ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
منم دارم تاچ دوقولوها میخووونمممم
برگاممممممم
من جلد اول رو تموم کردم دارم برای بار دوم میخونمش(کتاب ندارم هعی)
نایکووو اومدهه🥳🥳با یه تقدیمی دیگه❤️🔥
قراره هم به مناسبت اینکه 3+60 تایی شدیم تقدیمی بدم،هم به خاطر اینکه گفتم تا آخر هفته تقدیمی داریم😁🎀
میاین پیویم و عکس اوسی/ پرسوناتونو بهم میدین و تو بیس پسر براتون میکشم و میگم اگه اوسی / پرسوناتون پسر بود چه شکلی میشد(پس حتما باید اوسی دختر بدین)🥰ظرفیت:۸ نفر که شاید بیشترش کردم و برای چند نفرم زیر سیبیلی بکشم😜💟
پیویم:@Nayco_D92
لینک چنل:https://eitaa.com/Naycoo_chan
حتما عضو چنلم باشین و بعد از فرستادن اوسی یا پرسوناتون،لینک چنلتون هم بهم بدین و حتما این پیامو تو کانالتون فور بدید💞😍
کانال «جمع اگوجیی ها»🍡🍧
ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
دلممیخواد فن آرت از :: هاتسومه میکو🔺 تتو🔺 آدو هیکارو و یوشیکی گوجو و گتو رودو ریو کایسر رزه لوکا هی
خب داستان این چیه؟؟
اینطوره که به ترتیب از افراد این لیست فن ارت میزنم و منتظر فن آرت از میکو بمونید
#abiku
هدایت شده از .𝄄࣭࣭࣪།꣄ֵ๋᷵ ࣭𝘏۫𝘢𝘵𝘴𝘶𝘮𝘦𑪍𝁺:گالـــری خاله
یا امام رضا خودت کمک کن😭
چرا داره زشت میشه
#my_art
ਂInིིུso۪݀۫m๋n꣄̼ia♱𝆬(ּꩌׄ۫ abi𖫲ིྀྀིku)🃈ུ
#sketch
شخصیت مورد علااااقققمممم::
هدایت شده از 🎀✨جمع جمع اگوجیی هاست|jame agojii ha ✨🎀
برای چالش آبیکو،میخواستم مثل مال هاتسومه موهاش و اینا پر جزئیات بشه😭😭😂