📚الگوی مطلوب بانکداری اسلامی
🔺بر اساس مبانی اسلام و روش فقه نظام
✔️«مدل عملیاتی بانکداری اسلامی بر اساس مبانی اسلام و روش فقه نظام»، گامی است در مسیر تحقق اهداف نظام اقتصادی اسلام و امید است بتواند بسیاری از مشکلات ناشی از ساختار کنونی نظام بانکداری را حل نماید و طبيعتاً تحقق آن به صورت آزمایشی و بازخورد گرفتن از نتایج آن، به تکمیل و تکامل آن میتواند کمک شایانی کند.
👈 معرفی اثر: http://ijtihadnet.ir/?p=71347
🆔@abhas313
👈 اينها شما را پولادين خواهد كرد.
امام خامنهای (حفظه الله تعالی) :
«برادران عزيز! #طلاب و #فضلاى_جوان!
اين بنيه در جوانى شكل مىگيرد. در جوانى خودتان را بسازيد؛
شما روزگارهاى مهم و حساسى را در پيش خواهيد داشت.
اين كشور و اين نظام و اين نهضت عظيم اسلامى در سطح عالم، به شماها احتياج خواهد داشت؛
از لحاظ معنوى بايد خودتان را بسازيد. البته نقشه، نقشهى آسانى است؛ اما پيمودنش اراده مىخواهد.
نقشه، يعنى #تقوا؛ تقوا، يعنى پرهيز از گناه؛ يعنى اتيان #واجبات و ترك #محرمات؛
كار را با #اخلاص انجام دادن و از #ريا و #فريب دور بودن...
#نمازشب خواندن، #نافله خواندن، #دعا خواندن، #ذكر گفتن، متوجه #خدا بودن، #زيارت رفتن، #توسل كردن و به #مسجدجمكران رفتن، سازنده است؛
اينها شما را پولادين خواهد كرد.
نمىشود يك حوزهى ايدهآل داشته باشيم؛ در حالى كه اين چيزها در طلابش نباشد.»
#معنویت
#طلبه_عصر_انقلاب
#تمدن_معنویت
🗓سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجتماع طلاب و فضلاى حوزهى علميهى قم؛ یکم اسفند ۱۳۷۰/۱۲/۰۱
🆔@abhas313
👇تدریس تعمیقی مفردات( اَمای تنبیهیه وحقا یا ا حقا )و اَمّای(شرطیه تفصیلیه تاکیدیه)
📌#دروس_مغنی
🎙حجت الاسلام مهدی میرزایی
🆔@abhas313
مهدی میرزائی
🔰قسمتی از چکیده یادداشت "آموزش مقامات موسیقیایی مبتنی بر کدهای تنغیمی" روش هایی که در آموزش مقامات م
17 Lite RGB.pdf
27.62M
📍"آموزش مقامات موسیقیایی مبتنی بر کدهای تنغیمی"
📍از صفحه۱۶۰تا۱۶۳
🔰منتشر شده در مجله علمی فرهنگی مقام امین
🆔@abhas313
مهدی میرزائی
📍"آموزش مقامات موسیقیایی مبتنی بر کدهای تنغیمی" 📍از صفحه۱۶۰تا۱۶۳ 🔰منتشر شده در مجله علمی فرهنگی مقام
📍"آموزش مقامات موسیقیایی مبتنی بر کدهای تنغیمی"
📍از صفحه۱۶۰تا۱۶۳
🔰منتشر شده در مجله علمی فرهنگی مقام امین
🆔@abhas313
🔰نقش بی بدیل طلاب در گسترش انقلاب اسلامی وتاثیر گذاری بر بدنه عمومی مردم
1⃣ منتها مبارزات دانشجویی همیشه، هم در کشور ما، هم در جاهای دیگر، محدود مانده است در محیط دانشگاه، یا اندکی تأثیرگذاری بر روی برخی از مسائل عمومی کشور [داشته]؛ هیچوقت مبارزات دانشجویی تبدیل به یک انقلاب و به یک حرکت عمومی و تحوّل عمومی نشده؛ این خصوصیّتشان است. وقتی اظهارات عمومی را انسان میبیند، گفته میشود و میگویند که مثلاً حوزه و دانشگاه بنیانگذار این مبارزات بودند؛ خیلی خب، حرفی نیست؛ بله، مبارزات دانشگاه، مبارزاتی است که در خود دانشگاه تحوّلاتی ایجاد میکند، حوادثی در شهرها بهوجود میآورد منتها تفاوتش این است که اوّلاً همهی دانشجوها در مبارزات معمولاً شرکت نمیکنند؛ یک گروهی هستند [که مبارزه میکنند]؛ آن گروه هم فعّالیّتهایی میکنند، کارهایی انجام میدهند منتها هرگز ما نه در دورهی خودمان، نه در کشور خودمان، نه در کشورهای دیگر ندیدهایم که مبارزات دانشجویی در یک جایی منتهی بشود به تغییر نظام و تغییر رژیم و تحوّل عمومی و انقلاب و از این حرفها؛ حدود دانشجویی این است؛ علّتش هم این است که دانشجو نفوذ و امتداد اجتماعی ندارد؛ حدّاکثر تأثیری که دانشجو دارد، این است که در خانوادهی خودش یک فکری را ایجاد بکند یا یک چیزی را مثلاً فرض کنید ترویج کند در داخل خانواده یا یک محیطهای محدود. در کشور ما هم همینجور بود؛
🆔@abhas313
2⃣بله، ما قدردان مبارزات دانشجویان هستیم، همراهی آنها با انقلاب را خیلی قدر میشناسیم، اهمّیّت میدهیم لکن در ارزیابی و در تقویم تأثیر این مبارزات، این چیزی که عرض کردم این درست است؛ یعنی این مبارزات اگر منها میشد از مبارزات روحانیّت و مبارزات روحانیّت نمیبود، مثل همهی مبارزات دانشجویی دیگر، در همان محیط دانشگاه -یا دانشگاه تهران، یا چند دانشگاه در سراسر کشور- محدود میشد و یک حملهای میکردند، یک حرکتی میکردند، یک مبارزهای میشد، یک معارضهای میشد و تمام میشد؛ [امّا] حوزه اینجور نبود.
✍https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=32763
🆔@abhas313