eitaa logo
عبدالرحیم علیپور
636 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
971 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین : @Abdolrahim_alipour فراتر از جناحهای مرسوم
مشاهده در ایتا
دانلود
روبیو: ما سعی نداریم چین را محدود کنیم، اما ظهور آنها نمی‌تواند به قیمت سقوط ما تمام شود. این حوزه‌ای است که ما در آن اختلاف نظر خواهیم داشت @shkhabari
قمار ابوظبی روی اسب بازنده: وقتی گنبد سوراخ آهنین بلای جان امارات می شود ✍🏻 فریبرز اسدی ———————-//// خنجری از پشت در لباسِ دیپلماسی؛ ائتلافِ ترس و قمارِ نافرجامِ صهیونیست‌ها در خلیج‌فارس؛ افشای سفرهای محرمانه **بنیامین نتانیاهو**و رؤسای دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی (موساد و ارتش) به امارات، آن هم در اوج نبردی که ۴۴ روز ارکان این رژیم را به لرزه درآورده، حاوی پیام‌های راهبردی مهمی است: پناه بردن از «ترس» به «خیانت» حضور عالی‌ترین مقامات امنیتی تل‌آویو در ابوظبی، پیش از آنکه نشانه قدرت باشد، نشانه استیصال و تنهایی است. رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با محور مقاومت زمین‌گیر شده، حالا به دنبال عمق راهبردی در خاک کشورهای منطقه می‌گردد. این سفرها نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها برای تداوم شرارت‌های خود علیه ایران، به دنبال تبدیل کردن امارات به یک **سنگر پشتیبان واتاق عملیات مشترک**هستند. گنبد آهنین در امارات؛ صادراتِ ناامنی فروش و استقرار سامانه گنبد آهنین در امارات را نباید یک اقدام دفاعی دید؛ بلکه این یک تله‌ی امنیتی برای ابوظبی است. - اولاً، ناکارآمدی این سامانه در برابر موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای پیشرفته مقاومت بارها ثابت شده (همان‌طور که در رسانه‌ها به **سامانه سوراخ‌سوراخ**معروف شده است). - ثانیاً، استقرار این تجهیزات در امارات، این کشور را رسماً به بخشی از ساختار نظامی دشمن تبدیل می‌کند. - ⁠این یعنی امارات با دست خود، خاکش را به هدف مشروعی برای پاسخ‌های سخت تبدیل کرده است. هماهنگی برای تجاوز؛ فراتر از روابط دیپلماتیک گزارش‌های مربوط به هماهنگی برای حمله به مراکز هسته‌ای و نظامی ایران (تحت عنوان عملیات‌های مشترک) نشان می‌دهد که حکام امارات از مرحله (عادی‌سازی)عبور کرده و به مرحله مشارکت در جنایت رسیده‌اند. این سفرها ثابت می‌کند که برخلاف ادعاهای دیپلماتیک، امارات به پایگاهی برای جاسوسی و عملیات‌های تروریستی موساد در منطقه تبدیل شده است. سرنوشتِ ائتلاف‌هایِ لرزان تاریخ نشان داده است که هرگاه کشوری به ریسمانِ پوسیده‌ی صهیونیسم چنگ زده، جز ویرانی و بدنامی چیزی عایدش نشده است. نتانیاهو که خودش در داخل سرزمین‌های اشغالی با بحران فروپاشی دست و پنجه نرم می‌کند، نمی‌تواند ناجی امنیتِ امارات باشد. این ائتلاف، ائتلافِ بازندگان است که می‌خواهند با هزینه‌ی کشورهای عربی، چند روزی به عمر رژیم اشغالگر اضافه کنند. خلاصه کلام: سفر محرمانه سران صهیونیست به امارات در میانه‌ی جنگ، پرده از یک «خیانتِ سیستماتیک» به آرمان فلسطین و امنیت منطقه برداشت*. تبدیل شدن امارات به حیاط خلوتِ نظامی و اطلاعاتی اسرائیل، نه تنها کمکی به حفظ برج‌های شیشه‌ای ابوظبی نمی‌کند، بلکه آن‌ها را در صف اولِ پاسخ‌های کوبنده قرار می‌دهد. کسی که با شیطان هم‌سفره شود، باید منتظرِ تبعاتِ آتشِ آن هم باشد —— بیست چهارم اردیبهشت ۱۴۰۵ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از 🌐نگاه نو☀️
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🎼کنسرت اسپانیایی در مقابل سفارت اسپانیا 🇪🇸درایران👏🎬 🎬🌱نماهنگ "ممنون اسپانیا" همراه با 🇮🇷📸تصاویری از تجمع جوانان و دانشجویان ایرانی مقابل سفارت اسپانیا و اجرای موسیقی به زبان اسپانیایی، به نشانه قدردانی از همبستگی دولت و ملت این کشور با مردم ایران🇮🇷✊👌👏 🎼🎬چه خواننده خوش صدا و مسلطی سرود زیبا را خواند👏 🎼همدلی و هم‌نوایی دوملت👌👏 👌زیباست 🇮🇷✧☫☫✧🇮🇷 🪧🇺🇸 🪧🇳🇮 🌍🇮🇷 @NegahNew
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حضرت آقا این اواخر دوتا سخنرانی در حال ایستاده دارند ⭕️ عزیزان عاجزانه خواهش میکنیم این کلیپ کم حجم و کوتاه را تا میتوانید پخش کنید.شاید از کمترین کارهایی هست که آثار بزرگی داره.خواهشا کوتاهی نفرمایید.
شبکه MS NOW: شرکت‌های خصوصی چینی در حال بررسی فروش موشک‌های ضدهوایی به ایران هستند @shkhabari
واشینگتن پست: ترامپ در ایران در تله‌ای گرفتار شده که خودش آن را ساخته است @shkhabari
اعتراف ترکی الفیصل: ایران می‌توانست عربستان را به آتش بکشد رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان فاش کرد که اسرائیل تلاش داشت ریاض را به جنگ با ایران بکشاند @shkhabari
ترامپ: رهبر چین گفت نفت زیادی از ایران می خرد و تمایل دارد به خرید نفت ایران ادامه دهد @shkhabari
هدایت شده از شبکه خبری ایران
رسایی: جلسات مجلس به طرز بی‌سابقه‌ای تعطیل شده تا در مذاکرات دخالت نکنیم @shkhabari
منان رئیسی، نماینده مجلس: خسارت مستقیم جنگ به ایران فقط ۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود در حالی که درآمد هر سال عوارض تنگه هرمز ۵۰ میلیارد دلار خواهد بود @shkhabari
سناتور برنی سندرز: بعد از ماه‌ها ادعای ترامپ مبنی بر اینکه نیروهای نظامی ایران «نابود شده‌اند»، حالا اطلاعات آمریکا می‌گوید ایران هنوز ۷۰ درصد ذخایر موشکی و بیشتر توان پرتاب خود را حفظ کرده است @shkhabari
سنتکام: از آغاز محاصره دریایی بنادر ایران، ۷۲ کشتی تجاری را منحرف و ۴ کشتی را از کار انداختیم @shkhabari