هدایت شده از Mia
از :میا
به :Beautiful mind عزیزم
-این روز ها همه از همدیگه متنفرن ،چون دور تا دورشون پر شده از دوست هایی که دوست نیستن
-آدم ها مثل شهر اند .نمی شود به خاطر چند بخش کمتر جذابشان ،به کل آنهارا کنار گذاشت .شاید جاهایی دارند که آدم خیلی ازشان خوشش نمی آید ،مثلا حومه ی شهر و کوچه های فرعی تاریک و خطرناک ،اما بخش های خوبی هم دارند که حضور در آنهارا ارزشمند میکند .
-خب کَسَکَم(من عاشق این کلمه شدم😭)،تو گفتی میانگرایی،منطقی ای و شوخ طبعی . و من خیلییی حس میکنم که تو خانم الم هستییییی.
-خانم الم پناه و یار و یاور نورا بود و حتی در کتابخانه ی نیم شب هم تنها همراهش بود .برای من خانم الم تداعی کسیه که در سختی ها کنارته ،باهات مهربونه و تو رو بیشتر از همه میشناسه .
-خانم الم نیمه های تاریک نورا رو نشونش داد.ازش خواست که از اونها نترسه و بهشون نور زندگی بتابونه .همراهیش کرد تا حسرت هاش رو کم کنه .در واقع خانم الم ادم مطمئن نورا بود .
-راستش اگر بخوام بهت لقب بدم بهت میگم خانم الم من🫠،چون کسی که تو بهش میگی خانم الم،کسیه که میشناستت،دوست داره،مراقبته،بهش اعتماد داری و اره خلاصه،پس لقب قشنگیه به نظر من .
-امیدوارم که خوشت بیاد 💅
*از خانم الم عکسی نیافتم ولی یه عکس که به کتابخونه ی نیمه شب مربوط باشه تقدیم میکنم ✅️
هدایت شده از پارادوکس
اهم اهوم ... سلام و درود از طرف پارادوکس 🌱
یه چالش میخوایم برگزار کنیم به مدت دو روز ! هم مخصوص ممبرا ( باسترای خودمون ) هم مخصوص چنل ها 🧝♀
به این صورت هستش که شما ایدی خودتون یا چنلتون رو تو لینک ناشناس میزارید
و من مثل عکس بالا 🎄 یه خونه فنتزی ( رویایی ) بهتون تقدیم میکنم 🐾
منتظر شرکت شما هستمااااا 🌚✨
@pardiseparadox
هدایت شده از دایناسور؛
رَستاك.4_5776185728367070482.mp3
زمان:
حجم:
2.8M