eitaa logo
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
308 دنبال‌کننده
241 عکس
463 ویدیو
0 فایل
-من‌ازتبارترابم؛ علی‌مراپدراست. *اینجا؟پناه‌دل‌های‌عاشقی‌که‌جزهوای‌مولاهوایی‌ندارن:) در تلاش برای اثبات عشقمون به مولا🫀🫂 زیر بیرق ابلفضل‌العباس🌙 _گمشده‌ در کوچه‌ پس‌ کوچه‌های نجف* شروع‌نوکری؛قدوم‌شناسنامه‌ای‌حضرت‌آقابه‌دنیا{¹⁴⁰⁵}🕶 کپی¿فوربزن
مشاهده در ایتا
دانلود
فدات بشم اقاجونم قربونتون بشم اخه کجا رفتین؟!😭 امسال تولدتون پیش رفیق هاتون تو بهشت بودین مگه نه؟!💔
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°~•الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ•~°
آقای مظلومم آقای مقتدرم آقای جان ِمن ( : آقای شهیدم . . وشماباری‌دیگرمتولدشدیدباشهادت 🖤.
تقویم میگوید ، تولد رهبر شهید انقلاب است آن هم در بیست ُنهمین روز از اسفند ماه . . چه واژه‌ی غریبی‌ست ، نبودنت در این دنیایی ك حتی به مـولایت وفا نداشت ؛ پس ما این فرخنده روز ِتلخ را به چه کسی تبریك بگوییم ؟! از دلتنگی‌ات ك جان فرساست زانوی غم بغل بگیریم یا ك به یُمن ولادتت لبخند های محزون بر لب بیاوریم ؛ حالا چه کسی روز دختر را به دختر هایت تبریك می‌گوید و به فرمانش بیت رهبری مزین میشود به پرده های مخمل صورتی رنگ و گرمای صمیمیتی ك سرچشمه‌اش لبخندی‌ست بر لب های مردی که برای محبانش پدری‌کرده و همان نگاه گرم و خندان برای کفار یک ذوالفقار بُرّنده میشود و لرزه می‌اندازد به دلهای مخوفشان ! چه بگویم آقای جانم ك قلمم کم آورده ..
اَز ایران هَر آن کَس که زاده شُد؛ دَلیر و خِرَدمَند و آزاده شُد
دردا و دریغا که همه رفتند ؛ همه رفتند ، همه باهم رفتند ...
تو مرا جان و جهانی(:♥️
در وضو ؛ دل را روانه میکنم سمتِ نجف ! در اذان با عرشیان پیوسته میگویم علی♥️🕊
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
- وقتی از عمق وجود فکر میکنم به حضرت آقا، یهو یه نفس عمیق میکشم و حسرت میخورم🙂💔 تولدت مبارک امام من -