eitaa logo
عبدالرحیم علیپور
638 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
941 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین : @Abdolrahim_alipour فراتر از جناحهای مرسوم
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ♻️ شبکه خبر از کدام توافق سخن می‌گوید؟ 🔰 حمید رسایی: از مدیران سیما تعجب می‌کنم! چرا چیزی که واقعیت نیست را به مردم القا می‌کند. ما در این جنگ ۴۰ روزه دست‌آورد واقعی کم نداشتیم که بخواهیم اینگونه با تغییر واقعیت، برای آن دست‌آوردسازی کنیم. آمریکا کی و کجا با پذیرش شروط ایران متعهد شده: به عدم تجاوز؟ به استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز؟ به پذیرش غنی‌سازی ایران؟ به رفع تمام تحریم‌ها؟ به خاتمه قطعنامه‌های ضد ایران؟ به پرداخت خسارت؟ به خروج از منطقه؟ به توقف جنگ در تمام جبهه‌ها؟ روایت صدا و سیما حتی در بیانیه شورای عالی امنیت ملی هم نیست. این شورا هم نگفته که آمریکا شروط را پذیرفته و متعهد شده! در بیانیه شورا آمده: تأکيد می‌شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات گردد. تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. در اینکه از تصمیم شورای عالی امنیت ملی با توجه به تأیید رهبری باید حمایت کرد، در اینکه باید پیروزی‌های به دست آمده را روایت کرد، در اینکه آمریکا به بسیاری از اهدافش نرسیده و این برای او شکست است، در همه اینها شکی نیست، ولی از آن سو هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست. آیا از دل مذاکره دوهفته‌ای، پذیرش این مواد در می‌آید؟ نتایج مذاکرات قبلی با آمریکا چه بود؟ 🇮🇷 کانال حمید رسایی: ┏🇮🇷━━━━━━━┓ Eitaa.com/rasaee
خبرنگار شبکه ال‌بی‌سی: این شکستی مفتضحانه برای ترامپ است. این شکست باعث می‌شود رقبایی مانند پوتین و شی جین‌پینگ یک قدم جلوتر بیایند @shkhabari
سی‌ان‌ان، به نقل از یک منبع اسرائیلی: مقامات اسرائیلی نگران توافق آتش‌بس بین واشنگتن و تهران هستند @shkhabari
تحلیل‌گر ارشد رژیم صهیونیستی: یک پیروزی راهبردی از آن تهران شده است @shkhabari
خبرگزاری آسوشیتدپرس: یک مقام منطقه‌ای می‌گوید ایران و عمان طبق ترتیبات آتش‌بس دو هفته‌ای پیشنهادی، قصد دارند از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز عوارض دریافت کنند @shkhabari
کنایهٔ تحلیل‌گر آمریکایی به ترامپ ران فیلیپکوفسکی: ترامپ یک ماه پیش گفته بود: هیچ توافقی با ایران در کار نخواهد بود مگر تسلیم بی‌قید و شرط @shkhabari
روزنامه صهیونیستی معاریو: آمریکا و اسرائیل با توافقی از نبرد خارج می‌شوند که مجموعاً یک تسلیم استراتژیک برای آنها محسوب می‌شود @shkhabari
ترامپ: این می‌تواند عصر طلایی خاورمیانه باشد، همانطور که در ایالات متحده شاهد آن هستیم @shkhabari
افسر ارشد اطلاعاتی سابق آمریکا: ایران برنده جنگ شد مالکوم نانس افسر ارشد اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکا: نفت ایران هنوز تحریم نشده، پس آن‌ها طی دو هفته آینده میلیاردها (دلار) پول درمی‌آورند @shkhabari
شبکه اسرائیلی: آتش‌بس شامل لبنان خواهد بود @shkhabari
نتانیاهو: آتش‌بس شامل لبنان نمی‌شود @shkhabari