# منوی ویژه و لوکس چلوخورشتهای ما 🍽️✨
ما افتخار داریم تا با استفاده از برنج وارداتی درجه یک، طعم اصیل و بینظیر غذاهای ایرانی را برای شما به ارمغان بیاوریم. تمامی خورشتهای ما به صورت ظرف جداگانه سرو میشوند تا عطر و طعم هر کدام کاملاً حفظ شود و در ظروف فوم باکیفیت، گرم و تازه به میز شما برسد.
## 📋 لیست قیمت و انواع غذاها
- چلو خورشت قیمه: ۱۱۰ هزار تومان
- چلو خورشت قیمه بادمجان: ۱۱۵ هزار تومان
- چلو خورشت قرمهسبزی: ۱۲۰ هزار تومان
- کباب تکسیخ مرغی: ۱۱۰ هزار تومان
- کباب دوسیخ مرغی: ۱۵۵ هزار تومان
## 🎉 شرایط ویژه برای مهمانیها و سفارشهای عمده
- تمامی غذاها با بهترین کیفیت و برنج وارداتی پخته میشوند.
- برای سفارشهای ۵۰ پرس به بالا، شرایط ویژهای در نظر گرفته شده است.
- اگر قصد دارید یک مهمانی شیک و بهیادماندنی ترتیب دهید، حتماً با ما تماس بگیرید تا جزئیات را برایتان توضیح دهیم.
09196155267
✏️چرا کسی چیزی نمیگوید؟
۵۰ روز از حملهی بزرگترین باند تروریستی جهان یعنی امریکا علیه ایران میگذرد.
🔺میدانید ۵۰ روز حملهی امریکا به یک کشور یعنی چه؟
یعنی علی القاعده و به حسب تجارب گذشته، اتفاقاتی شبیه عراق باید میافتاد، تفتیش خانه به خانه توسط سربازان امریکایی و قتل عام مردان به بهانههای واهی و تجاوز به زنان و دختران!
یا شاید شبیه افغانستان، نابودی زیرساختهای ارتباطی و قطعی برق و آب و گاز بر اثر حملات پی در پی و خداحافظی با نظام بهداشت و سلامت.
چرا انقدر سخت بگیریم، کمترینش این بود که خدمات بانکی و اداری باید تعطیل میشد و تا روزی که امریکا هوس میکرد تعیین تکلیف کند، زندگی مردم زیر فشار اقتصادی و اجتماعی له میشد.
همین الانش کوبا دو ماهی میشود که توسط ارتش تروریستی امریکا محاصره است و خبری از برق نیست، البته هنوز جنگی آغاز نشده و همهی این بحرانها فقط با محاصره رخ داده است.
در ونزوئلا که نه جنگی رخ داده و نه محاصرهای، فقط یک رئیس جمهور به صورت شبانه سرقت شده و امروز با چنبرهی امریکا بر منابعش، شاهد صف پمپ بنزین ۲۴ ساعته هستیم و در کشور نفت خیز، مردمانش باید برای قطرهای نفت و بنزین، پول خونشان را بدهند.
سوریه هم که دیگر گفتن ندارد، همین الانش که با امریکا در صلح و سازش است، جنوب غرب کشورش تحت تصرف است و جرات ندارد جیک بزند...
بگذریم، انقدر از ایننمونهها در کشورهای دور و نزدیک چون لیبی و مکزیک و ویتنام رخ داده که نوشتنش یک طومار میطلبد!
اما ایران پس از ۵۰ روز مقاومت در برابر حملاتی که هر کدامش میتوانست کشوری را به خاک سیاه بنشاند،
نه تنها یک وجب خاک نداده
بلکه امروز شبکه برق پایدار دارد،
خدمات درمانیاش برقرار است،
صف پمپ بنزینها خلوت است،
شبکه بانکی طبق روال عادی کار میکند،
ادارات مشغول خدمترسانی هستند،
فضای شهر به لطف پاکبانها تمیز و چشم نواز است،
مردم مشغول عبور و مرور هستند و زندگی در جریان است.
اما چرا کسی چیزی نمیگوید؟
این اتمسفری که پس از جنگ در ایران برقرار است و برای ما عادی است، در نگاه دنیا خودش یک اعجاز است. کشوری که به ابتلائات همسایگانش دچار نشد بلکه با نیروی مقاومت، هیمنهی این نیروی اهریمنی را در هم شکست و حالا در تنگهای به نام هرمز او را گرفتار کرده است.
باید چشمها را بشوییم و نعمتها را ببنیم و روایت کنیم " وَ اَمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث" [ضحی،۱۱] نعمتها را آشکار کنید و آنها را شکر کنید که "لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ" [ابراهیم،۷]
✍️#محمدجوادمحمودی
بسم الله الرحمن الرحیم
#ولادت_حضرت_علیابنموسیالرضا_علیهالسلام
چشم خود را بستم و دیدم حرم را بازهم
احترام خادمانِ محترم را بازهم
بین من با تو فقط یک چشم بستن فاصلهاست
احتیاجی نیست بردارم قدم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم که با نقارهها
در دلم کوبیدن بابالکرم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم که قبلِ آمدن
میکشیدی بر گناهانم قلم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم شبی با ویلچر
میبرم آهسته سمتت مادرم را بازهم
از کریمان"خانی"اش در گوشیام آواز خواند
قلب من میخواند با او " آمدم " را باز هم
چشم خود را بستم و دیدم که دادی زودتر
حاجت آنکه نمیآید حرم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم خودت برداشتی
بی صدا از شانههایش بارِ غم را باز هم
چشم خود را بستم و خواندم میان صحن تو
زیر لبها شعرهای محتشم را بازهم
بازکردم چشم را دیدم به دستم دادهای
تو برات کربلایی پشت هم را بازهم
آنقدر دادی مکرر در مکرر دَمبهدَم
تا بگویم تا قیامت "بازهم" را بازهم
هرکسی هرجا که باشد پَر به مشهد میکشد
یاااااا علی موسی الرضااااا را تا که با مَد میکشد
بسکه مشتاقاند دلها بر خراسانِ رضا
سیل شد دلها و شد امروز مهمان رضا
شستنِ دلهای ما هیچ است وقتی دیدهایم
آب هم تطهیر میشد زیر باران رضا
این حرم بسیار دیده سالها و قرنها
سیلِ اشک زائران و سیلِ احسان رضا
اولیا جمعاند شبها در حرم فهمیدهاند
فاطمه هرشب میآید در شبستان رضا
باید از دُرّ نجف میساختند این قبله را
من نجف را دیدهام در پیش ایوان رضا
در حرم بودم در و دیوار میگفتند علی
هِی گریبان میدرم با هر علیجانِ رضا
ما از این آقا خدا تنها خدا را خواستیم
مابقی را خواستیم از زیردستانِ رضا
کوزهام سیرابِ آب سرد سقاخانهام
بی نیاز از دست میکائیلم از نان رضا
اقتداری هست اگر با ما فقط الطاف اوست
چارده قرن است نام ماست ایران رضا
وقت جان دادن خدایا کاش با این جان دهم
ای به قربان حسین و ای به قربان رضا
در شلوغی یاد چشمان غریبت سوختیم
ما همه یک عمر با یابنالشبیبت سوختیم
حسن لطفی
امام علی(ع)
آنچه برایت مقدر شده به تو خواهد رسید ؛ در کار و کسبت حریص و افراطی مباش.
📚📚📚
شرح غرر ج1 ص434
https://eitaa.com/abiar110
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱اخلاق بندگی🌱
🌙 استاد فاطمی نیا:
🔆 به جای خرج کردن، جمع کن!
🔅امیرالمؤمنین #امام_علی علیهالسلام:
✍️ أخرِجوا مِنَ الدُّنيا قُلوبَكُم مِن قَبلِ أن تَخرُجَ مِنها أبدانُكُم، فَفيهَا اختُبِرتُم ولِغَيرِها خُلِقتُم؛
💠 پيش از آن كه بدنهايتان از دنيا بروند، دلهايتان را از آن بيرون ببريد؛ زيرا دنيا آزمايشگاه شماست و براى غير آن، آفريده شدهايد.
📚 نهجالبلاغة، خطبه ۲۰۳