ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
اینم ایوان با قلم جدید #abiku
باح باح اینو تو اون کانال نزاشتی
501.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کائورکو :این چیه همیشه میگی
من:نیا
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اخ لنتی باجی من براتو گریه کردمممم
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
تقدیمی تقدیمییییب
اینجوریه که شما این پیامو فوروارد میکنید چنلتون
یک عکس از اوسیتون به همراه اسمش رو میفرستید پیوی من (اوسیتون ترجیحاً پسر باشه) و من اوسیتون رو با این سبکم میکشم و فمبویش میکنم و خیلی رندوم یک آهنگ ژاپنی تقدیمتون میکنم 🐛
اگه اوسی پسر هم نداشتین اوکیه دختر بدین با یک استایل رندوم میکشمش
ظرفیتش؟ پنج نفر اول رو آرت اینجوری میکشم ولی بعد از پنج نفر اول رو فقط یک اسکچ با این سبک و بدون رنگ میزنم
(هر آرت اینجوری چهار ساعت طول میکشه_)
چنلم