلام کرده، حکم وی را بیان می‌کند. در اینجا مرجع تقلید (متخصص فقه الهی) صلاحیت ندارد و هیچ یک از مقامات کشور؛ مانند سران قوا یا شورای عالی امنیت ملی، صلاحیت دخالت ندارد، مگر با اجازه ولیّ امر. ۴. پس از این که حکم ارتداد سلمان رشدی را، مهدور الدم اعلام کردند، در این‌جا هیچ‌کس حق دخالت در به سرانجام رسیدن این حکم ندارد؛ نه همه فقها و مراجع تقلید و نه سران قوا و همه مسئولین کشور؛ چه رسد به مرندی و غیر مرندی! ۵. اثبات حکم از سوی ولیّ امر است و تعلیق یا تقیید یا تعطیل کردن حکم هم تنها از سوی ولیّ امر ممکن است و هر رفتاری غیر از این، کاری بر پایه استحسان و بر خلاف شریعت اسلام و رفتاری طاغوتی است. 🔺اکنون و بر پایه ضوابط فقهی، سران قوا و مسئولین پاسخ بدهند که چرا تأکید مؤکد رهبری بر انجام سیاست های ابلاغ شده پهنای باند بر زمین مانده است؟! بی‌گمان هر کاری بر خلاف حکم رهبری، ضداسلام و طاغوت است؛ چه رئیس جمهور انجام دهد، چه رئیس مجلس و چه رئیس قضا و چه وزیر یا وکیل یا فلان نهاد ارزشی! 👈 چرا چهره‌های رسانه‌ای انقلابی، درباره فرمایش رهبر (قتلگاه مجازی و اولویت کلیدی در سلب سلطه دشمن) ساکتند؟ این سکوت، طاغوتی است: «... فإِذا حَکَمَ بِحُکمِنا فَلَم یَقبَلهُ‏ مِنهُ، فإِنَّما استَخَفَّ بِحُکمِ اللَّهِ و عَلینا رَدَّ و الرّادُّ عَلینا الرّادُّ عَلی اللَّهِ و هو عَلی‏ حَدِّ الشّرکِ‏ بِاللَّه» کلینی، محمد، کافی، ۱: ۱۶۹. #⃣ جبههٔ انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 ابرفقه امید دانا؛ صهیونیستاگرا، دستگاه مرتدساز انبوه! 📚 رهبر در ۲ شهریور ۹۹: سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که شده، خب این سیاستها رعایت بشود و اینها مورد و این‌جانب است. 🚨دولت، مجلس و قوه قضا در برابر دستگاه مرتدساز انبوه، با فرمان عمومی و رهبر چه کردند؟ 🌹وصیت سردار سلیمانی: «کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیتی را احراز کند، آن [این است که]اعتقاد حقیقی و به ولایت فقیه داشته باشد». 📚 ... یقولونَ إِمَامٌ! أَمَا و اللَّهِ ما أَنا بِإِمامٍ إِلا لِمَنْ أَطاعَنی‏، فَأَمَّا مَن عَصانی فَلَستُ لَهُ بِإِمامٍ، لِمَ‏ یتَعَلَّقونَ بِاسمِی؟ کافی، ۱۵: ۸۲۰. 👈هی امام‌امام می‌کنند! هان بخدا بدانید که من امام کسی نیستم مگر آن کسی که از من اطاعت کند و کسی که از من سرپیچی کند، من امام او نیستم! چرا [برای کام خود] به نام من آویزان می‌شود؟!
📚 نطق خردمندانه و آتشین دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس درباره اصلاح فضای مجازی: 🔹به دولت انقلابی و رئیس جمهور تذکر می‌دهم که در حوزه فرهنگ، اتخاذ رویکرد انفعال‌آمیز جز خسارت و سوق دادن کشور به سمت یک جامعه سکولار و بی‌هویت ارمغان دیگری ندارد. 🔹از دولت می‌خواهیم علاوه بر آنکه در مورد اوضاع اقتصادی کشور گام برمی‌دارد از اوضاع فرهنگی مانند عفاف، حجاب، خانواده و فضای مجازی غفلت نکند 🔹علی‌رغم همه ایراداتی که به دولت و مجلس وارد است، رهبر معظم انقلاب همچنان از انقلابی بودن مجلس و دولت دفاع می‌کنند و بزرگ‌ترین قدردانی ما از این الطاف و عنایات این است که منویات بر زمین مانده ایشان را در حد وسع خود پیگیری کنیم. بدون تردید یکی از این خواسته‌ها مسئله مدیریت فضای مجازی است و به راستی به قول رهبر معظم انقلاب، 1️⃣ اگر فضای مجازی هم‌ارزش انقلاب است و قوت در این فضا حیاتی است؛ 2️⃣ اگر فضای مجازی زیر کلید استکبار است و دشمن در آن‌جا آرایش جنگی گرفته، آن‌جا را تبدیل به فرزندان بی‌گناه‌مان کرده و مردم در این فضای جنگی بی‌پناه رها شده‌اند؛ 3️⃣ اگر اهمیت فضای مجازی به قدری است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر رهبر نبودم فرمان فضای مجازی را به دست می‌گرفتم؛ 4️⃣ اگر مطمئنیم که خانواده‌های بسیاری به خاطر رها بودن این فضا دچار آسیب و گاه فروپاشی شدند و پرونده‌های مرتبط با آن سکه رایج محاکم شده است؛ 5️⃣ اگر تردیدی نداریم بخش زیادی از ارز و ثروت کشور در این فضا به سوی جعل و قمار سوق پیدا کرده و افراد متعددی را به خاک سیاه نشانده؛ 6️⃣ اگر تردیدی نداریم که این فضا در کشور تبدیل به مناسب‌ترین بستر جهت تبدیل تجارت اسلحه، فحشاء و مواد مخدر شده و بزهکاری‌های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در آن به طور مرتب رخ می‌دهد؛ 7️⃣ اگر مدیریت بومی بر فضای مجازی و سلب سلطه و مدیریت دشمن از این فضا، شیوه هر کشور خردمندی است کما اینکه بسیاری از کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه دنیا قوانین روشنی در مسیر دارند، 🔺چرا در تدبیر و اقناع افکار عمومی، آسوده خاطر کردن مردم در قبال امنیت و کیفیت در فضای مجازی داخلی و نیز چاره‌اندیشی در قبال رهاشدگی این فضا در کشور که هزینه‌های هنگفتی را بر شهروندان تحمیل کرده است تا این حد ضعف نشان داده می‌شود؟ 🔺بیاییم از اعتماد رهبری به مجلس انقلابی و دولت، سپاسگزار باشیم و گرد غربت را از خواسته نظام و مردم بی پناه در فضای مجازی بشوییم و بدانیم که بر زمین گذاشتن رهنمودهای حیاتی و اولویت‌های کلیدی رهبری، سیلی دشمن را بر چهره مردم خواهد نواخت. (۱۴۰۱/۵/۴) #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh