eitaa logo
عبدالرحیم علیپور
638 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
941 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین : @Abdolrahim_alipour فراتر از جناحهای مرسوم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از چریک انقلابی
🔴چند نکته درباره آتش بس۱۴روزه ۱. امریکا و اسرائیل با شروع جنگ رمضان می‌خواستند کار ناتمام‌شان در جنگ ۱۲ روزه را تمام کنند و با ترور رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی را ساقط و ایران را تجزیه کنند. تمام محاسبات‌ شان نیز این بود که این بار ظرف ۳ تا ۵ روز کار تمام است اما با مقاومت اعجاب برانگیز مردم ایران، جنگ به روز چهلم رسید و مجبور شدند با ایران آتش بس کنند. آن هم پس از چند تحقیر تاریخی؛ از ساقط شدن F35 و آتش گرفتن ناو جرالد فورد تا افتضاح‌ اخیرشان در اصفهان. لذا همین مساله تا اینجا نشان می‌دهد که پیروز جنگ کدام طرف بوده است. ۲. این آتش بس دوهفته‌ای بخشی از جنگ است و کار تمام نشده. امریکا و اسرائیل ممکن است زودتر آن را نقض کنند و یا ممکن است این دو هفته تمدید شود و به چند ماه نیز برسد اما "ترور و غافلگیری" از سوی دشمن سرجایش خواهد بود. متعاقبا ما نیز اگر از این فرصت جز برای بازسازی و تکمیل راهبردهای جنگی‌مان استفاده کنیم ساده لوحی کرده‌ایم چون جنس جنگ ایران با اسرائیل "وجودی و ماهوی" است و در دقیقه ۹۰ این جنگ یا ما باقی می‌مانیم یا آنها. ۳. آتش بس حتما اثر مثبتی در روحیه مردم مقاوم و پای کاری که ۴۰ روز کف خیابان بودند ندارد اما باید این روحیه حفظ شود چون مرحله سوم جنگ دیر یا زود فرا خواهد رسید،کمااینکه بعد از آتش بس در جنگ ۱۲ روزه نیز نوشتم که "هدف رژیم صهیونیستی از این آتش بس یک غافلگیری دیگر است" و ۸ ماه بعد آن غافلگیری رخ داد. امروز نیز وسط جنگ هستیم و باید قدرت مان در تنگه هرمز و سایر حوزه‌ها را تثبیت کنیم تا برای ادامه نبرد در چند جبهه آماده تر شویم. 🔹در آخر این داستان نباید جایی برای پایگاه‌ های امریکا در منطقه وجود داشته باشد زیرا اگر بتوانیم امریکا را از منطقه اخراج کنیم، بزرگترین اقدام عملی برای فروپاشی اسرائیل را نیز انجام داده ایم. ✍ امیرحسین ثابتی 📌به کانال بپیوندید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2400125148C5d873bcda5
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾چهل روز گذشت ای آقای شهید ما که کاش ما پیش‌مرگتان می‌شدیم چهل روز گذشت. چند روز بعد از شهادت شما نیروهای مسلح‌تان تنگه هرمز را بستند. دستور شما در منطقه‌ای شدن جنگ اجرا شد. مردم‌تان چهل شب مبعوث شدند با اهل عیال در خیابان بودند. زنان میدان‌دار بودند. شبانه‌روز زیر بمباران بودیم‌. زیرساخت زد. ایست بازرسی و کلانتری زدند. تهدیدمان کرد شما را به عصر حجر می‌برم! ولی نظام اسلامی که شما و خمینی بزرگ بانی آن بودید ساقط نشد. خارک را نگرفت. کشور تجزیه نشد. کُردهای قهرمان به دعوت ترامپ نه گفتند. لُرها و بختیاری‌ها و عشایر با برنو به جنگ پیشرفته‌ترین هواپیماها رفتند. واقعه طبس تکرار شد. خیلی شهید دادیم. خاک ندادیم. قائد عزیز وشهیدمان ، حضرت امام خامنه‌ای عزیز به لطف خدا اجازه ندادیم ثمره دهه‌ها تلاش شما نابود شود. می‌دانم روح‌تان ناظر بر همه چیز بود اما برای ما دعا کن تا از این مرحله عبور کنیم و متعهد به خون‌تان بمانیم.
بیانیه شورای عالی امنیت ملی بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار ملت شریف، بزرگ و قهرمان ایران می رساند: دشمن در جنگ ناجوانمردانه، غیرقانونی و جنایتکارانه خود علیه ملت ایران دچار شکستی غیرقابل انکار، تاریخی و خرد کننده شده و به برکت خون پاک و مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (سلام الله علیه)، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام در جبهه ها و بویژه، حضور تاریخی، ماندگار و حماسی شما ملت عزیز در صحنه از همان نخستین روزهای آغاز جنگ، ایران به یک پیروزی عظیم دست پیدا کرد و آمریکای جنایتکار را مجبور به پذیرش طرح 10 ماده ای خود نمود که در آن آمریکا به طور اصولی متعهد به عدم تجاوز، استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز، پذیرش غنی سازی، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه ، خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام، پرداخت خسارت ایران، خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه و توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان شده است. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گوییم و تاکید می کنیم که هنوز تا نهایی شدن جزئیات این پیروزی، نیاز به استقامت و تدبیر مسئولان و حفظ وحدت و همبستگی مردم ایران وجود دارد. ایران اسلامی به همراه مجاهدان دلیر مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی در 40 روز گذشته ضرباتی به دشمن وارد کرده است که حافظه تاریخی جهانیان هرگز آن را از یاد نخواهد برد. ایران و محور مقاومت به عنوان نمایندگان شرافت و انسانیت در مقابل وحشی ترین دشمنان بشر، پس از نبردی تاریخی، درسی فراموش نشدنی به آنها داده و نیروها، امکانات، زیرساخت ها و همه سرمایه سیاسی، اقتصادی، فناوری و نظامی آنها را چنان در هم کوبیده اند که دشمن اکنون به اضمحلال و استیصال افتاده و راهی جز تسلیم در مقابل اراده ملت بزرگ ایران و محور شریف مقاومت پیش روی خود نمی بیند. روز نخست که دشمنان جنایتکار ایران این جنگ ظالمانه را آغاز کردند تصور می کردند در زمانی کوتاه موفق به تسلط نظامی کامل بر ایران شده و با ایجاد بی ثباتی سیاسی و اجتماعی، ایران را تسلیم خواهند کرد. گمان می کردند آتش موشکی و پهپادی ایران به سرعت خاموش می شود و باور نداشتند که ایران بتواند فراتر از مرزهای خود و در گستره تمام منطقه پاسخی چنین نیرومند به آنها بدهد. صهیونیسم خبیث جهانی رییس جمهور نادان امریکا را متقاعد کرده بود که این جنگ کار ایران را تمام خواهد کرد و آنها می توانند با از میان برداشتن این آخرین سنگر انسانیت و بشریت، از این پس با آسودگی هر جنایتی را علیه هر کسی که بخواهند مرتکب شوند. خواب آن را می دیدند که ایران عزیز را تجزیه و نفت و ثروت آن را غارت خواهند کرد و در آخر هم ایرانیان را در میانه آشوب و بی ثباتی و ناامنی، برای سال های طولانی غوطه ور و رها می کنند. رزمندگان دلیر اسلام و هم پیمانان شجاع آنها در محور مقاومت، با وجود آنکه قلبشان از شهادت امامشان مجروح و تکه تکه بود با اتکا به خداوند متعال و تاسی از سرور و سالار شهیدان تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه به این دشمنان درسی تاریخی داده، انتقام همه جنایت های پیشین را از آنها بگیرند و شرایطی ایجاد کنند که دشمن برای همیشه خیال تجاوز به ایران عزیز را از سر بیرون کرده و طعم خواری و ذلت در مقابل ملت بزرگ ایران را تمام و کمال بچشد. با این راهبرد و با تکیه بر اتحاد بی سابقه سیاسی و اجتماعی که در کشور ایجاد شده بود، ایران و مقاومت یکی از سنگین ترین نبردهای ترکیبی تاریخ را با امریکا و رژیم صهیونی آغاز کرده و در این مدت به همه اهدافی که از این نبرد طراحی کرده بودند دست یافتند. ایران و مقاومت ماشین نظامی امریکا در منطقه را تقریبا به طور کامل منهدم کردند، به انبوه زیرساخت ها و امکاناتی که دشمن طی سال ها برای این جنگ با ایران در منطقه ایجاد و پیرامون آن مستقر کرده بود ضربات خرد کننده و عمیق وارد آوردند، در ابعاد منطقه ای تلفات وسیع به ارتش جنایتکار امریکا تحمیل کردند، درون سرزمین های اشغالی ضرباتی سهمگین و خرد کننده به نیروها، زیرساخت ها، امکانات و دارایی های دشمن وارد آوردند و عرصه را در همه جبهه ها چنان بر دشمن تنگ کردند که نه تنها اهداف اصلی دشمن هیچ یک محقق نشد بلکه دشمن از حدود 10 روز پس از آغاز جنگ دریافت که به هیچ وجه توان پیروزی در این جنگ را نخواهد داشت و به همین دلیل از کانال ها و به روش های مختلف تلاش برای ارتباط گیری با ایران و درخواست آتش بس را آغاز کرد. @drmohammadsabzi
♦️شروط ۱۰ گانه جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش آتش بس دو هفته‌ای ۱.عدم تجاوز ۲.استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز ۳.پذیرش غنی سازی ۴.رفع همه تحریم های اولیه ۵.رفع همه تحریم های ثانویه ۶.خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت ۷.خاتمه تمامی قطعنامه های شورای حکام ۸.پرداخت خسارت ایران ۹.خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه ۱۰.توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان @drmohammadsabzi
هدایت شده از اراک ما
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نقل قول منتشر نشده از امام شهید چند هفته پیش از شهادت: 🔹فتنه بعدی فتنه مسئولین است، اگر مقاومت کنید تا ۲۰-۳۰ سال پیروز هستیم ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔰نیویورک‌تایمز | ایران؛ چهارمین قدرت بزرگ دنیا ♦️پس از آمریکا، چین و روسیه، چهارمین مرکز قدرت جهانی،ایران از نظر اقتصادی یا نظامی با آن سه کشور رقابت نمی‌کند ولی در عوض، قدرت تازه کشف شده‌اش از کنترلش بر مهمترین گلوگاه انرژی در اقتصاد جهانی، تنگه هرمز، ناشی می‌شود. ♦️ایالات متحده با یک انتخاب دشوار روبرو است: اگر پذیرش را انتخاب کند، نتیجه واضح است: سیستم بین‌المللی با ایران به عنوان چهارمین مرکز قدرت جهانی، سازماندهی مجدد خواهد شد. با این حال، اگر آمریکا تصمیم به بازپس‌گیری کنترل نظامی بگیرد، در یک نبرد طولانی قرار خواهد گرفت، نبردی که به راحتی می‌تواند در آن شکست بخورد. 🔸اندیشکده و مدرسه گفتمانی تمدن‌فردا https://eitaa.com/joinchat/1209204789Ce03d4ce525
31.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔موسیقی تشییع رهبر شهید انقلاب منتشر شد ▫️​نماهنگ بی‌کلام "تو زنده‌ای" با موسیقی و آهنگسازی احسان یاسین و احسان سعیدی؛ هدیه‌ای که به مناسبت اربعین شهادت، تقدیمِ آن روح پاک و آسمانی شد ❤️‍🔥 ╭────✾✿✾─────╮ ❁ 🆔 @meheyat_ir ╰────✾✿✾─────╯
‌ ♻️ شبکه خبر از کدام توافق سخن می‌گوید؟ 🔰 حمید رسایی: از مدیران سیما تعجب می‌کنم! چرا چیزی که واقعیت نیست را به مردم القا می‌کند. ما در این جنگ ۴۰ روزه دست‌آورد واقعی کم نداشتیم که بخواهیم اینگونه با تغییر واقعیت، برای آن دست‌آوردسازی کنیم. آمریکا کی و کجا با پذیرش شروط ایران متعهد شده: به عدم تجاوز؟ به استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز؟ به پذیرش غنی‌سازی ایران؟ به رفع تمام تحریم‌ها؟ به خاتمه قطعنامه‌های ضد ایران؟ به پرداخت خسارت؟ به خروج از منطقه؟ به توقف جنگ در تمام جبهه‌ها؟ روایت صدا و سیما حتی در بیانیه شورای عالی امنیت ملی هم نیست. این شورا هم نگفته که آمریکا شروط را پذیرفته و متعهد شده! در بیانیه شورا آمده: تأکيد می‌شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات گردد. تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. در اینکه از تصمیم شورای عالی امنیت ملی با توجه به تأیید رهبری باید حمایت کرد، در اینکه باید پیروزی‌های به دست آمده را روایت کرد، در اینکه آمریکا به بسیاری از اهدافش نرسیده و این برای او شکست است، در همه اینها شکی نیست، ولی از آن سو هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست. آیا از دل مذاکره دوهفته‌ای، پذیرش این مواد در می‌آید؟ نتایج مذاکرات قبلی با آمریکا چه بود؟ 🇮🇷 کانال حمید رسایی: ┏🇮🇷━━━━━━━┓ Eitaa.com/rasaee
خبرنگار شبکه ال‌بی‌سی: این شکستی مفتضحانه برای ترامپ است. این شکست باعث می‌شود رقبایی مانند پوتین و شی جین‌پینگ یک قدم جلوتر بیایند @shkhabari
سی‌ان‌ان، به نقل از یک منبع اسرائیلی: مقامات اسرائیلی نگران توافق آتش‌بس بین واشنگتن و تهران هستند @shkhabari
تحلیل‌گر ارشد رژیم صهیونیستی: یک پیروزی راهبردی از آن تهران شده است @shkhabari