هدایت شده از دایناسور؛
درود و کاهو (🥬) ایتاییهای گرامی✨
اسنیپ هستم از باغخرمالوی آتشگرفته صحبت میکنم.
این پیامو تو کانالتون بفرستین و سبک موردعلاقهی موسیقیاییتونو بهم بگین تا من بگم ممکنه کدوم خواننده/گروه موسیقی باشین و از کدوم آهنگ ممکنه خوشتون بیاد و براتون بفرستمش.
* ظرفیت بس ناجوانمردانه محدود.
* پیامو اینجا بفرستین و تا زمان ارسال نگهدارین.
* ما و دایناسورامون اینجاییم.
هدایت شده از ᴄᴀꜰᴇ ᴍoᴠɨᴇ | کافه مووی
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Veronica
یکی از چیزایی که واقعا به خاطرش دست مامانمو بخاطرش میبوسم همینه که گذاشتم کلاس زبان