395.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨#مهم | ادعای ترامپ: به محض امضای توافق با ایران، تحریمها پایان خواهد یافت.
#مرگ_بر_آمریکا
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
🚨اخبار فوری | نظامی نیوز🚨
بسمالله الرحمن الرحیم
مردی که ۳۰۰۰۰ دروغ در چهار سال دور اول ریاست جمهوری خود گفته است، و به دروغگو ترین رئیس جمهور دنیا معروف گردیده است، همانند برخی خائنین داخلی وبا هدف فریب افکار عمومی ، باز دروغ میگوید. شرمت باد ادم کش، قاتل ،کودک کش و کودک خوار و بی شرف .
عبدالرحیم علیپور
۲۹ فروردین ۱۴۰۵
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایت صریح از شکست
🔺اندیشمند برجسته آمریکایی؛ ما باختیم، اسرائیل هم باخت!
🔹«جان مرشایمر» نظریهپرداز و دانشمند علوم سیاسی: ترامپ باید شکست را بپذیرد، او عملاً دوشنبه شب شکست را پذیرفت، ما در لبه پرتگاه هستیم و او چاره دیگری ندارد.
🔺تنگه هرمز عملاً هنوز بسته است، فقط کشتیهایی عبور میکنند که ایرانیها اجازه دهند ترامپ ممکن است مدام ادعای پیروزی کند و بگوید به تمام اهدافمان رسیدیم؛ اما هیچکس این را باور نخواهد کرد ما باختیم؛ اسرائیل هم باخت.
┏━━ °•🖌•°━━┓
@jahad_tabein خط مقدم جهاد
┗━━ °•🖌•°━━┛
♨️ دکتر جبرائیلی دبیرکل حزب تمدن نوین اسلامی در واکنش به اعلام خبر گشایش تنگه هرمز توسط وزیر امور خارجه نوشت:
🔹 ما تنگه هرمز را برای دستیابی به آتش بس نبسته بودیم که با آتش بس، آن را باز کنیم.
🔹تنگه هرمز به عنوان یک سلاح علیه دشمن به کار گرفته شد و در انتقام خون رهبر شهیدمان مسدود شد.
🔹 آتش این سلاح، باید همچنان اقتصاد دشمن را زیر ضرب بگیرد تا آمریکا مجبور به خروج از منطقه ما شود؛ که اگر چنین نشد، باید منتظر تکرار ترور و تهاجم باشیم.
🔹بازگشت به موازنه سابق قدرت در منطقه، نه با الفبای غیرت میخواند نه با الفبای سیاست.
🇮🇷 🇮🇷 🌹 صلوات به نیت فرج آقا امام زمان عج
https://eitaa.com/rasmeAsheghi1
هدایت شده از دیدهبان مردم
📣 تنگه هرمز بسته شد
🔻سخنگوی قرارگاه خاتمالانبیا: کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و تحت مدیریت شدید نیروهای مسلح است، تا پایان راهزنی دریایی آمریکا تحت عنوان به اصطلاح محاصره، این وضعیت ادامه دارد.
@dideban_mardom
کارکرد توئیت قالیباف چه بود؟
🔹توئیتی که قالیباف شب گذشته زد تقریبا هیچ نکته جدیدی نداشت. اما یک پیام مهم در داخل داشت.
🔹 آنهم اینکه ترامپ در یک ساعت هفت دروغ بزرگ گفته است.
🔹این همان ترامپی است که واشنگتن پست می نویسد 30 هزار دروغ در یک دوره.
🔹فکت چک آمریکائی می نویسد فقط 3 درصد حرف هایش درست است.
🔹دقت کنیم تازه این برای شرایط غیر جنگ است. در جنگ که هیچ.
🔹هرکس خودش می تواند فهرست دروغ های ترامپ را در ذهن مرور کند.
🔹 اگر ذهن تان یاری نکرد به این توجه کنید که او همین الان می گوید رژیم ایران را عوض کردم. نیروی هوایی او نابود شده است. دریایی هم. کافی نیست؟
🔹کارکرد توئیت قالیباف اینست که بدانید با یک دروغگو مواجهید.
🔹قرار نیست هرچه ترامپ گفت یک نفر در داخل جواب بدهد.
🔹نباید با توئیت ترامپ به عقل و غیرت حاکمان خودمان تردید کنیم.
🔹راه برون رفت از چرخه توئیت ترامپ-نگرانی داخلی-بی اعتمادی به مسوولین اینست که به دشمن اعتماد نکنیم.
🔹همین حرف ساده را تمرین کنیم ببینیم چه میشود.
🔹قالیباف خواسته بگوید ترامپ کذاب است. به کذاب اعتماد نکنیم.
✍️ محسن مهدیان
┅┅┅❅❀❥🇮🇷☫🇮🇷❥❀❅┅┅┅
#مرگ_بر_آمریکا
#سواد_رسانه_مرکزی
🆔️ @resane_markazi
هدایت شده از ☆☆☆[[بنر = بررسی ، نقد ؛ راهکار ]]☆☆☆
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیرامون آخرین تحولات مذاکرات پایان جنگ تحمیلی سوم
🔹همانگونه که در بیانیه پیشین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به استحضار ملت شریف ایران رسید، پس از شکست دشمنان مهاجم به ایرانِ عزیز در میدان نبرد نظامی، با مقاومت تاریخی و بینظیر مردم و نیروهای مسلح کشورمان، از روز دهم جنگ، ارسال پیامها و درخواستهای آمریکاییها برای آتشبس و مذاکره برای پایان دادن به جنگی که خود آغاز کرده بودند، شروع شد؛ جمهوری اسلامی ایران در روز چهلم جنگ و با اعلام رسمی رئیسجمهور آمریکا در پذیرش طرح ۱۰ مادهای ایران به عنوان چارچوب مذاکرات پایان جنگ، انجام این مذاکرات را با وساطت کشور دوست و برادر پاکستان، در اسلامآباد پذیرفت.
🔹این مذاکرات،۲۱ ساعت بطور بیوقفه به طول انجامید و هیئت ایرانی، مطالبات مردم ایران را با جدیت و ابتکار عمل در اوج بیاعتمادی به آمریکا مطرح و پیگیری کرد.
🔹دشمن به رغم اینکه پیش از آغاز مذاکرات پذیرفته بود در چارچوب طرح ۱۰ مادهای ایران عمل کند، در طول مذاکره مطالبات جدید و زیاده خواهانهای مطرح کرد که با موضع قاطع هیئت ایرانی مواجه و متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه قدرت رزمندگان در میدان و غیرت و حمیت و هوشیاری مردم حاضر در صحنه، به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد؛ به همین دلیل این مرحله از مذاکرات بدون نتیجه مشخص پایان یافت و ادامه آن به زمانی دیگر که دشمن از زیادهخواهی دست بردارد و خواستههای خود را مطابق با واقعیتهای میدان در مقابل ایرانِ پیروز و سربلند اصلاح کند، موکول شد.
🔹در روزهای اخیر با حضور فرمانده ارتش پاکستان در تهران به عنوان واسطه و طرف میانجی مذاکرات، پیشنهادات جدیدی از سوی آمریکاییها مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی آنها است و هنوز پاسخی به آنها داده نشده است.
🔹در اینجا به ملت بزرگوارمان، رزمندگان در میدان و مردم غیور و سلحشور حاضر در میادین و خیابانها در شهرها و روستاهای کشور اعلام میکنیم هیئت مذاکره کننده ایرانی که با توکل به خدای متعال و به پشتوانهی حمایتهای مردم و عزم و اراده فولادین و قدرت سلاح آتشین رزمندگان وارد میدان نبرد سیاسی برای تثبیت پیروزیهای شگرف و تاریخی ملت ایران در این جنگ تحمیلی ناجوانمردانه شده است، سر سوزنی سازش و عقبنشینی و مسامحه نخواهد کرد و با همه توان از منافع و مصالح ملت ایران و پاسداشت خونهای عزیز و گرانبهایی که در این جنگ برای حفظ استقلال، عزت و سربلندی ایران ریخته شده به ویژه خون پاک رهبر عزیزتر از جانمان، دفاع خواهد کرد.
🔹یکی از پیششرطهای ضروری پذیرش آتشبس موقت از سوی ایران، توقف آتش در همه جبههها از جمله لبنان بود که دشمن صهیونی از همان ابتدا با حملات وحشیانه به کشور لبنان و حزبالله قهرمان، آن را نقض نمود.
🔹با پا فشاری جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونی به آتشبس در لبنان تن در داد و مقرر شد در صورت رعایت آتشبس در همه جبههها توسط دشمن، تنگه هرمز بصورت موقت تا پایان زمان آتشبس، صرفا برای عبور کشتیهای تجاری و نه شناورهای نظامی، و شناورهای غیر نظامی کشورهای متخاصم، با کنترل و مجوز نیروهای مسلح ایران و از مسیر تعیین شده توسط ایران، گشایش مشروط داشته باشد.
🔹با عنایت به اینکه عمده تجهیز پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس، از طریق عبور و مرور شناورها از تنگه هرمز تامین میشود و این، تهدید علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و منطقه خلیج فارس میباشد. ایران مصمم است تا زمان پایان قطعی جنگ و تحقق صلح پایدار در منطقه، نظارت و کنترل بر تردد از تنگه هرمز را اعمال نماید.
🔹این امر با دریافت اطلاعات کامل از شناورهای عبوری، صدور گواهی عبور مطابق ضوابط اعلامی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با شرایط جنگی و پرداخت هزینههای مربوط به خدمات تامین امنیت، ایمنی و حفاظت از محیطزیست و در مسیرهای اعلام شده توسط جمهوری اسلامی ایران، اعمال میشود.
🔹همچنین تا زمانی که دشمن قصد اخلال در عبور و مرور شناورها و اعمال روشهایی همچون محاصره دریایی را داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران آن را از موارد نقض آتشبس قلمداد کرده و از گشایش مشروط و محدود تنگه هرمز جلوگیری خواهد کرد.
🔹دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با یادآوری توصیههای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید میکند برای تثبیت کامل دستاوردهای میدان نظامی و موفقیت در میدان دیپلماسی، همچنان حضور مردم رشید ایران در میادین و خیابانها و حفظ هوشیاری کامل در جبههها و مراقبت از انسجام ملی توسط مسئولان، رسانهها و فعالین سیاسی و اجتماعی ضروری است.
#انتقام_خون_امام_مظلوم_شهیدم
#مرگ_بر_فروغی_های_این_روزها
#لبیک_یا_امام_خامنه_ای
#ایران_همیشه_پیروز
#سرباز_جنگ_رسانه
#مرگ_بر_آل_سعود
#مرگ_بر_انگلیس
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
هدایت شده از رسانه مرکزی
🌐پیام فرمانده کل قوا به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
🔹حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای فرمانده کل قوا در پیامی، ضمن تبریک روز ارتش به همهی ارتشیان و خانوادههای ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی را پایان دوران ضعف تحمیلی دشمن به ارتش دانستند و به دلاوریهای اخیر برای دفاع از آب و خاک و پرچم ایران پرداختند.
🔹همچنین به مناسبت سالروز تولد رهبر عظیمالشأن شهیدمان در بخشی از این پیام به تلاشهای ایشان برای حفظ ارتش در مقابل نغمههای شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن اشاره کردند.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرّحمن الرّحیم
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿صف:۴﴾
(ترجمه: خداوند کسانی را دوست میدارد که در راه او پیکار میکنند گوئی بنایی آهنیناند.)
🔹بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به ابتکار حکیمانه خمینی کبیر رحمتالله علیه به این عنوان نامگذاری شد را به همهی ارتشیان و خانوادههای ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک میگویم.
🔹 پیروزی انقلاب اسلامی خطّ فاصل بین دو مقطع از حیات ارتش به شمار میرود و باید آن را پایان دوران ضعفی دانست که از سوی دشمنان این آب و خاک و به دست خائنین داخلی بر ارتش و ارتشیان دلاور و صادق کشور تحمیل شده بود. از آن پس ارتش، در جای صحیح خود ایستاد و به جای آنکه متعلق به نظام طاغوتی و فاسد پهلوی باشد در آغوش گرم ملت قرار گرفت که براستی ارتش فرزند ملت است و از دل خانههای مردم برمیآید. بزودی ارتش در مقابل نقشههای شوم امریکا و بازماندگان طاغوت پهلوی و تجزیهطلبانی که ایرانی از همگسسته میخواستند، ایستاد و حماسهها آفرید.
🔹ارتش اسلام اینک همچون دو جنگ تحمیلی سابق، دلاورانه از آب و خاک و پرچمی که به آن تعلق دارد دفاع میکند و با تکیهگاه قوی الهی و مردمی خود و در صفوفی متراکم و مستحکم، دوشادوش دیگر مجاهدان نیروهای مسلح با دو ارتش رأس جبههی کفر و استکبار، پنجه در پنجه درافکنده و ضعف و مَذِلَّت آنان را در انظار جهانیان نمایان ساخته است؛ همانطور که پهپادهای آن صاعقهوار بر جانیان امریکایی و صهیونی وارد میآید، نیروی دریایی دلاورش آماده است تا تلخی شکستهای جدیدی را به کام دشمنان بچشاند.
🔹از سوئی دیگر بیست و نهم فروردین ماه سالروز تولد یگانهی دوران، رهبر عظیمالشأن شهیدمان هم هست؛ کسی که بیشترین تلاش را از دههی اول انقلاب برای حفظ ارتش در مقابل نغمههای شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن در جهات مختلف بهعمل آورد.
🔹بیشک خطّ ترقی توانمندیهای مختلف این نهاد مردمی اصیل که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کشور را پاسداری میکند باید بطور مضاعف پیگیری شود و باذن الله در افقی نزدیک تدابیر لازمه برای تحقق آن صادر خواهد شد.
🔹در این مسیر توجه به چهرهی قهرمانانی که در نسلهای متمادی مدیریتی در پنج دههی اخیر، ارتش را هدایت و راهبری نمودند و بسیاری از ایشان در خیل شهیدان قرار گرفتند و برنامهها و اقدامات آنان و همچنین مرام بزرگوارانه و خالصانه ایشان، درسآموز و الهامبخش همه اجزاء نیروهای مسلح خواهد بود. از بزرگانی نظیر قرنی، فلاحی، نامجو، فکوری، بابائی، ستاری، اردستانی، و صیاد شیرازی گرفته تا آخرین شهیدان نامدار آن سیدعبدالرحیم موسوی، و عزیز نصیرزاده.
🔹سلام و درود خداوند متعال بر همهی مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امراء و فرماندهان آن گرفته تا کارکنان و سربازان خاموش و گمنامش؛ و سلام و درود خداوند متعال بر همه ایثارگران و جانبازان آن و سلام و رحمت خاصهی حضرتش بر خانوادههای مکرّم همهی شهیدان جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونی علیه ملت بزرگ ایران. والسّلام و علیکم و رحمتالله و برکاته.
سیدمجتبی حسینی خامنهای
۲۹/فروردین/۱۴۰۵
💫رسانه مرکزی
🆔@resaneh_markazi
🇮🇷خلاصه کلی سخنان قالیباف:
در گفتوگوی تلویزیونی، قالیباف با عذرخواهی از تأخیر در گفتگو با مردم، دانستن حق مردم را وظیفه خود دانست. او با اشاره به جنگ اخیر، تأخیر ۱۲ روزه در پاسخ اولیه را ناشی از شهادت فرماندهان خواند، اما واکنش سریع در جنگ جدید را نشانه ساختار مستحکم کشور دانست. قالیباف با بیان اینکه در این جنگ F35 زده شده و ۱۷۰ تا ۱۸۰ پهپاد دشمن را ساقط کردهایم، تأکید کرد با وجود برتری تجهیزاتی آمریکا، ایران در جنگ نامتقارن پیروز شده و دشمن پس از ۴۰ روز درخواست آتشبس داده است. وی گفت آمریکا از طریق پاکستان طرح ۱۵ بندی فرستاد، اما ایران با ارائه ۱۰ بند حقوق ملت، مذاکره را صرفاً روشی برای مبارزه دانست. او با اعلام کنترل کامل ایران بر تنگه هرمز، گفت مینروب آمریکایی را با اخطار ۱۵ دقیقهای عقب راندیم و اگر محاصره دریایی ادامه یابد، تردد در تنگه محدود خواهد شد. قالیباف آتشبس لبنان را جزو توافق دانست، بر بیاعتمادی کامل به آمریکا تأکید کرد و خواستار تضمین برای جلوگیری از تکرار رفتار دشمن شد.
هدایت شده از شبکه خبری ایران
✅ قالیباف: ملت ایران مطمئن باشند که از حقوق کشور دفاع میکنیم و هرگز در میدان دیپلماسی چیزی از دست نخواهد رفت درخواست مذاکره را دشمن داد، نه ایران
@shkhabari