هدایت شده از Paranoia
-اهم اهم,درود بی کران بر شما فرزندان اهورامزدا .
-خب،میا هستم،از پارانویا،و قصد دارم اولین تقدیمی خودم رو عرضه بنمایم .
بعله..
-شما این پیام رو در چنل زیباتون فور میکنین،و لینکتون رو اینجا قرار میدید.سپس از بین کتابای های مذکور در اخر این پیام ،یکیش رو انتخاب میکنین،بعد،سه ویژگی بارز اخلاقی خودتو از نگاه خودتون رو بیان میکنین.
*من چیکار میکنم؟سوال خوبیه.
-من دو جمله ی محبوبم از اون کتاب رو به همراه یه عکس که حس حال چنلتون رو بده تقدیمتون میکنم،و شما رو باتوجه به ویژگی هایی که فرمودید به یکی از شخصیت های اون کتاب تشبیه میکنم و دلایل تشبیهم رو میگم (اگر بتونم براتون لقب هم میسازم و شاید عکسی که به اون شخصیت از نظر خودم نزدیک باشه هم بزارم،بسته به اینکه عکسی بیابم یا نه ✅️)
-به امید نادیده گرفته نشدن .
*از طرف میا و حیوون خونگیای خیالیش(و کتابای واقعیش)
*گنجایش:با توجه به اینکه اولین تقدیممه و بسیار ناشی هستم،۱۰ چنل.سپاس
کتاب ها:
۱-سه جلدی داس مرگ(به اینکه سه جلده کاری نداریم)
۲-آنشرلی
۳-کتابخانه ی نیمه شب
۴-هردو در نهایت میمیرند
۵-زنان کوچک
هدایت شده از نیمه تاریک مولتیورس ✨
حسن نیت چیه شرطو باختی یادت رفته باید برام کتاب بخری. کل مجموعه قلمرو خار و رزو میخوام با تشکر
هدایت شده از نیمه تاریک مولتیورس ✨
چرا چرا شما ها بخرید من به همه تون قرض میدم
هدایت شده از نیمه تاریک مولتیورس ✨
با توجه به اینکه کتابام به جونم بستن کسی جرئت نداره ازم قرض بگیره معامله خوبیه
هدایت شده از نیمه تاریک مولتیورس ✨
این حرفا رو بیخیال همین امروز پنج جلد کتاب هدیه گرفتممممم