eitaa logo
عبدالرحیم علیپور
635 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
971 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین : @Abdolrahim_alipour فراتر از جناحهای مرسوم
مشاهده در ایتا
دانلود
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️سخنان بسیار مهم دکتر فواد ایزدی: خطر اصولگرایان غرب‌زده از اصلاح‌طلبان غرب‌زده بیشتر است. عبدی به مردم حاضر در میدان می‌گوید رانتی؛ حالا خودش رئیس رانتی های کشور است. وزارت امور خارجه متاسفانه با هر چیزی که غربی‌ها را ناراحت بکند مخالف است از جمله کنترل تنگه هرمز توسط ایران! 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🔰بسمه تعالی رحیم پور در موکب شبانه خیابانی در جمع دانشگاهیان در پاسخ به این سوال که بنظر شما آیا دوباره دشمن حمله میکند ؟ پاسخ گفت : تا ضربه کمرشکن و خیلی دردآور و بزرگ وارد نکنیم ، جنگ و یا حالت نه جنگ و نه صلح ادامه خواهد یافت. دوباره ترور ده بیست چهره کارآمد و بمباران نقاط حساس ، برای آنکه خونریزی در بدن ایران زیاد و کم کم ضعیف و تسلیم شود. این بار که جنگ آغاز شود من فکر میکنم که باید ایران و جبهه مقاومت باهمه قدرت و در همه ابعاد و به همه اهداف ، ضربه بزنند. شهیدان دیگری خواهیم داد اما باید کمر دشمن و عوامل و متحدینش را با تمام ظرفیت، بشکنیم. شطرنج نیست، جودو در سنگین ترین وزن است. آمریکا و عوامل منطقه ای برای چند ترور بزرگ دیگر و دوباره بمباران مردم آماده میشوند. در حالی که مطمئن شده اند متقابلا داخل خاک آمریکا ، هیچ از مراکز سیاسی، نظامی یا اطلاعاتی و اقتصادی یا پالایشگاهها و کارخانه های اسلحه سازی شان هیچ صدمه متقابلی نمی بینند . به افکار عمومی آمریکا و دنیا قبولانده اند اقتصاد و امنیت آمریکا بهیچوجه تهدید نمیشود ، میگویند ما رهبر و مقامات کشورهای دیگر را میکشیم ولی کاخ سفید و مرکز سیا و کنگره و ویلاهای خوک زرد ملیاردر در امنیت کامل می ماند و هیچ هزینه ای آنجا نداده و نمی دهند. حتی قبلا احساس خطر کرده بودند که شاید از آمریکای لاتین و از مبدأ کشورهای مخالف آمریکا و نزدیک به ایران ( ونزوئلا، نیکاراگوئه ،کوبا و ... ) عملیات در خاک آمریکا انجام شود اما پیشدستی هایی کردند. ترامپ میگوید این جنگ نیست ، یک عملیات ویژه است و درحال تمام شدن است ، ایران بیچاره شده ، نه مردم دارد، نه رهبر دارد ، نه ارتش و سپاه و موشک دارد و کارش تمام است ، قیمت نفت و بنزین هم بزودی کنترل میشود والسلام. متاسفانه هنوز ما بقدر لازم افکارعمومی آمریکا را بطور جدی و تاثیرگذار تکان نداده ایم. و یک تکان خیلی شدید به اقتصاد آمریکا و اروپا میتواند نتیجه بدهد. نمیشود هرچند هفته و ماه ، در ایران ، ترور و بمباران کنند ، اما رهبران کفر و جنگ افروزان در کاخ هایشان آرام و امن بنشینند و بدون هزینه دادن ، فرمان آتش بدهند @Abuhossein
شراکت در نسل‌کشی؛ وقتی رئیس‌جمهور آمریکا (ترامپ) فقط یک «کارپرداز» برای لابی صهیونیسم است ✍🏻 فریبرز اسدی ————-///// «تداوم راهبردی فراتر از تغییر مهره‌ها». برای تبیین این موضوع که چگونه آمریکا در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم محسوب می‌شود و چرا هویت رئیس‌جمهور تغییر بنیادینی در این مسیر ایجاد نمی‌کند، می‌توان تحلیل را در چند محور ارائه داد: شراکت ساختاری و نهادینه (نه فردی) حمایت آمریکا از اسرائیل یک تصمیم «فردی» توسط رؤسای جمهور نیست، بلکه یک «دکترین امنیتی» است که در تمام لایه‌های قدرت (پنتاگون، سازمان‌های اطلاعاتی و کنگره) نهادینه شده است. از سال ۱۹۴۸ تاکنون، آمریکا بیش از ۳۱۰ میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی به این رژیم تزریق کرده است. این یعنی هر بمبی که بر سر کودکان غزه یا لبنان فرود می‌آید، مستقیم یا غیرمستقیم با امضای ساختار قدرت در آمریکا تأمین شده است. چتر حمایتی دیپلماتیک (حق وتو) یکی از مصادیق بارز «شریک جرم بودن»، استفاده‌ی سیستماتیک از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل است. فرقی نمی‌کند بایدن باشد یا ترامپ؛ هر زمان که قطعنامه‌ای برای توقف نسل‌کشی یا محکومیت جنایات جنگی ارائه شده، آمریکا به‌عنوان «سپر بلای حقوقی» عمل کرده است. این حمایت، به رژیم صهیونیستی «مصونیت مطلق» داده تا بدون ترس از بازخواست بین‌المللی، به کشتار ادامه دهد. لابی صهیونیستی؛ حد فاصل بردگی و اختیار نکته‌ی ظریفی که درباره «میزان اختیار» رؤسای جمهور فرمودید، در علوم سیاسی تحت عنوان «فشار گروه‌های ذی‌نفوذ» تحلیل می‌شود: - (سرسپردگی محض): برخی رؤسای جمهور (مانند ترامپ) اساساً هویت سیاسی خود را با صهیونیسم گره می‌زنند و فراتر از وظایف سیاسی، به شکلی عقیدتی در خدمت اهداف لابی‌هایی مثل **ایپک**هستند (مثلاً انتقال سفارت به قدس). - (اختیار نمایشی): برخی دیگر (مانند بایدن یا اوباما) ممکن است در ظاهر انتقادات کلامی ملایمی به «نحوه‌ی کشتار» داشته باشند، اما در عمل هرگز جریان ارسال سلاح را قطع نمی‌کنند. این «اختیار کم» صرفاً برای مدیریت افکار عمومی است، وگرنه در بزنگاه‌های نظامی، ابزار دست لابی صهیونیستی هستند. شراکت در میدان (اطلاعات و لجستیک) در جنایات اخیر، شراکت آمریکا از حالت «پشتیبانی» به «مشارکت مستقیم» تغییر یافته است. گزارش‌های نهادهای حقوق‌بشری نشان می‌دهد که افسران آمریکایی در اتاق‌های عملیات حضور دارند، سوخت جنگنده‌ها توسط تانکرهای آمریکایی تأمین می‌شود و داده‌های ماهواره‌ای برای شناسایی اهداف در اختیار ارتش اسرائیل قرار می‌گیرد. این یعنی آمریکا نه تنها سلاح می‌دهد، بلکه در «ماشه کشیدن» نیز سهیم است. خلاصه کلام از منظر حقوق بین‌الملل، وقتی کشوری آگاهانه ابزار لازم (سلاح، بودجه و پوشش سیاسی) را برای ارتکاب نسل‌کشی در اختیار کشور دیگری قرار می‌دهد، همدست محسوب می‌شود. بنابراین، رؤسای جمهور آمریکا تنها مجریان متفاوتی برای یک سیاست ثابت هستند. تفاوت آن‌ها فقط در **لحن**است، نه در عملکرد ؛ چرا که بقای سیاسی هر دو حزب در آمریکا به حمایت از این پایگاه نظامی در منطقه (اسرائیل) گره خورده است ———- بیست سوم اردیبهشت ۱۴۰۵ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
سی‌ان‌ان: دو نفتکش ایرانی و چینی از محاصره آمریکا در تنگه هرمز عبور کردند @shkhabari
سی‌ان‌ان: هزینه جنگ ایران یک تریلیون دلار است، نه ۲۹ میلیارد @shkhabari
آسیب به ۲۴۵ مرکز بهداشتی و درمانی در جنگ رمضان وزارت بهداشت: بیشترین سهم مربوط به کرمانشاه، اهواز، اصفهان، ایلام و کردستان، بندرعباس و تهران بوده است @shkhabari
رسانه‌های عبری اعلام کردند که آمریکا در جریان جنگ ۴۰ روزه با ایران، ۱۳۰۰ فروند موشک پاتریوت مصرف کرده است. هر موشک پاتریوت بین ۴ تا ۴.۵ میلیون دلار هزینه دارد @shkhabari
معاون وزیر نیرو: ۹۱۴ نیروگاه خورشیدی در دست ساخت است @shkhabari
افشاگری سناتور آمریکایی: پنتاگون ۳۹ هواپیما در جنگ علیه ایران از دست داد @shkhabari
تولید نفت عربستان به کف ۳۶ سال اخیر رسید @shkhabari
سفر محرمانهٔ نتانیاهو به امارات در حین جنگ با ایران رویترز: نتانیاهو در خلال جنگ با ایران به امارات رفته و با محمد بن زاید دیدار کرده بود @shkhabari
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📩 رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دورهٔ اصلاحات: مدال افتخار موشکی‌شدن ایران را باید به سینهٔ رهبر شهید زد برای وطن🇮🇷برای ایران