𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
-
تولدت مبارک آقای شهید من💔💙
تولدت مبارک حضرت عشق من💔💙
-
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°~•الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِلوَلــیِّڪَاَلْفــَرَجْ•~°
تقویم میگوید ، تولد رهبر شهید انقلاب است
آن هم در بیست ُنهمین روز از اسفند ماه . .
چه واژهی غریبیست ، نبودنت در این دنیایی ك حتی به مـولایت وفا نداشت ؛
پس ما این فرخنده روز ِتلخ را به چه کسی تبریك بگوییم ؟!
از دلتنگیات ك جان فرساست زانوی غم بغل بگیریم یا ك به یُمن ولادتت لبخند های محزون بر لب بیاوریم ؛
حالا چه کسی روز دختر را به دختر هایت تبریك میگوید و به فرمانش بیت رهبری مزین میشود به پرده های مخمل صورتی رنگ و گرمای صمیمیتی ك سرچشمهاش لبخندیست بر لب های مردی که برای محبانش پدریکرده و همان نگاه گرم و خندان برای کفار یک ذوالفقار بُرّنده میشود و لرزه میاندازد به دلهای مخوفشان !
چه بگویم آقای جانم ك قلمم کم آورده ..