eitaa logo
عبدالرحیم علیپور
638 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
948 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین : @Abdolrahim_alipour فراتر از جناحهای مرسوم
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔴🔴 کمال خرازی به شهادت رسید 🔹سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران که چند روز پیش در حمله تروریستی دشمن آمریکایی-صهیونی مجروح شده بود، امشب به شهادت رسید. 🔸همسر شهید خرازی هم در همان روز حمله دشمن به شهادت رسیده بود. 📌کانال خبری تفرش همدل اطلاع از آخرین وضعیت جنگی منطقه 📮@TAFRESH_HAMDELl 📮@TAFRESH_HAMDELl
35.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رجزخوانی پسر دهه نودی تفرشی برای دشمنان 🔸امیر مسعود کلایی، دهه نودی از شهرستان تفرش ‌‌‌📌کانال خبری 📮@TAFRESH_HAMDELl
هدایت شده از اخبار بازار🇮🇷
☢ روسیه: موضع آمریکا درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران غیرسازنده است 🔹 میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در حساب خود در شبکه اجتماعی اِکس نوشت،‌ موضع فعلی آمریکا درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران به‌شدت ایدئولوژیک، غیرمنطقی و غیرسازنده است. 🔹 وی افزود، این موضع با ارزش‌های عدم اشاعه هسته‌ای مبتنی بر معاهده «ان‌پی‌تی» در تضاد است و همچنین با منافع عادی‌سازی وضعیت در خاورمیانه مغایرت دارد. @Akhbarbazar
هدایت شده از شبکه خبری ایران
ناپدید شدن پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا در تنگه هرمز یک پهپاد گران‌قیمت نیروی دریایی ایالات متحده از نوع MQ-۴C ترایتون پس از اعلام وضعیت اضطراری ناگهانی با کد ۷۷۰۰، بر فراز تنگه هرمز ناپدید شد @shkhabari
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینکه حالا تبریک میگویند، به بنده تبریک میگویند، به دیگران تبریک میگویند، بی‌معنی است، چه تبریکی؟ آنچه تا کنون انجام گرفته است نه اصل توافق و مذاکره‌ی منتهی به توافق را تضمین میکند، نه محتوای توافق را تضمین میکند؛ هیچ کدام را... ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
‌ بسم‌الله الرحمن الرحیم صدر اعظم کودن آلمان چه می گوید؟؟ ♻️ گوشی را برندار آقای وزیر؛ آلمان باید درس عبرت بگیرد مرتس، صدراعظم کودن و ایران‌ستیز آلمان، از ابتدای به قدرت رسیدن در تمامی سخنرانی‌هایش بدون رعایت هرگونه نزاکت دیپلماتیک و با زیر پا گذاشتن تمامی پروتکل‌های رسمی از ایران به عنوان «رژیم ملاها» نام برده است. اکنون که قدرت ایران اشکار شده و امنیت تنگه هرمز معادلات را تغییر داده، به دست و پا افتاده و فکر برقراری ارتباط را در سر می‌پروراند. مضحک آنکه این‌بار می‌گوید مذاکراتمان را با «تهران» از سر گرفته‌ایم! ما که تا دیروز «رژیم ملاها» بودیم! همین برلین بود که پس از حوادث دی ۱۴۰۱، رسماً اعلام کرد «نفس‌های رژیم به شماره افتاده» و زمینه حمله نظامی آمریکا و اسرائیل را فراهم ساخت. سفارتخانه‌هایش را به بهانه واهی تعطیل کرد و پاسپورت مردم عادی را برای دامن زدن به نارضایتی برگرداند. حالا که اسرائیل در به خاک و خون کشیدن کودکان ایرانی ناکام مانده، مستانه می‌خندیدند و امروز برای تضمین امنیت نفت خود التماس دعا دارند. شایسته است تا زمانی که مرتس رسماً از ملت ایران عذرخواهی نکند، و مکانیسم اسنپ‌بک را متوقف نسازد و تحریم‌های بانکی را لغو ننماید، آلمانی‌ها پشت خط تلفن منتظر بمانند و طعم بی‌اعتنایی راهبردی را بچشند. این یک توصیه ساده نیست؛ این درس عبرتی است برای همه آنان که دیروز خباثت کردند و امروز ژست میانجی‌گری می‌گیرند. گوشی را برندار آقای عراقچی. بگذار صدای سکوت ایران، کر کننده‌تر از هر پاسخ دیپلماتیکی باشد.
🔴پایگاه‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس رسماً «متروکه» شدند! ▪️رسانه لندنی میدل ایست آی فاش کرد که حملات تلافی‌جویانه ایران، شبکه نظامی آمریکا را عملاً «بی‌مصرف» کرده. حداقل ۱۲ سایت نظامی با به خطر افتادن ۵۰ هزار سرباز در ۱۹ پایگاه (از مصر تا عمان)، «غیرقابل سکونت» شدند. کارشناسان معتقدند ساختار امنیتی که از سال ۱۹۹۰ بنا شده بود، فروپاشیده و بازگشت ناوگان پنجم به بحرین دیگر «غیرممکن» است. ▪️میزبانی از آمریکا برای کشورهای عربی نتیجه‌ای جز تخلیه ذخایر دفاعی و تخریب زیرساخت‌های انرژی نداشته است. «الْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ» 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از خبرگزاری بسیج مرکزی
🔴 منظور از پول‌های بلوکه‌شدهٔ ایران در بانک‌های خارجی چیست؟ 🔹بر اساس برآوردهای انجام شده، معادل ۲۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ایران در بانک‌های مختلف در کشورهای متعدد بلوکه شده است؛ این رقم بخشی از دارایی‌های ایران است که دسترسی به آن وجود ندارد. 🔹منظور از دارایی‌های بلوکه شده، مبالغی است که به دلیل تحریم‌های اولیه و ثانویه توسط آمریکا و به بهانه‌های مختلف در بانک‌های خارج از کشور مسدود شده‌اند. 🔹این دارایی‌ها که عمدتاً شامل درآمدهای نفتی، گازی و سایر منابع مالی ایران است که در کشورهای لوکزامبورگ، ژاپن، بحرین، عراق، قطر، ترکیه و آلمان قرار دارند. 🔹رحیمی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سابقه طولانی بلوکه‌کردن دارایی‌های ایران از سوی آمریکا گفت: «این اقدام مصداق بارز دزدی بین‌المللی است. آمریکایی‌ها با نقض آشکار قوانین بین‌المللی و با توسل به تحریم‌ها، دارایی‌های ایران را گروگان گرفته‌اند». 📢 اخبار جنگ و سپاه استان مرکزی👇 https://eitaa.com/joinchat/4024696959C43a1a9a532
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔴 رئیس کمیسیون امنیت ملی: تنگۀ هرمز فقط با اجازۀ ایران باز می‌شود. 🔻 @setadresane 🔻