میدان با بچههای هوافضا
کف خیابان با مردم
شکار خلبان، با لُرهای غیور
🔴تصور اینکه الان یکی داره به خلبان آمریکایی میگه “په تو کُر کینی؟”پ تو دوَر کینی؟ واقعا قشنگه
😂😂
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
لعنت بر غاصبین خلافت مولا علی (علیهالسلام)
لعنت بر قاتلان حضرت زهرا (سلاماللهعلیها)
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
_
آن طرف محو تماشای عَـــلی،حضرت ماه
گفت: لاحول و لاقُوَّةَ اِلاباللّٰه
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
_
_.
وضعیتم الان مثل اون آواکس آمریکاییس😂
_.