✅ خبرگزاری آسوشیتدپرس: یک مقام منطقهای میگوید ایران و عمان طبق ترتیبات آتشبس دو هفتهای پیشنهادی، قصد دارند از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز عوارض دریافت کنند
@shkhabari
✅ کنایهٔ تحلیلگر آمریکایی به ترامپ
ران فیلیپکوفسکی: ترامپ یک ماه پیش گفته بود: هیچ توافقی با ایران در کار نخواهد بود مگر تسلیم بیقید و شرط
@shkhabari
✅ روزنامه صهیونیستی معاریو: آمریکا و اسرائیل با توافقی از نبرد خارج میشوند که مجموعاً یک تسلیم استراتژیک برای آنها محسوب میشود
@shkhabari
✅ ترامپ: این میتواند عصر طلایی خاورمیانه باشد، همانطور که در ایالات متحده شاهد آن هستیم
@shkhabari
✅ افسر ارشد اطلاعاتی سابق آمریکا: ایران برنده جنگ شد
مالکوم نانس افسر ارشد اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکا: نفت ایران هنوز تحریم نشده، پس آنها طی دو هفته آینده میلیاردها (دلار) پول درمیآورند
@shkhabari
✅ محمدجواد آذری جهرمی: مبادا خیابانها خالی شود
وزیر اسبق ارتباطات: تجربه نشان داده که شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست. باید مراقب مکرها بود
@shkhabari
✅ معاریو: جنگ ۴۱ روزه با پیروزی قاطع ایران تمام شد
روزنامه اسرائیلی اعتراف کرد
@shkhabari
✅ قادری، کارشناس مسائل سیاسی: بر اساس گزارشهای نیروهای مسلح، ۹۵ درصد داراییهای آمریکا در منطقه شامل پایگاهها، سامانهها، جنگندهها، پهپادها و شرکتهای اقتصادی وابسته نابود شده است
@shkhabari